Beter dan welke muziek dan ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Infection het volgende:
Wat een immens geluid komt er vanaf Tahrir square
Moet je dat eens horen met je volume op volquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Infection het volgende:
Wat een immens geluid komt er vanaf Tahrir square
Hulde aan Mubarak dat hij het voor elkaar heeft gekregen 30 jaar aan de macht te blijven met een volk wat hem blijkbaar zo haat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef NorthernStar het volgende:
Als je 30 jaar geregeerd hebt en het volk staat zo te juichen als je aftreed
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef yavanna het volgende:
Ze gaan weer naar het paleis volgens AJE
30 jaar + 30 minutenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Teletekst
Dictatuur Mubarak duurde 30 jaar http://nos.nl/l/218252/t
NOS.![]()
![]()
Nog nooit zo blij geweest dat iemand afgaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef NorthernStar het volgende:
Als je 30 jaar geregeerd hebt en het volk staat zo te juichen als je aftreed
Loopt gewoon niet lekker. Beelden die ze hebben opgenomen kunnen ze niet starten etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ga niet weg bij AJE voorlopig... Samenvatting?
Geen varkensvlees he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef BeSimple het volgende:
Gaan we nu allemaal BBQ sets en diepvries sla droppen boven cairo zodat ze even een feestje hebben?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
malibuqueenn
wat was de aanleiding van heel dat mubarak gedoe ? #durftevragen![]()
:R
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef raistlin6 het volgende:
[Video] Mubarak is afgetreden
Met video nu.
Met video nu.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RTLZ:
President Bundesbank Axel Weber stapt op![]()
Met video nu.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef yavanna het volgende:
Uninstalling dictator COMPLETE - installing now: egypt 2.0:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, wat heeft die te verbergen dat hij zo wegsneakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RTLZ:
President Bundesbank Axel Weber stapt op![]()
Nieuwe baas Europese Centrale Bank misschienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Hmm, wat heeft die te verbergen dat hij zo wegsneakt?
Wat een jaarlijkse zak geld uit de VS al niet kan doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hulde aan Mubarak dat hij het voor elkaar heeft gekregen 30 jaar aan de macht te blijven met een volk wat hem blijkbaar zo haat.
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Infection het volgende:
Dit gaat de geschiedenis boeken in!
jij ook gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.
Zelfde richting jou, wat een dag, farewell dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
Precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.
Jij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef raistlin6 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb ik niet vaak last van. Maar ik ben in ieder geval heel erg onder de indruk.
En de huisdierenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle huisvrouwen hebben weer tijd voor het gezin..![]()
Ja puur door vreedzaam demonstreren van de pro democratiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Jij ookLeuk dat we dit met z'n allen zo gevolgd hebben en dat het zo goed is geëindigd, zonder het gevreesde bloedvergieten
![]()
I.d.d. iedereen die hier zo heeft meegeleefd GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
Hamasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat nu.. wie gaat er nu regeren..
Waar is -Jos- eigenlijk? Hij zal 't toch niet helemaal missen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
I.d.d. iedereen die hier zo heeft meegeleefd GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Idd zat vandaag ook al te denken aan Gandhi.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat het toch vreedzaam kan, dat is zo mooi. Ik heb er geen woorden voor.
Gandhi zal goedkeurend knikken, daarboven
Hij opende het aftreed-topicquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Waar is -Jos- eigenlijk? Hij zal 't toch niet helemaal missen?
Gefeliciteerd allemaal*O**O*
dito hier .. pfffffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef raistlin6 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb ik niet vaak last van. Maar ik ben in ieder geval heel erg onder de indruk.
Dat komt morgen welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar wat nu.. wie gaat er nu regeren..
Zo enorm mooi om te zien.. kippenvelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef raistlin6 het volgende:
Met video nu.
Gelukkig maar. Dit heb ik helaas gemist, net als de hele toespraak. Maar tochquote:
Zal je altijd zien he, maar voel je vrij om alsnog mee te feestenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
omg nice
volg ik die shit al vanaf het begin, 's nachts en op werk. en dan moet het weer gebeuren als ik onderweg naar huis ben..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat doen we nu met ons leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |