SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loslaten, is het ultieme houden van.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga hier vanavond een biertje op drinken.
Of twee.
Of drie.
Neuh, eerder de mensen. Dit was tenslotte een niet religieuze revolutie.quote:
En na de legertop dan?quote:
Wauw, hij heeft het eens goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef RvLaak het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Oorverdovend lawaai hier. Waanzin!
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Mensen dansen op straat hier. We zijn zo gelukkig schreewt een man.
5 minutes ago Favorite Retweet Reply, hij moet ook ff wat zeggen hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Neuh, eerder de mensen. Dit was tenslotte een niet religieuze revolutie.
De helft zonder alcohol, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Thomas B. het volgende:
Hopelijk hebben ze nog genoeg energie om te feesten, maar dat zal wel goedzitten zo te zien
Die leven op adrenaline.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Thomas B. het volgende:
Hopelijk hebben ze nog genoeg energie om te feesten, maar dat zal wel goedzitten zo te zien
Dezequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
welke topic is het nu ???
nou ja .. maaknie uit hij is echt weg![]()
![]()
![]()
quote:Thousands of protesters Pyong Yang marching to central square
quote:
125 staat het gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef exile79 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er nog niets op teletekst staat
Dat weet nog niemand volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
en hier verder
je had lapo.
[..]
En na de legertop dan?
Wie dan? of blijven ze tot september.
Graag gedaan. Onze eigen revolutie komt nog. We zullen Egypte onthouden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef rakotto het volgende:
FUCK YES!
MensenBedankt voor al jullie steun.
Wordt dat nog gebruiktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef exile79 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er nog niets op teletekst staat
Je hebt alle websites ter wereld doorgenomenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
nog maar een keer dan!! FOK! was de eerste wereldwijd. Hij stond online toen Sillyman 10 seconden klaar was met babbelen.
Mubarak is afgetreden
en eindelijk heet het echt een revolutie. Een mooie bekroning van een lange reeks berichten met veel hulp van jullie.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
nog maar een keer dan!! FOK! was de eerste wereldwijd. Hij stond online toen Sillyman 10 seconden klaar was met babbelen.
Mubarak is afgetreden
en eindelijk heet het echt een revolutie. Een mooie bekroning van een lange reeks berichten met veel hulp van jullie.
Perfecte beloning voor jullie harde werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
Mubarak is afgetreden
Dat wordt weer een geboortegolf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef speknek het volgende:
Daar gaat heel wat geneukt worden vanavond.
Mooi ook, over twee weken zit er een Wahabi dictatuur.
Jij bedankt, rakottoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef rakotto het volgende:
FUCK YES!
Mensen Bedankt voor al jullie steun.
Al Jazeera is al jaren geweldig, nu pas komt de massa erachter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Dekatria het volgende:
Weer even geniten van het lawaaiwat doet AJE dat toch goed.
Deze weddenschap wil ik wel aangaan. Als in: nee, hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef speknek het volgende:
Daar gaat heel wat geneukt worden vanavond.
Mooi ook, over twee weken zit er een Wahabi dictatuur.
En dit vind ik een mooie! Ze hebben hun leven niet voor niets gegeven!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
This one's for you Khaled Saeed & for the countless victims of this brutal dictator.
Netjes gedaan. Hulde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
Mubarak is afgetreden
Nee, blogs waren eerder maar sneller als bericht kon niet dan dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je hebt alle websites ter wereld doorgenomen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef YazooW het volgende:
Pannekoek @ NL1
As the world turns @ RTL4
fuck nederland
Wij hebben (qua berichtgeving) ook een revolutie-tje veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
Mubarak is afgetreden
Vrouwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:23 schreef tass het volgende:
[..]
En dit vind ik een mooie! Ze hebben hun leven niet voor niets gegeven!![]()
En nu begin k echt te huilen. Jeetje................
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij hebben (qua berichtgeving) ook een revolutie-tje veroorzaakt.
Dat wordt, geloof ik, ook bevestigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:23 schreef BeSimple het volgende:
Volgens NOS neemt de legerleiding het over.
Hoi Beachquote:
Door FOK!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Dat wordt, geloof ik, ook bevestigd.
De twee cijfers van de dag zelf zijn bij elkaar 13quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een palindroomse datum11-2-11
http://www.downforeveryoneorjustme.org/mubarakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
wie maakt:
www.mubarakisdown.com![]()
Allah gaf ze de kracht!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Neuh, eerder de mensen. Dit was tenslotte een niet religieuze revolutie.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:25 schreef Reki het volgende:
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.org/mubarak
Dat klinkt wel heel erg deprimerend zeg: 'Het is het einde van de wereld, moge God ons bijstaan'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef MangoTree het volgende:
A fuller translation of Suleiman's remarks from BBC below:
"In the name of God the merciful, the compassionate, citizens, during these very difficult circumstances Egypt is going through, President Hosni Mubarak has decided to step down from the office of president of the republic and has charged the high council of the armed forces to administer the affairs of the country. May God help everybody."
Dat is het grote gissen, is het grootheidswaan of dacht hij dat de mensen geweldadig zouden worden zodat het leger de boel kon opruimen... Volgens mij het eerste, hij dacht volgens mij echt dat hij, papa Hosni, de boel wel kon sussenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef Infection het volgende:
Waarom is hij nu wel opeens opgestapt? Kon hij dat niet gewoon gisteravond al doen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Infection het volgende:
Hoe gaat het nu verder? Wie word de nieuwe president?
\quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:23 schreef BeSimple het volgende:
Volgens NOS neemt de legerleiding het over.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef mistyl het volgende:
[..]
Dat wordt, geloof ik, ook bevestigd.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is die live chanel van Al Jazeera ook alweer
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Maak daar maar 2 minuten vanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef raistlin6 het volgende:
Mubarak is afgetreden
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef Infection het volgende:
Hoe gaat het nu verder? Wie word de nieuwe president?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:27 schreef gehotseflotst het volgende:
Dit is nog eens leuk je weekend in gaan
Ze aanbidden dan ook dezelfde god.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Christenen en Moslims streden samen.
Dus.
Jaa, Salmaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik wil Salma aan de telefoon horen over vandaag
Kippevel, de helft valt op de knieen om te biddenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:26 schreef bokaal het volgende:
Footage van Al-Jazeera English, secondes nadat het nieuws bekend was dat Mubarak is afgetreden. Het volk op Tahrir Square gaat uit zijn dak.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef gehotseflotst het volgende:
Heeft Nostradamus dit voorspeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een palindroomse datum11-2-11
Ze waren ook echt nog aan het bidden toen het nieuws bekend werd, en ze gingen gewoon doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:27 schreef raistlin6 het volgende:
wie heeft een YT filmpje van exploderend Tahrir voor nieuwsbericht?
Heb je dan geen visum nodig??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor 187 euro vlieg je vanavond nog om 20:50 van Schiphol naar Caïro, aankomst na middernacht... mensen zin om mee te feesten?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef yavanna het volgende:
DannyRamadan Danny -Ahmed Ramadan
by NadaAuf
Dear Sally Zahran, who died for this moment to happen. I love you, RIP my friend. The job is done. Your name shall be written in Tahrir sq.
Ja, ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor 187 euro vlieg je vanavond nog om 20:50 van Schiphol naar Caïro, aankomst na middernacht... mensen zin om mee te feesten?
ja salma , heb er al lang niet meer gehoord !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef gehotseflotst het volgende:
Kost 10 euro bij binnenkomst.quote:
lol meer landen zullen echt niet volgen in het MO. Nouja, mss Jemen nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
1945, 1989, 2011; mensen werpen het juk wel van zich af.
Nu Iran nog, de rest van het Midden-oosten, Maghreb.
Retourtje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die vrouw.. Nu toch wel een beetje emotioneel.![]()
Ik ga niet weg bij AJE voorlopig... Samenvatting?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk en je zult zien. Heb liever CNN, AJE of BBC.
Ik kan me het sentiment goed voorstellen, en ik weet ook dat velen hier meegeleefd hebben, maar ik denk niet dat mensen die al bijna drie weken op dat plein staan erop zitten te wachten dat allerlei buitenlanders nu ineens mee komen feesten, nu het gevaar voorbij is...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
Wie is er in 1945 afgezet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
Iran heeft het al een keer gedaan ergens in jaren 80, als ik mij niet vergis. Maar daar gaat het niet om nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
In 1945 kwamen juist veel dictatoriale regimes aan de macht..quote:
Als we met een groepje kunnen ga ik zo meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef _dirkjan_ het volgende:
Totaal mee eens... laat ze maar lekker samen vieren, ze hebben er genoeg voor gedaan en opgeofferdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan me het sentiment goed voorstellen, en ik weet ook dat velen hier meegeleefd hebben, maar ik denk niet dat mensen die al bijna drie weken op dat plein staan erop zitten te wachten dat allerlei buitenlanders nu ineens mee komen feesten, nu het gevaar voorbij is...
http://blogs.aljazeera.ne(...)eb-11-egypt-protestsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft iemand het filmpje waar hij zegt dat hij opstapt?
Cnn heeft dat op hun site staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Heeft iemand het filmpje waar hij zegt dat hij opstapt?
Ja, en begin van communisme in Oost-Europa. Voor veel van die landen wordt dat bepaald niet als een verbetering ervaren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Einde fascisme dankzij geallieerden.
Als iemand betaalt wil ik ook wel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Als we met een groepje kunnen ga ik zo mee
Dat liep verkeerd, nu moeten ze verder gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:31 schreef mistyl het volgende:
[..]
Iran heeft het al een keer gedaan ergens in jaren 80, als ik mij niet vergis. Maar daar gaat het niet om nu.
Doe ik wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Als iemand betaalt wil ik ook wel mee
Nouja er hoeven nu natuurlijk nog geen dingen met elkaar vergeleken worden die niet met elkaar vergeleken kunnen worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef Ryan3 het volgende:
1989 einde communisme.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en begin van communisme in Oost-Europa. Voor veel van die landen wordt dat bepaald niet als een verbetering ervaren.
Best triest héquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef NorthernStar het volgende:
Als je 30 jaar geregeerd hebt en het volk staat zo te juichen als je aftreed
Dat is pas over twee uur toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Reuters: Obama speech expected at 1330 EST. #Jan25 #Egypt
Beter dan welke muziek dan ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Infection het volgende:
Wat een immens geluid komt er vanaf Tahrir square
Moet je dat eens horen met je volume op volquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Infection het volgende:
Wat een immens geluid komt er vanaf Tahrir square
Hulde aan Mubarak dat hij het voor elkaar heeft gekregen 30 jaar aan de macht te blijven met een volk wat hem blijkbaar zo haat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef NorthernStar het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef yavanna het volgende:
Ze gaan weer naar het paleis volgens AJE
30 jaar + 30 minutenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Teletekst
Dictatuur Mubarak duurde 30 jaar http://nos.nl/l/218252/t
NOS.![]()
![]()
Nog nooit zo blij geweest dat iemand afgaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef NorthernStar het volgende:
Loopt gewoon niet lekker. Beelden die ze hebben opgenomen kunnen ze niet starten etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga niet weg bij AJE voorlopig... Samenvatting?
Geen varkensvlees he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef BeSimple het volgende:
Gaan we nu allemaal BBQ sets en diepvries sla droppen boven cairo zodat ze even een feestje hebben?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
malibuqueenn
wat was de aanleiding van heel dat mubarak gedoe ? #durftevragen![]()
:R
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef raistlin6 het volgende:
[Video] Mubarak is afgetreden
Met video nu.
Met video nu.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RTLZ:
President Bundesbank Axel Weber stapt op![]()
Met video nu.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef yavanna het volgende:
Uninstalling dictator COMPLETE - installing now: egypt 2.0:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, wat heeft die te verbergen dat hij zo wegsneakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RTLZ:
President Bundesbank Axel Weber stapt op![]()
Nieuwe baas Europese Centrale Bank misschienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Hmm, wat heeft die te verbergen dat hij zo wegsneakt?
Wat een jaarlijkse zak geld uit de VS al niet kan doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hulde aan Mubarak dat hij het voor elkaar heeft gekregen 30 jaar aan de macht te blijven met een volk wat hem blijkbaar zo haat.
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Infection het volgende:
Dit gaat de geschiedenis boeken in!
jij ook gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.
Zelfde richting jou, wat een dag, farewell dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
Precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.
Jij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef raistlin6 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb ik niet vaak last van. Maar ik ben in ieder geval heel erg onder de indruk.
En de huisdierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle huisvrouwen hebben weer tijd voor het gezin..![]()
Ja puur door vreedzaam demonstreren van de pro democratiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij ookLeuk dat we dit met z'n allen zo gevolgd hebben en dat het zo goed is geëindigd, zonder het gevreesde bloedvergieten
![]()
I.d.d. iedereen die hier zo heeft meegeleefd GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
Hamasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat nu.. wie gaat er nu regeren..
Waar is -Jos- eigenlijk? Hij zal 't toch niet helemaal missen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
I.d.d. iedereen die hier zo heeft meegeleefd GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Idd zat vandaag ook al te denken aan Gandhi.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat het toch vreedzaam kan, dat is zo mooi. Ik heb er geen woorden voor.
Gandhi zal goedkeurend knikken, daarboven
Hij opende het aftreed-topicquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Waar is -Jos- eigenlijk? Hij zal 't toch niet helemaal missen?
Gefeliciteerd allemaal*O**O*
dito hier .. pfffffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef raistlin6 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb ik niet vaak last van. Maar ik ben in ieder geval heel erg onder de indruk.
Dat komt morgen welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat nu.. wie gaat er nu regeren..
Zo enorm mooi om te zien.. kippenvelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef raistlin6 het volgende:
Met video nu.
Gelukkig maar. Dit heb ik helaas gemist, net als de hele toespraak. Maar tochquote:
Zal je altijd zien he, maar voel je vrij om alsnog mee te feestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
omg nice
volg ik die shit al vanaf het begin, 's nachts en op werk. en dan moet het weer gebeuren als ik onderweg naar huis ben..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat doen we nu met ons leven?
Waaromquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zo'n vrouw op twitter is boos op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |