Hij presteert lekker als spits, zoals iedere goede spits behoort te doen in zijn team. Beste speler ter wereld... ga toch weg man. Je laat je leiden door emoties.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
Robin van persieWat een topspeler
Imo, als hij niet zoveel geblesseerd was, de beste speler ter wereld.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij presteert lekker als spits, zoals iedere goede spits behoort te doen in zijn team. Beste speler ter wereld... ga toch weg man. Je laat je leiden door emoties.
Word een leuke wedstrijd, ik hou mezelf neutraal!
quote:
Dat zei je wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]. Als hij niet zo vaak geblesseerd was geweest zeg ik toch.. Ik zeg niet dat hij de beste ter wereld is nu
.
Zeker, hij zou in één (wellicht penetrante) adem worden genoemd met Ronaldo, Messi en Servaes.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Er staat een voorwaarde tussen.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef Smoofie het volgende:
Robben is net zo goed als Messi. Misschien zelfs beter.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef laucas het volgende:
Achja, Robben is ook wereldklasse als ie fit en niet geblesseerd is... maar er zijn altijd nog spelers die daarboven zitten..
Jajaa.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Er staat een voorwaarde tussen.
Wat probeer je hier nu mee te zeggen ?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Robben is net zo goed als Messi. Misschien zelfs beter.²
oquote:Op maandag 14 februari 2011 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht dat we iets speciaals hadden, blijkbaar niet dus
Inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Al veel te lang geen CL wedstrijd meer gezien. Eindelijk weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |