Onee niet deze man in dit topic.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hij zou in één (wellicht penetrante) adem worden genoemd met Ronaldo, Messi en Servaes.²
Afellay.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef Rijstbal het volgende:
Hopen dat Affelay wat speelminuten krijgt en door de verdediging van Arsenal rusht. Maar dat zal vast niet.
Wat een buitenaardse wedstrijd van Messi was dat. Die eerste goal vind ik echt fantastisch.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een buitenaardse wedstrijd van Messi was dat. Die eerste goal vind ik echt fantastisch.
Barca wil hoe dan ook een of twee uitdoelpunten maken en Arsenal is typisch zo'n ploeg dat het van het voetbal en aanvallen moet hebben, dus ik denk dat het meteen een spektakel wordt in de eerste wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:34 schreef laucas het volgende:
[..]
![]()
Arsenal beschikt nu wel over een fittere en complete selectie dus ik denk dat ze wel een betere kans maken. Ik verwacht nog geen spectaculaire wedstrijd, eerder bij de return maar misschien gooit Barca het gas er wel op en dan kunnen er mooie dingen gebeuren
Daarom ben ik zo bang dat Barcelona er over heen knalt als Arsenal vol gaat aanvallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barca wil hoe dan ook een of twee uitdoelpunten maken en Arsenal is typisch zo'n ploeg dat het van het voetbal en aanvallen moet hebben, dus ik denk dat het meteen een spektakel wordt in de eerste wedstrijd.
Arsenal gaat echt niet vol aanvallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo bang dat Barcelona er over heen knalt als Arsenal vol gaat aanvallen.
quote:
Is het vreemd als ik deze post niet begrijp ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de Pers zijn immense dijwerken laat weken in Osmose water moet het vast goedkomen.
Als jíj het al niet begrijptquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik deze post niet begrijp ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |