NO SHIT!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:58 schreef 3M1N3M het volgende:
Sinds die transfer van Affelay hoor ik bij elke wedstrijd van Barca,Geen Affelay? Geen Affelay?
Wat is Affelay vergeleken bij Messi enzo... Oke hij is niet voor niks gekocht,maar basisplaats is die niet snel waard,dan moeten er eerst wat mensen geblesseerd raken.
Misschien moet je eerst een pot humor kopen, die opeten en het dan nog eens proberen.quote:
Arshavin is al maanden uit vorm. Maanden...al bijna 2 seizoenen. Alleen zijn eerste seizoen was super. Jammer...want het leek zo veelbelovend toen (ook op EK en seizoen van Zenit daarvoor).quote:
Wou net zeggen, volgens mij is die niet meer zo goed als die toen was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:03 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Arshavin is al maanden uit vorm. Maanden...al bijna 2 seizoenen. Alleen zijn eerste seizoen was super. Jammer...want het leek zo veelbelovend toen (ook op EK en seizoen van Zenit daarvoor).
En dit was wel grappig bedoeld?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een pot humor kopen, die opeten en het dan nog eens proberen.
Kan ik ook aan jou vragen,maar waar slaat die vraag op?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een pot humor kopen, die opeten en het dan nog eens proberen.
Joh, doe even normaal.quote:
Mijn troll-radar begint een beetje te bliepen bij hem.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
Joh, doe even normaal.
Dit is een algemeen forum, en geen verbroederd clubje egotrippers hoop ik?
Iedereen is hier welkom, en als jullie je daar niet in kunnen vinden moeten jullie je eigen voetbalforum oprichten.
Misschien vallen de opmerkingen van 3M1N3M niet helemaal binnen jullie denk kader. Maar hij zegt verder niets dat hier niet zou mogen zeggen.
Dus gedraag jullie alsjeblieft een beetje volwassen en praat hier gewoon lekker over de wedstrijd!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
Joh, doe even normaal.
Ik weet t ik moet eigenlijk niet reageren. ADHD eh?
Die reageren op prikkels![]()
Dit is een algemeen forum, en geen verbroederd clubje egotrippers hoop ik?
Iedereen is hier welkom, en als jullie je daar niet in kunnen vinden moeten jullie je eigen voetbalforum oprichten.
Misschien vallen de opmerkingen van 3M1N3M niet helemaal binnen jullie denk kader. Maar hij zegt verder niets dat hij hier niet zou mogen zeggen.
Dus gedraag jullie alsjeblieft een beetje volwassen en praat hier gewoon lekker over de wedstrijd!
En als dat het geval zou zijn, reageer dan gewoon niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn troll-radar begint een beetje te bliepen bij hem.
Je slaat teveel onzin uit manquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:05 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen,maar waar slaat die vraag op?
Ik ben hier om te praten over voetbal,maar blijkbaar mag dat niet?
nee,je moraalridder radar is kapotquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn troll-radar begint een beetje te bliepen bij hem.
Lol,daar moest ik eigenlijk wel van lachen xdquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee,je moraalridder radar is kapot
Zou hij die geintjes ook bij Messi enzo uithalen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik weet t zeker. In deze wedstrijd doet Pique een cumshot op Van persie, zoals hij al eens bij Ibrahimovic heeft geprobeerd. Maar t geizcht van Zlatan zit te hoog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |