Hij zegt toch dat het wel om geld zal gaan, nou dat klopt ook.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Sportex het volgende:
[..]
Omdat ze dus recht hebben op 2 wedstrijden voor de heenronde en 2 voor de terugronde, slimmerd.
Jullie weten niks anders te zeggen,jullie weten dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Heeft ie helemaal precies uitgerekent hoor!
Hahaha, rot toch op johquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:34 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Jullie weten niks anders te zeggen,jullie weten dat ik gelijk heb.
Dus beginnen jullie daarover,ook al is het niet precies uitgerekend,reken jij dan uit? Hoe wil je dat uitrekenen dan?
Trouwens uitgerekent? Jou abn is zo hoog als de lilliputter bij ons in t dorp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Vooral vanwege de geweldige supporters!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb er zin in hoor vanavond![]()
[ afbeelding ]
Doei Doei maat!quote:
We zijn een hecht groepje hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar trouwens,gaat dit over voetbal?
Ik geef mijn mening over die wedstrijd en dan word er zo gereageerd?
Ik vind Barcelona beter,zo goed?
Ik denk dat Barca wel de meeste kansen heeft vanavond, kwalitatief gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
Zo zijn je posts beterquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie, de entiteit der techniek, kan vandaag zijn zoete wraak bewaarheid laten worden. Ik hoop op een sportieve revanche, dat wel.
Laat ik veel posten, is dat nou relevant?
Iets beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
En de finale is in Wembly, dat moet meetellen,quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca wel de meeste kansen heeft vanavond, kwalitatief gezien.
Maar Arsenal heeft natuurlijk het thuis voordeel, dus het zal er om spannen!
Kijk met jou kan ik praten,jij gaat niet als ik kritiek heb op je club (of een eventuele club die jij beter vindt spelen) een beetje lopen schelden ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik denk dat Barca wel de meeste kansen heeft vanavond, kwalitatief gezien.
Maar Arsenal heeft natuurlijk het thuis voordeel, dus het zal er om spannen!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou ajacied4lf nog langskomen of zit die al uren lang met zijn piemeltje in de hand?
Voor Arsenal staat hij wel zo goed als zeker vast. Zelfde 11 als zaterdag alleen Eboue voor Sagna omdat die geschorst is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
iemand al ergens de opstelling voorbij zien komen?
Geen Afellay?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:52 schreef Lily1987 het volgende:
Barca:
Valdés, Alves, Piqué, Abidal, Maxwell, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Messi and Villa
quote:
I second that.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:53 schreef Smoofie het volgende:
ANyway, ik ga ervoor zitten, mijn ouders bind ik vast en ik pik de 50" in
Arshavin dan op zijn plaats? Oh, hij start. Is dat nu wel verstandig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:51 schreef Lily1987 het volgende:
Er zal geen risico worden genomen met Nasri.
De tering zegquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh Robin van Pers...
Wat oog je toch vers
Je bent scherp als een mes
Oh Robin van Pers
Mijn ode aan de Pers.²
Niet dat ik het ook jammer vond dat ie er niet bij zat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Sinds die transfer van Affelay hoor ik bij elke wedstrijd van Barca,Geen Affelay? Geen Affelay?
Wat is Affelay vergeleken bij Messi enzo... Oke hij is niet voor niks gekocht,maar basisplaats is die niet snel waard,dan moeten er eerst wat mensen geblesseerd raken.
Nee Nasri blijkbaar fit genoeg om te starten. En Nasri is toch wel van een andere categorie dan Arshavin.quote:
Beide johquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:00 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Nee Nasri blijkbaar fit genoeg om te starten. En Nasri is toch wel van een andere categorie dan Arshavin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |