Maakt me niet zoveel uit, maar ik zie Arsenal nog wel in een kutwedstrijd eruit gaan. Dan zie ik toch liever Barca in de finale.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is wel duidelijk he, iedereen hier is voor Arsenal.
Ja, op SBS6.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zenden deze wedstrijd toch wel uit he? Of moet ik weer met een zepige kast in de weer.²
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
Iedereen zit nog in wk-finale sfeer?
Je gaat toch geen club haten omdat ze beter kunnen voetballen,dat is in mijn ogen jaloezie.![]()
Maar,wie ben ik? Arsenal heeft eigenlijk 5 tot 15 % om te winnen.
Vergelijk spelers,uitslagen en prijzen en ze hebben 0% kans,maar voetbal is onvoorspelbaar.
Barcelona wint.![]()
Mijn voorspelling/mening.
Barça is altijd live bij de NOSquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zenden deze wedstrijd toch wel uit he? Of moet ik weer met een zepige kast in de weer.²
Jeroen Grueterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Barça is altijd live bij de NOSouwe Barca fappers dat het zijn. Hoop niet dat die Grueter het commentaar weer doet, wat was dat vreselijk
MESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Barça is altijd live bij de NOSouwe Barca fappers dat het zijn. Hoop niet dat die Grueter het commentaar weer doet, wat was dat vreselijk
Een aantekeningenschrift en noteren hoe Xavi, Messi, Fabregas en Van Persie voetballen is een betere training dan op een regenachtige avond op een knollenveld in Schubbekutteveen tegen andere talentlozen een oefenpartijtje doen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niemand die solidair met me is en wel gaat trainen?
'Ooooooooohhhh wat doet ie dat mooi!!!!!!!!!!!!!'quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
MESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSIMESSI
Echt hequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
'Ooooooooohhhh wat doet ie dat mooi!!!!!!!!!!!!!'
overtreding van Barca speler: 'Nee dit was pure aanstellerij van [insert Arsenal speler]'
licht tikje van Arsenal speler: 'Oooh scheids, kijk dan, wat een SMERIGE overtreding dit!!!!!'![]()
![]()
![]()
Klinkt goed, zegt niet te veel, zit vaak in de wedstrijd. Dus op de goede momenten heft hij zijn stemquote:
Ik kijk het eerst kwartier mooi in de sportschool terwijl ik aan het rennen benquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niemand die solidair met me is en wel gaat trainen?
Is iemand een tikkeltje gefrustreerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
overtreding van Barca speler: 'Nee dit was pure aanstellerij van [insert Arsenal speler]'
licht tikje van Arsenal speler: 'Oooh scheids, kijk dan, wat een SMERIGE overtreding dit!!!!!'![]()
![]()
![]()
Is toch standaard?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zie dat t live gestreamed wordt door de NOSNice
.
Mijn ervaring is dat hij nooit iets doorheeft, zelfs niet na drie keer herhaald te hebben gezien, en onbelangrijke gebeurtenissen teveel terughaalt op een later moment.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klinkt goed, zegt niet te veel, zit vaak in de wedstrijd. Dus op de goede momenten heft hij zijn stem. Dus vanavond idd: "MESSI MESSI AAAH" of " VAN PERSIE VAN PERSIE JAAAAAA".
Gisteren nietquote:
Serieus? Kijk je wel eens Arsenal wedstrijden? Deze seizoen valt nog wel mee, maar vorige seizoenen ervoor waren belachelijk soms..quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is iemand een tikkeltje gefrustreerd?![]()
Als er 1 team is die regelmatig wordt gematst door scheidsrechters dan is dat wel Arse.
Ik heb geen tvquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee duh, toen werd 'ie ook niet op tv uitgezonden.
Oh, gaan we op deze toer?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:29 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Serieus? Kijk je wel eens Arsenal wedstrijden?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo zijn er nog 30 van Iniesta te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb geen tv
Maar wat is er dan met de NOS gebeurd? Vroeger zonden ze zowel dinsdag als woensdag uit..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb geen tv
Maar wat is er dan met de NOS gebeurd? Vroeger zonden ze zowel dinsdag als woensdag uit..
En Cole leeft nog steeds?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef horned_reaper het volgende:
Laat die Argentijn maar eens goed vliegen!![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar elke dag was er wel 1 live geloof ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er 4 wedstrijden op dinsdag en 4 op woensdag, nu 2 op dinsdag 2 op woensdag en die week daarop weer 2 op dinsdag en 2 op woensdag.
Barcelona = godquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]Ziek veel inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ook, deze week 1 en volgende week 1quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar elke dag was er wel 1 live geloof ik.
Maarja, t zxal wel om t geld gaan, en er zit geen NL club meer in.
Omdat ze dus recht hebben op 2 wedstrijden voor de heenronde en 2 voor de terugronde, slimmerd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar elke dag was er wel 1 live geloof ik.
Maarja, t zxal wel om t geld gaan, en er zit geen NL club meer in.
Ja, en Arsenal heeft echt niet te klagen over scheidsrechterlijke beslissingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Wat, is toch gewoon een vraag?
Het ging in den beginne ook niet over de scheids, maar over Barca fapper Grueter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Arsenal heeft echt niet te klagen over scheidsrechterlijke beslissingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |