als dequote:
ik nu pas dat livestation ding aan het gebruiken ( was te lui om email in te typen vorige week na het installeren ) maar is echt een aanrader !! moet lukken , en alle zenders zijjn daar te vinden !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef themole het volgende:
[..]
Krijg te zien dat de video niet beschikbaar is.
Dat is wel jammer, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef shomila het volgende:
mar3e Mohammed Maree
The protesters in Alexandria have burned large number of the american flag today #jan25 #Egypt #Tahrir #UsaAid
1 minute ago
Dat is 4 dagen lopen vanuit Cairo...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef yavanna het volgende:
Extra beveiliging bij Sharm.
Zie de protesters daar ook nog wel heen gaan
Misschien dat dit iets is wat later wel weer bijtrekt. Als je kijkt hoe slecht sommige mensen geïnformeerd zijn/waren, zullen ze nog weinig goeds zien in Amerika. Als later de media geen censuur meer toepassen kunnen ze hun mening nog wel bijstellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:56 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, nergens voor nodig.
geduld hebben ze duidelijk wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat is 4 dagen lopen vanuit Cairo...
Er zullen daar ook wel protesters zijn denk ik toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:57 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat is 4 dagen lopen vanuit Cairo...
Heeft Egypte die überhaupt? Of zou het een Amerikaanse heli zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef yavanna het volgende:
ME_Observer Troy
First time I've seen a blackhawk helo. B4 its always been those Russian Hips #egypt #jan25 http://plixi.com/p/76416506
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |