Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou ajacied4lf nog langskomen of zit die al uren lang met zijn piemeltje in de hand?
Voor Arsenal staat hij wel zo goed als zeker vast. Zelfde 11 als zaterdag alleen Eboue voor Sagna omdat die geschorst is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
iemand al ergens de opstelling voorbij zien komen?
Geen Afellay?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Lily1987 het volgende:
Barca:
Valdés, Alves, Piqué, Abidal, Maxwell, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Messi and Villa
quote:
I second that.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Smoofie het volgende:
ANyway, ik ga ervoor zitten, mijn ouders bind ik vast en ik pik de 50" in
Arshavin dan op zijn plaats? Oh, hij start. Is dat nu wel verstandig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Lily1987 het volgende:
Er zal geen risico worden genomen met Nasri.
De tering zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh Robin van Pers...
Wat oog je toch vers
Je bent scherp als een mes
Oh Robin van Pers
Mijn ode aan de Pers.²
Niet dat ik het ook jammer vond dat ie er niet bij zat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Sinds die transfer van Affelay hoor ik bij elke wedstrijd van Barca,Geen Affelay? Geen Affelay?
Wat is Affelay vergeleken bij Messi enzo... Oke hij is niet voor niks gekocht,maar basisplaats is die niet snel waard,dan moeten er eerst wat mensen geblesseerd raken.
Nee Nasri blijkbaar fit genoeg om te starten. En Nasri is toch wel van een andere categorie dan Arshavin.quote:
Beide johquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Nee Nasri blijkbaar fit genoeg om te starten. En Nasri is toch wel van een andere categorie dan Arshavin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |