quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:32 schreef yavanna het volgende:
Uninstalling dictator COMPLETE - installing now: egypt 2.0:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, wat heeft die te verbergen dat hij zo wegsneakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RTLZ:
President Bundesbank Axel Weber stapt op![]()
Nieuwe baas Europese Centrale Bank misschienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Hmm, wat heeft die te verbergen dat hij zo wegsneakt?
Wat een jaarlijkse zak geld uit de VS al niet kan doen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hulde aan Mubarak dat hij het voor elkaar heeft gekregen 30 jaar aan de macht te blijven met een volk wat hem blijkbaar zo haat.
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Infection het volgende:
Dit gaat de geschiedenis boeken in!
jij ook gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.
Zelfde richting jou, wat een dag, farewell dayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
Precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof om mee te maken. Dit ben je niet vergeten als je 80 bent.
Jij ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef Dekatria het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |