quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Confetti het volgende:
Ik hoop dat die verdediging van Arsenal zwaar door de mand valt. Topclub onwaardig en elk jaar koopt Wenger weer een budgetbak speler uit de Franse competitie om de concurrentie aan te gaan met clubs die Vidic en Terry achterin hebben staan.![]()
Als de aandeelhouders maar hun dividend krijgen
Nee, wat je moet zeggen is dit:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom van die tekentafel pics van het Emirates stadion ?
Hup pistolen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, wat je moet zeggen is dit:
GO GUNNERS!!!!!!!!!!!
Oh, Ok. Zag dezelfde promoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er kwam net een promo langs voor de CL
Dinsdag vanaf 22:00
Woensdag vanaf 20:30
Hij presteert lekker als spits, zoals iedere goede spits behoort te doen in zijn team. Beste speler ter wereld... ga toch weg man. Je laat je leiden door emoties.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
Robin van persieWat een topspeler
Imo, als hij niet zoveel geblesseerd was, de beste speler ter wereld.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij presteert lekker als spits, zoals iedere goede spits behoort te doen in zijn team. Beste speler ter wereld... ga toch weg man. Je laat je leiden door emoties.
Word een leuke wedstrijd, ik hou mezelf neutraal!
quote:
Dat zei je wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Als hij niet zo vaak geblesseerd was geweest zeg ik toch.. Ik zeg niet dat hij de beste ter wereld is nu
.
Zeker, hij zou in één (wellicht penetrante) adem worden genoemd met Ronaldo, Messi en Servaes.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Er staat een voorwaarde tussen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
Robben is net zo goed als Messi. Misschien zelfs beter.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef laucas het volgende:
Achja, Robben is ook wereldklasse als ie fit en niet geblesseerd is... maar er zijn altijd nog spelers die daarboven zitten..
Jajaa.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Er staat een voorwaarde tussen.
Wat probeer je hier nu mee te zeggen ?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Robben is net zo goed als Messi. Misschien zelfs beter.²
oquote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht dat we iets speciaals hadden, blijkbaar niet dus
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Al veel te lang geen CL wedstrijd meer gezien. Eindelijk weer
Onee niet deze man in dit topic.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hij zou in één (wellicht penetrante) adem worden genoemd met Ronaldo, Messi en Servaes.²
Afellay.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Rijstbal het volgende:
Hopen dat Affelay wat speelminuten krijgt en door de verdediging van Arsenal rusht. Maar dat zal vast niet.
Wat een buitenaardse wedstrijd van Messi was dat. Die eerste goal vind ik echt fantastisch.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een buitenaardse wedstrijd van Messi was dat. Die eerste goal vind ik echt fantastisch.
Barca wil hoe dan ook een of twee uitdoelpunten maken en Arsenal is typisch zo'n ploeg dat het van het voetbal en aanvallen moet hebben, dus ik denk dat het meteen een spektakel wordt in de eerste wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:34 schreef laucas het volgende:
[..]
![]()
Arsenal beschikt nu wel over een fittere en complete selectie dus ik denk dat ze wel een betere kans maken. Ik verwacht nog geen spectaculaire wedstrijd, eerder bij de return maar misschien gooit Barca het gas er wel op en dan kunnen er mooie dingen gebeuren
Daarom ben ik zo bang dat Barcelona er over heen knalt als Arsenal vol gaat aanvallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barca wil hoe dan ook een of twee uitdoelpunten maken en Arsenal is typisch zo'n ploeg dat het van het voetbal en aanvallen moet hebben, dus ik denk dat het meteen een spektakel wordt in de eerste wedstrijd.
Arsenal gaat echt niet vol aanvallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo bang dat Barcelona er over heen knalt als Arsenal vol gaat aanvallen.
quote:
Is het vreemd als ik deze post niet begrijp ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de Pers zijn immense dijwerken laat weken in Osmose water moet het vast goedkomen.
Als jíj het al niet begrijptquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik deze post niet begrijp ?
waar kan ik tekenen?quote:
Veel minder. Als je ziet met wat voor pressure ze meestal spelen als de vaste elf erin staan. Pedro rent zich soms naar de klote puur om druk te zetten, en dit doen ze ook met z'n allen. Dat was het grote verschil toen met Madrid. Ronaldo, en de rest vd aanvallers toen, zetten bij balverlies totaal geen druk meer, en meeverdedigen om het veld kleiner te maken. Die liepen rustig terug maar in die tijd is er al genoeg ruimte ontstaan om Barcelona te laten combineren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
@dieselnoi: geld nou ook niet precies hetzelfde voor Barcelona? Dat ze geen ruimte moeten weggeven, anderrs straft Arsenal ze genadeloos af?
quote:Guardiola: 'Aanvallen, ongeacht de consequenties'
Josep Guardiola kijkt uit naar het treffen met Arsenal. De trainer van Barcelona waakt voor onderschatting en verwacht niet dat zijn ploeg een vrijgeleide krijgt richting kwartfinale.
'Ik heb groot respect voor Arsenal', vertelde de Spanjaard tijdens de vooruitblikkende persconferentie. 'Ik houd van hun speelwijze. Tegen zo'n ploeg krijgt menig tegenstander alle hoeken van het veld te zien.'
Guardiola geeft toe zich wel een beetje zorgen te maken om de kracht van de Engelsen. 'Theo Walcott is enorm snel en Wenger, in mijn ogen een fantastisch coach, heeft met Van Persie eveneens een geweldige speler. Maar ook Arsenal kent zwakheden. Ik zal mijn ploeg op het hart drukken aan te gaan vallen, ongeacht de consequenties. Bovendien komt er nog een terugwedstrijd, het duel van woensdag zal niet doorslaggevend zijn.'
Overigens hoopt de trainer van de Catalanen dat Samir Nasri aan de aftrap zal verschijnen. De Fransman behoort verrassend genoeg tot de wedstrijdselectie na de voorbije weken uit de roulatie te zijn geweest met een hamstringkwetsuur. Guardiola: 'Ik hoop dat hij speelt. Ik geef de voorkeur teams te bestrijden terwijl ze over hun sterkste elf beschikken.'
Nogal logisch, verdedigend is Arsenal nou niet geweldigquote:
Gaat het me nog niet eens om, ik heb nog nooit een trainer van een uitspelende ploeg in de CL horen zeggen : "We gaan vol op de aanval." Altijd komen ze met behouden tactieken of een slap lulverhaal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nogal logisch, verdedigend is Arsenal nou niet geweldig
Gelukkig heeft Arsenal daar de spelers niet voor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:42 schreef Saekerhett het volgende:
De enige manier hoe je dit Barcelona kan stoppen, is met 10 man achter de bal gaan spelen zoals Inter deed vorig jaar. Dan moet je ook geluk hebben dat je een buitenspeldoelpunt krijgt en dat de 2-0 van Barcelona onterecht werd afgekeurd. En dan nog ging het bijna mis.
Ik heb me vorig jaar enorm zitten opvreten om het laffe spel van Inter (want dat vond ik). Alleen ik ben bang dat als Arsenal hun eigen spel gaat spelen, dat ze echt helemaal van de mat getikt worden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Arsenal daar de spelers niet voor.
Mwoah, Arsenal thuis moet er een gelijkspelletje uit kunnen slepen. Mits de verdediging en keeper een beetje opletten natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar enorm zitten opvreten om het laffe spel van Inter (want dat vond ik). Alleen ik ben bang dat als Arsenal hun eigen spel gaat spelen, dat ze echt helemaal van de mat getikt worden.
Nou, die Mourinho flikte het toch wel. Het was niet om aan te zien maar hij flikte het om Barca (bijna, wantquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb me vorig jaar enorm zitten opvreten om het laffe spel van Inter (want dat vond ik). Alleen ik ben bang dat als Arsenal hun eigen spel gaat spelen, dat ze echt helemaal van de mat getikt worden.
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zonder enige twijfel van Persie's grootste fan.²
Denk het niet, ik volg hem al vanaf zijn Feyenoord tijd. Hij zou vanavond weleens de stap kunnen maken naar absolute wereldfaam.quote:
Er zullen ook wel een paar mensen zijn ergens die hem al volgen sinds dat ie bij de Dtjes speelde ofzo, ben je dan nog altijd zijn grootste fan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk het niet, ik volg hem al vanaf zijn Feyenoord tijd. Hij zou vanavond weleens de stap kunnen maken naar absolute wereldfaam.²
Het is geen exacte wetenschap, maar gevoelsmatig ben ik daar zeker van overtuigd. Ik doe ook erg veel met zijn mimiek. Ik weet zeker dat ik daarin alleen sta.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zullen ook wel een paar mensen zijn ergens die hem al volgen sinds dat ie bij de Dtjes speelde ofzo, ben je dan nog altijd zijn grootste fan?
Dat maakt je nog niet zijn grootste fan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Denk het niet, ik volg hem al vanaf zijn Feyenoord tijd. Hij zou vanavond weleens de stap kunnen maken naar absolute wereldfaam.²
Laat jezelf even van de trap stuiteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Moet zelf voetballen dus dat is een enorm dillemam
Beroepsmatig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Had ik vroeger ook vaak, was alijd erg irritant. Blessures kunnen een voordeel hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heeft El Hamdaoui dat van jou geleerd ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook vaak, was alijd erg irritant. Blessures kunnen een voordeel hebben.²
Nu herken ik je inderdaad als Mocro, of je bent een Belg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar toch, de affiche zal wel weer mooier zijn dan de wedstrijd zelf.²
Ik heb ook een Arsenal shirt (met Bergkamp achteropquote:
Dit dus, ik ben het gewoon met je eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar toch, de affiche zal wel weer mooier zijn dan de wedstrijd zelf.²
Net als waarom iedereen de VS haat, omdat jullie jezelf afvragen waarom we jullie haten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom is iedereen toch tegen Barcelona?
Maar zie het gejaag op de bal door iedereen van Barcelona, dat is echt een inmens verschil met andere teams waarbij de aanval hooguit een beetje sjokt als de tegenstander de bal heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef vaasinbloem het volgende:
Barcelona is niet alleen te verslaan door diep te verdedigen (wat Arsenal sowieso niet kan). Met hoge pressing hebben ze ook last van. Arsenal moet gewoon spelen zoals tegen Chelsea en dan hebben we gewoon een echte wedstrijd. En mensen die naar vorige jaar verwijzen, kijk nog maar eens met welke basis elf Arsenal toen speelden.
Kijkcijfersquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Waarom spelen real en man united e.a. eigenlijk niet ook deze week?
Ja, Barcelona doet het ook inderdaad, en goed ook. Maar ze zijn er ook gevoelig voor, omdat ze vanuit de opbouw aanvallen. Allebei gaan hard pressen waarschijnlijk. Ben benieuwd hoe dat voor de neutrale kijker gaat worden of ze dan misschien beide niet aan voetballen toe komen of dat er juist veel gaten vallen. Daarom is Walcott ook zo belangrijk voor Arsenal in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar zie het gejaag op de bal door iedereen van Barcelona, dat is echt een inmens verschil met andere teams waarbij de aanval hooguit een beetje sjokt als de tegenstander de bal heeft.
Zodat de backs minder naar voren komen bedoel je?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:53 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Daarom is Walcott ook zo belangrijk voor Arsenal in deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Iniestaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Meer dat door Barcelona hoge (ver op het veld) pressing veel ruimte is op het rest van het veld en Walcott hier goed zijn snelheid kan gebruiken. Ook nog dat Van Persie de centerbacks met zich meetrekt als een valse 9 soms. En Maxwell is niet zo'n fantastische speler.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zodat de backs minder naar voren komen bedoel je?
Zeker Valdes vind ik treffend uitgebeeld als mongool.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:26 schreef Morendo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_afellay_ff_uit.html
Iniestaquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Je kan ook zeggen: WK finale, hahaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:36 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen: WK finale, haha
Flikkertje is dat hequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Smoofie het volgende:
[..], nou, ik mag hun houding ook niet, vooral die van Iniesta.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
Minder dan 2 uur![]()
De spanning is te snijden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heb je Arsenal - Chelsea of Arsenal - man city gezien? Dan zou je weten dat Arsenal ook graag vroeg druk zeg. Waarom je Real madrid erbij haalt is me niet helemaal duidelijk.
Ik haal Madrid erbij om te zeggen hoe het niet moet. Is misschien simpel maar als we het over pressure hebben dan zag je dat het bij Madrid fout ging. Verdediging en middenveld konden wel pressen en het veld kleiner maken, maar dat heeft geen zin als di Maria en Ronaldo dat niet doen.quote:Arsenal speelt te aanvalend en geeft veel ruimtes weg. Dat mag je niet doen tegen Barcelona. Dat is precies het team dat dit soort voetbal genadeloos kan afstraffen.
BARCA!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wel duidelijk he, iedereen hier is voor Arsenal.
Maakt me niet zoveel uit, maar ik zie Arsenal nog wel in een kutwedstrijd eruit gaan. Dan zie ik toch liever Barca in de finale.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wel duidelijk he, iedereen hier is voor Arsenal.
Ja, op SBS6.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zenden deze wedstrijd toch wel uit he? Of moet ik weer met een zepige kast in de weer.²
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Iedereen zit nog in wk-finale sfeer?
Je gaat toch geen club haten omdat ze beter kunnen voetballen,dat is in mijn ogen jaloezie.![]()
Maar,wie ben ik? Arsenal heeft eigenlijk 5 tot 15 % om te winnen.
Vergelijk spelers,uitslagen en prijzen en ze hebben 0% kans,maar voetbal is onvoorspelbaar.
Barcelona wint.![]()
Mijn voorspelling/mening.
Barça is altijd live bij de NOSquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zenden deze wedstrijd toch wel uit he? Of moet ik weer met een zepige kast in de weer.²
Jeroen Grueterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Barça is altijd live bij de NOSouwe Barca fappers dat het zijn. Hoop niet dat die Grueter het commentaar weer doet, wat was dat vreselijk
MESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Barça is altijd live bij de NOSouwe Barca fappers dat het zijn. Hoop niet dat die Grueter het commentaar weer doet, wat was dat vreselijk
Een aantekeningenschrift en noteren hoe Xavi, Messi, Fabregas en Van Persie voetballen is een betere training dan op een regenachtige avond op een knollenveld in Schubbekutteveen tegen andere talentlozen een oefenpartijtje doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niemand die solidair met me is en wel gaat trainen?
'Ooooooooohhhh wat doet ie dat mooi!!!!!!!!!!!!!'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
MESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSI
Echt hequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
'Ooooooooohhhh wat doet ie dat mooi!!!!!!!!!!!!!'
overtreding van Barca speler: 'Nee dit was pure aanstellerij van [insert Arsenal speler]'
licht tikje van Arsenal speler: 'Oooh scheids, kijk dan, wat een SMERIGE overtreding dit!!!!!'![]()
![]()
![]()
Klinkt goed, zegt niet te veel, zit vaak in de wedstrijd. Dus op de goede momenten heft hij zijn stemquote:
Ik kijk het eerst kwartier mooi in de sportschool terwijl ik aan het rennen benquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niemand die solidair met me is en wel gaat trainen?
Is iemand een tikkeltje gefrustreerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
overtreding van Barca speler: 'Nee dit was pure aanstellerij van [insert Arsenal speler]'
licht tikje van Arsenal speler: 'Oooh scheids, kijk dan, wat een SMERIGE overtreding dit!!!!!'![]()
![]()
![]()
Is toch standaard?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zie dat t live gestreamed wordt door de NOSNice
.
Mijn ervaring is dat hij nooit iets doorheeft, zelfs niet na drie keer herhaald te hebben gezien, en onbelangrijke gebeurtenissen teveel terughaalt op een later moment.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klinkt goed, zegt niet te veel, zit vaak in de wedstrijd. Dus op de goede momenten heft hij zijn stem. Dus vanavond idd: "MESSI MESSI AAAH" of " VAN PERSIE VAN PERSIE JAAAAAA".
Gisteren nietquote:
Serieus? Kijk je wel eens Arsenal wedstrijden? Deze seizoen valt nog wel mee, maar vorige seizoenen ervoor waren belachelijk soms..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is iemand een tikkeltje gefrustreerd?![]()
Als er 1 team is die regelmatig wordt gematst door scheidsrechters dan is dat wel Arse.
Ik heb geen tvquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee duh, toen werd 'ie ook niet op tv uitgezonden.
Oh, gaan we op deze toer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Serieus? Kijk je wel eens Arsenal wedstrijden?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zijn er nog 30 van Iniesta te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb geen tv
Maar wat is er dan met de NOS gebeurd? Vroeger zonden ze zowel dinsdag als woensdag uit..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb geen tv
Maar wat is er dan met de NOS gebeurd? Vroeger zonden ze zowel dinsdag als woensdag uit..
En Cole leeft nog steeds?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef horned_reaper het volgende:
Laat die Argentijn maar eens goed vliegen!![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar elke dag was er wel 1 live geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er 4 wedstrijden op dinsdag en 4 op woensdag, nu 2 op dinsdag 2 op woensdag en die week daarop weer 2 op dinsdag en 2 op woensdag.
Barcelona = godquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]Ziek veel inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ook, deze week 1 en volgende week 1quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar elke dag was er wel 1 live geloof ik.
Maarja, t zxal wel om t geld gaan, en er zit geen NL club meer in.
Omdat ze dus recht hebben op 2 wedstrijden voor de heenronde en 2 voor de terugronde, slimmerd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar elke dag was er wel 1 live geloof ik.
Maarja, t zxal wel om t geld gaan, en er zit geen NL club meer in.
Ja, en Arsenal heeft echt niet te klagen over scheidsrechterlijke beslissingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat, is toch gewoon een vraag?
Het ging in den beginne ook niet over de scheids, maar over Barca fapper Grueter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Arsenal heeft echt niet te klagen over scheidsrechterlijke beslissingen.
Hij zegt toch dat het wel om geld zal gaan, nou dat klopt ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Sportex het volgende:
[..]
Omdat ze dus recht hebben op 2 wedstrijden voor de heenronde en 2 voor de terugronde, slimmerd.
Jullie weten niks anders te zeggen,jullie weten dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Heeft ie helemaal precies uitgerekent hoor!
Hahaha, rot toch op johquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Jullie weten niks anders te zeggen,jullie weten dat ik gelijk heb.
Dus beginnen jullie daarover,ook al is het niet precies uitgerekend,reken jij dan uit? Hoe wil je dat uitrekenen dan?
Trouwens uitgerekent? Jou abn is zo hoog als de lilliputter bij ons in t dorp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Vooral vanwege de geweldige supporters!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb er zin in hoor vanavond![]()
[ afbeelding ]
Doei Doei maat!quote:
We zijn een hecht groepje hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar trouwens,gaat dit over voetbal?
Ik geef mijn mening over die wedstrijd en dan word er zo gereageerd?
Ik vind Barcelona beter,zo goed?
Ik denk dat Barca wel de meeste kansen heeft vanavond, kwalitatief gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Zo zijn je posts beterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie, de entiteit der techniek, kan vandaag zijn zoete wraak bewaarheid laten worden. Ik hoop op een sportieve revanche, dat wel.
Laat ik veel posten, is dat nou relevant?
Iets beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
En de finale is in Wembly, dat moet meetellen,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca wel de meeste kansen heeft vanavond, kwalitatief gezien.
Maar Arsenal heeft natuurlijk het thuis voordeel, dus het zal er om spannen!
Kijk met jou kan ik praten,jij gaat niet als ik kritiek heb op je club (of een eventuele club die jij beter vindt spelen) een beetje lopen schelden ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca wel de meeste kansen heeft vanavond, kwalitatief gezien.
Maar Arsenal heeft natuurlijk het thuis voordeel, dus het zal er om spannen!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou ajacied4lf nog langskomen of zit die al uren lang met zijn piemeltje in de hand?
Voor Arsenal staat hij wel zo goed als zeker vast. Zelfde 11 als zaterdag alleen Eboue voor Sagna omdat die geschorst is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
iemand al ergens de opstelling voorbij zien komen?
Geen Afellay?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Lily1987 het volgende:
Barca:
Valdés, Alves, Piqué, Abidal, Maxwell, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Messi and Villa
quote:
I second that.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Smoofie het volgende:
ANyway, ik ga ervoor zitten, mijn ouders bind ik vast en ik pik de 50" in
Arshavin dan op zijn plaats? Oh, hij start. Is dat nu wel verstandig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Lily1987 het volgende:
Er zal geen risico worden genomen met Nasri.
De tering zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh Robin van Pers...
Wat oog je toch vers
Je bent scherp als een mes
Oh Robin van Pers
Mijn ode aan de Pers.²
Niet dat ik het ook jammer vond dat ie er niet bij zat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Sinds die transfer van Affelay hoor ik bij elke wedstrijd van Barca,Geen Affelay? Geen Affelay?
Wat is Affelay vergeleken bij Messi enzo... Oke hij is niet voor niks gekocht,maar basisplaats is die niet snel waard,dan moeten er eerst wat mensen geblesseerd raken.
Nee Nasri blijkbaar fit genoeg om te starten. En Nasri is toch wel van een andere categorie dan Arshavin.quote:
Beide johquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Nee Nasri blijkbaar fit genoeg om te starten. En Nasri is toch wel van een andere categorie dan Arshavin.
NO SHIT!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Sinds die transfer van Affelay hoor ik bij elke wedstrijd van Barca,Geen Affelay? Geen Affelay?
Wat is Affelay vergeleken bij Messi enzo... Oke hij is niet voor niks gekocht,maar basisplaats is die niet snel waard,dan moeten er eerst wat mensen geblesseerd raken.
Misschien moet je eerst een pot humor kopen, die opeten en het dan nog eens proberen.quote:
Arshavin is al maanden uit vorm. Maanden...al bijna 2 seizoenen. Alleen zijn eerste seizoen was super. Jammer...want het leek zo veelbelovend toen (ook op EK en seizoen van Zenit daarvoor).quote:
Wou net zeggen, volgens mij is die niet meer zo goed als die toen was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Arshavin is al maanden uit vorm. Maanden...al bijna 2 seizoenen. Alleen zijn eerste seizoen was super. Jammer...want het leek zo veelbelovend toen (ook op EK en seizoen van Zenit daarvoor).
En dit was wel grappig bedoeld?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een pot humor kopen, die opeten en het dan nog eens proberen.
Kan ik ook aan jou vragen,maar waar slaat die vraag op?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een pot humor kopen, die opeten en het dan nog eens proberen.
Joh, doe even normaal.quote:
Mijn troll-radar begint een beetje te bliepen bij hem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
Joh, doe even normaal.
Dit is een algemeen forum, en geen verbroederd clubje egotrippers hoop ik?
Iedereen is hier welkom, en als jullie je daar niet in kunnen vinden moeten jullie je eigen voetbalforum oprichten.
Misschien vallen de opmerkingen van 3M1N3M niet helemaal binnen jullie denk kader. Maar hij zegt verder niets dat hier niet zou mogen zeggen.
Dus gedraag jullie alsjeblieft een beetje volwassen en praat hier gewoon lekker over de wedstrijd!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
Joh, doe even normaal.
Ik weet t ik moet eigenlijk niet reageren. ADHD eh?
Die reageren op prikkels![]()
Dit is een algemeen forum, en geen verbroederd clubje egotrippers hoop ik?
Iedereen is hier welkom, en als jullie je daar niet in kunnen vinden moeten jullie je eigen voetbalforum oprichten.
Misschien vallen de opmerkingen van 3M1N3M niet helemaal binnen jullie denk kader. Maar hij zegt verder niets dat hij hier niet zou mogen zeggen.
Dus gedraag jullie alsjeblieft een beetje volwassen en praat hier gewoon lekker over de wedstrijd!
En als dat het geval zou zijn, reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn troll-radar begint een beetje te bliepen bij hem.
Je slaat teveel onzin uit manquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen,maar waar slaat die vraag op?
Ik ben hier om te praten over voetbal,maar blijkbaar mag dat niet?
nee,je moraalridder radar is kapotquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn troll-radar begint een beetje te bliepen bij hem.
Lol,daar moest ik eigenlijk wel van lachen xdquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee,je moraalridder radar is kapot
Zou hij die geintjes ook bij Messi enzo uithalen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik weet t zeker. In deze wedstrijd doet Pique een cumshot op Van persie, zoals hij al eens bij Ibrahimovic heeft geprobeerd. Maar t geizcht van Zlatan zit te hoog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij z'n vriendin wel..
:/ Die lijkt nog geen 16en iph
[ afbeelding ]
Ook een hele recente foto, die Pique heeft inmiddels toch al lang baardgroei enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij z'n vriendin wel..
:/ Die lijkt nog geen 16![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij z'n vriendin wel..
[ afbeelding ]
Het zou zijn dochter kunnen zijn,maar hij heeft een tent in zijn broek dus lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bij z'n vriendin wel..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Z'n favoriete positie
[ afbeelding ]
Wat nou?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry jongens, ben niet echt in de mood, zit hier met een server te klooien die niet wil booten.²
Nobody cares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry jongens, ben niet echt in de mood, zit hier met een server te klooien die niet wil booten.²
Nou eh, ik zit hier wel degelijk te lijden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nobody cares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Z'n favoriete positie
[ afbeelding ]
Wat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef horned_reaper het volgende:
Dilemma...... "Microbiële Fysiologie uitschrijven, m'n Fluorescent in Situ Hybridisatie Karyotypering uitwerken, Klinische Chemie leren.....of voetbal kijken......
Hij ziet:quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef alors het volgende:
Ik hoor Grueter alweer meermaals ejaculeren...
Tja, je had ook gewoon timmerman kunnen worden. Dat is tenminste een vak.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef horned_reaper het volgende:
Dilemma...... "Microbiële Fysiologie uitschrijven, m'n Fluorescent in Situ Hybridisatie Karyotypering uitwerken, Klinische Chemie leren.....of voetbal kijken......
Tong jij bent voor Arsenal he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk hier de hele dag al naar uit.
Kom maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |