Rechtenstudentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verraden in de zin van? Waar heb jij mij ooit dit horen ontkennen.
Die houden hun mond omdat je beter op MSN ruzie kan maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Daarnaast heb je het over meerdere personen,
Zou je alsjeblieft wat minder bijdehand willen proberen te doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, dat je onontwikkeld bent is een gegeven, dat je weinig tot geen onderwijs hebt genoten is een feit. Maar je stupiditeit is lachwekkend te noemen, je bent inderdaad een pauper. Je hebt het over de laatste 2 pagina's terwijl dit voor eenieder anders is, afhankelijk van de instellingen. Daarnaast heb je het over meerdere personen, de enige meerdere die ik terug zie, en die anderen terug kunnen lezen waarin de onduidelijkheid beschreven is door middel van een reactie, is de user Beach. Die infantiliteit van jou is betreurenswaardig te noemen. Vooral twitter berichten kopiëren, inhoudelijk kom je er niet van te pas binnen deze discussies, die hier gevoerd worden.
Of je geeft gewoon toe dat je onduidelijk was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, dat je onontwikkeld bent is een gegeven, dat je weinig tot geen onderwijs hebt genoten is een feit. Maar je stupiditeit is lachwekkend te noemen, je bent inderdaad een pauper. Je hebt het over de laatste 2 pagina's terwijl dit voor eenieder anders is, afhankelijk van de instellingen. Daarnaast heb je het over meerdere personen, de enige meerdere die ik terug zie, en die anderen terug kunnen lezen waarin de onduidelijkheid beschreven is door middel van een reactie, is de user Beach. Die infantiliteit van jou is betreurenswaardig te noemen. Vooral twitter berichten kopiëren, inhoudelijk kom je er niet van te pas binnen deze discussies, die hier gevoerd worden.
Opperde we gisteren al... Maar dan met green screenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef raistlin6 het volgende:
Trouwens ik bedenk me ineens een slimme actie van Mubarak die hij nog niet heeft gedaan. Met een extreem groot aantal veiligheidsagenten om hem heen Tahrir op wandelen. Op het podium gaan staan en een slimme coole speech houden en complimentjes geven over de geweldloosheid en zo.
Papierversnipperaar, ten eerste ben je hier bezig met een andere vorm van communicatie dan verbaal, je mond houden door gebruik te maken van je vingers is onmogelijk. Daarnaast kun ook jij niet voor anderen spreken. Jezelf voor schut zetten daar ben jij wel goed in. Dom kind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die houden hun mond omdat je beter op MSN ruzie kan maken.
Riot = rel, dan denken mensen niet aan riotpolice.
Sluβ nou!
Moebie is bang en gaat weg via helicopter?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
moftasa Two helicopters were seen flying very low coming from the direction of the palace. http://twitpic.com/3ynnyk
Dat riot rel is, vind ik duidelijk. Gebarentaal valt officieel onder verbale communicatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Papierversnipperaar, ten eerste ben je hier bezig met een andere vorm van communicatie dan verbaal, je mond houden door gebruik te maken van je vingers is onmogelijk. Daarnaast kun ook jij niet voor anderen spreken. Stil nu, als je het on-topic wilt houden.
dat dacht ik ook, maar ik kan me niet voorstellen dat hij daar uberhaupt nog zat...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Moebie is bang en gaat weg via helicopter?
Daar begon jij mee, je lokt zelf mijn reactie uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Daarnaast kun ook jij niet voor anderen spreken
In het paleis, dan zouden we nu hele andere beelden zienquote:
Typ jij woorden op het forum door gebruik te maken van gebaren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat riot rel is, vind ik duidelijk. Gebarentaal valt officieel onder verbale communicatie.
Maar ben je nou serieus bezig met het laatste woord willen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |