Laat jezelf even van de trap stuiteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Moet zelf voetballen dus dat is een enorm dillemam
Beroepsmatig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Had ik vroeger ook vaak, was alijd erg irritant. Blessures kunnen een voordeel hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heeft El Hamdaoui dat van jou geleerd ofzo?quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook vaak, was alijd erg irritant. Blessures kunnen een voordeel hebben.²
Nu herken ik je inderdaad als Mocro, of je bent een Belg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar toch, de affiche zal wel weer mooier zijn dan de wedstrijd zelf.²
Ik heb ook een Arsenal shirt (met Bergkamp achteropquote:
Dit dus, ik ben het gewoon met je eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar toch, de affiche zal wel weer mooier zijn dan de wedstrijd zelf.²
Net als waarom iedereen de VS haat, omdat jullie jezelf afvragen waarom we jullie haten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom is iedereen toch tegen Barcelona?
Maar zie het gejaag op de bal door iedereen van Barcelona, dat is echt een inmens verschil met andere teams waarbij de aanval hooguit een beetje sjokt als de tegenstander de bal heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:42 schreef vaasinbloem het volgende:
Barcelona is niet alleen te verslaan door diep te verdedigen (wat Arsenal sowieso niet kan). Met hoge pressing hebben ze ook last van. Arsenal moet gewoon spelen zoals tegen Chelsea en dan hebben we gewoon een echte wedstrijd. En mensen die naar vorige jaar verwijzen, kijk nog maar eens met welke basis elf Arsenal toen speelden.
Kijkcijfersquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:48 schreef Paxcon het volgende:
Waarom spelen real en man united e.a. eigenlijk niet ook deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |