Dan denk ik dat we op verschillende niveau's communiceren, als je het al communicatie kan noemen.. Op welk niveau ieder van ons zit moet je je zelf dan maar bedenken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie.
als dequote:
ik nu pas dat livestation ding aan het gebruiken ( was te lui om email in te typen vorige week na het installeren ) maar is echt een aanrader !! moet lukken , en alle zenders zijjn daar te vinden !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef themole het volgende:
[..]
Krijg te zien dat de video niet beschikbaar is.
Dat is wel jammer, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef shomila het volgende:
mar3e Mohammed Maree
The protesters in Alexandria have burned large number of the american flag today #jan25 #Egypt #Tahrir #UsaAid
1 minute ago
Dat is 4 dagen lopen vanuit Cairo...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef yavanna het volgende:
Extra beveiliging bij Sharm.
Zie de protesters daar ook nog wel heen gaan
Misschien dat dit iets is wat later wel weer bijtrekt. Als je kijkt hoe slecht sommige mensen geïnformeerd zijn/waren, zullen ze nog weinig goeds zien in Amerika. Als later de media geen censuur meer toepassen kunnen ze hun mening nog wel bijstellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, nergens voor nodig.
geduld hebben ze duidelijk wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat is 4 dagen lopen vanuit Cairo...
Er zullen daar ook wel protesters zijn denk ik toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat is 4 dagen lopen vanuit Cairo...
Heeft Egypte die überhaupt? Of zou het een Amerikaanse heli zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef yavanna het volgende:
ME_Observer Troy
First time I've seen a blackhawk helo. B4 its always been those Russian Hips #egypt #jan25 http://plixi.com/p/76416506
Doe 'ns ff niet zo interessant wormpje, als jij "riots" schrijft gaat iedereen ervan uit dat je rellen bedoelt en niet de oproerpolitie. Dat jij denkt duidelijk te zijn ligt aan de kronkel in je hoofd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt leren quoten (goed van je knul), om vervolgens te vergeten dat je dit geciteerd hebt van Wikipedia. Daarnaast kun je niet voor meerdere personen dan jezelf spreken pauper.
Werkt 10x beter dan die flashplayer van AJE, bedankt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik nu pas dat livestation ding aan het gebruiken ( was te lui om email in te typen vorige week na het installeren ) maar is echt een aanrader !! moet lukken , en alle zenders zijjn daar te vinden !
http://www.livestation.com/downloads
Ze hebben iig wel Apache's dus waarschijnlijk ook wel blackhawksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft Egypte die überhaupt? Of zou het een Amerikaanse heli zijn?
Prikkeldraad is vervelend wanneer mensen achter je beginnen met duwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef BeSimple het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Als ik in die meut zou staan zou ik zeggen 'DUwEN dUWEN"
hehe, onee shit prikkeldraad.
Egypte koopt al hun spul in Amerika, dus zeer grote kans dat het van hun zelf is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben toch zat dekens?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef BeSimple het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Als ik in die meut zou staan zou ik zeggen 'DUwEN dUWEN"
hehe, onee shit prikkeldraad.
Waar denk je dat Egypte ze vandaan heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Eyousry Hossam Badrawy on BBC: I'm considering resigning from NDP within few hrs #Jan25
Ik denk dat een aantal snijwonden ze overgens niet zal tegenhouden State TV in te nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ze hebben toch zat dekens?
Dat weet ik, maar is de USS Enterprise niet in de buurt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar denk je dat Egypte ze vandaan heeft
NOS journaal heeft gister bij mij afgedaan. Faalhazen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik de enige die bij het NOS journaal over Egypte het idee heeft naar het jeugdjournaal te kijken
Dat idee heb ik al 2,5 week eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik de enige die bij het NOS journaal over Egypte het idee heeft naar het jeugdjournaal te kijken
graag gedaan maar de eigenlijk gaat de eer naar flashmob , die raadde dit vorige week al aan ( ik te koppig, maar ben blij dat ik het net toch maar ff ging gebruiken ! werkt indd. echt super en pc niet meer traagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef themole het volgende:
[..]
Werkt 10x beter dan die flashplayer van AJE, bedankt.
kap nou es effe man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, ga terug naar school en leer begrijpend lezen, dit is namelijk al in een paar reacties hiervoor uitvoerig besproken, pauper.
Ga ff ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, ga terug naar school en leer begrijpend lezen, dit is namelijk al in een paar reacties hiervoor uitvoerig besproken, pauper.
Blijf eens on topic aub.quote:
Ook on topic graag.quote:
Stop met reageren dan iedereen.quote:
Niet iedereen heeft alle 172 delen van deze reeks gelezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
On topic, wil je een uitleg wat dat is?:Pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kappen op een persoonlijke aantijging, denk het niet.
Jij lijkt Mubarak wel...die weet ook niet wat ROT OP betekent!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kappen op een persoonlijke aantijging, denk het niet.
Waddan? ik heb het niet gezien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef rakotto het volgende:
Die man net op straat heeft staat-tv keihard geowned.![]()
On topic graag en ook niet flamen. (uitdagen van anderen)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Jij lijkt Mubarak wel...die weet ook niet wat ROT OP betekent!
Las op Twitter dat die daar de helft van zijn tijd doorbrengt. Dus eigenlijk niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Protesten bij paleizen
Update 16.00 uur
Al Jazeera bevestigt zojuist dat Mubarak geland is in Sharm el Sheikh, waar hij een soort vakantiehuis heeft, vanwaar hij wel vaker het land bestuurt. Sommige bronnen noemen dit een teken van zwakte, waar anderen juist zeggen dat het van arrogantie getuigt. Het aantal demonstranten neemt nog toe, maar tot nu toe blijft het relatief rustig.
Ah zo. Is mij niet bekend, maar het zou kunnen. Hoewel als ik even zoek ziet het er toch naar uit dat Egypte aardig wat van die dingen heeft. Er is zelfs een speciaal type voor export naar Egypte. En voor 2011-2013 staat nog een bestelling van 62 stukt klaar... ik hoop dat ze het bonnetje nog hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is de USS Enterprise niet in de buurt?
Samenvatting?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef rakotto het volgende:
Presentarice is haar geduld kwijt![]()
Ze is boos
![]()
Vrouwen die boos zijn![]()
Hij is een fucking baasZe begon te lullen en staats tv te verdedigen
Hij hing gewoon op
![]()
Nu snap je ook meteen waarom hij en Berlusconi zulke matties zijn en elkaars spiegelbeeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Las op Twitter dat die daar de helft van zijn tijd doorbrengt. Dus eigenlijk niks nieuws.
klopt, maar sinds de demonstraties heeft ie t niet gedaan. Daarnaast is het wel belangrijk omdat de demonstranten bij de paleizen rondhangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Las op Twitter dat die daar de helft van zijn tijd doorbrengt. Dus eigenlijk niks nieuws.
Maar "DENIAL" snapt ie welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Jij lijkt Mubarak wel...die weet ook niet wat ROT OP betekent!
A, duidelijk. Gaan we er vanuit dat het een Egyptische heli wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah zo. Is mij niet bekend, maar het zou kunnen. Hoewel als ik even zoek ziet het er toch naar uit dat Egypte aardig wat van die dingen heeft. Er is zelfs een speciaal type voor export naar Egypte. En voor 2011-2013 staat nog een bestelling van 62 stukt klaar... ik hoop dat ze het bonnetje nog hebben
Wel een gemiste kans om die kerel om te kunnen leggen. Nu kunnen ze alleen Sillyman nog omleggen, of een vliegtuigje op Sharm El Skeikh in laten vliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
TomTom kopen lijkt me een oplossing...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef bokaal het volgende:
Mubarak wants way out // PressTV:
[ afbeelding ]
Gast, ga gewoon ontopic. Doe leuk mee of rot op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onnozel kind, je caplocks staat aan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:06 schreef bokaal het volgende:
Mubarak wants way out // PressTV:
[ afbeelding ]
Die heb je wel nodig tegen het leger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
AlanFisher
Around 1,000 Egyptians attack police station in north Sinai town of el-Arish to try to free prisoners - Reuters![]()
![]()
Je bent rechten gaan studeren om mensen te irriteren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onnozel kind, je caplocks staat aan.
Hahahh hoe epischquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef rakotto het volgende:
Presentarice is haar geduld kwijt![]()
Ze is boos
![]()
Vrouwen die boos zijn![]()
Hij is een fucking baasZe begon te lullen en staats tv te verdedigen
Hij hing gewoon op
![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef yavanna het volgende:
Was dit die man die gisteren zei dat het verstandig was als M wegging?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking BBC Arabic: Hossam Badrawi, Secretary General of the ruling NDP "I will be announcing my resignation from the NDP within hours"
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
Samenvatting gesprek op staatstv
Man: We zijn hier om tegen dit en dat te protesteren en ook tegen jullie omdat jullie ons als leugenaars beschilderen.
vrouw: mag ik je wat vertellen
Man: Hou er rekening mee dat na de revolutie alles op de kop gaat op staatstv en dat iedereen die gelogen heeft weg is![]()
Vrouw: mag ik je wat vertellen?
paar minuten later:
Vrouw: Wij kregen instructies blabla, we hebben niemand op een slechte manier op beeld gebracht, we waren onpartijdig
Man: Hangt op![]()
Net zo onpartijdig als de taliban.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
Man: We zijn hier om tegen dit en dat te protesteren en ook tegen jullie omdat jullie ons als leugenaars beschilderen.
Man: Hou er rekening mee dat na de revolutie alles op de kop gaat op staatstv en dat iedereen die gelogen heeft weg is![]()
paar minuten later:
Vrouw: Wij kregen instructies blabla, we hebben niemand op een slechte manier op beeld gebracht, we waren onpartijdig
Strakke actie van die man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
paar minuten later:
knul, het simpel. Ik laat me door niemand beledigen hier, daarnaast geldt het advies om on-topic te reageren niet alleen voor mij. Zo lang anderen of-topic blijven en naar mij gericht, reageer ik erop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon ontopic. Doe leuk mee of rot op.
Die vrouw poept in haar broekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
paar minuten later:
"We waren niet partijdig, alleen niet objectief"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
geniaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
paar minuten later:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |