Vamos a la playaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef wdn het volgende:
Hij is dus gewoon op vakantie gegaan
Wat een kerel is het ook
Als je me iets meer zou interesseren zou je hier wel degelijk gebaren zien in de vorm van een middelvinger smiley.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Typ jij op het forum door gebruik te maken van gebaren?
Kusjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Typ jij woorden op het forum door gebruik te maken van gebaren?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef wdn het volgende:
Hij is dus gewoon op vakantie gegaan
Wat een kerel is het ook
Echt helemaal niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef themole het volgende:
Hmm, AJE werkt hier niet via het web. Beetje vervelend.
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie die je maakt. Je onnozelheid is wel duidelijk waar te nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als je me iets meer zou interesseren zou je hier wel degelijk gebaren zien in de vorm van een middelvinger smiley.
Roemenie 1989quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
moftasa Two helicopters were seen flying very low coming from the direction of the palace. http://twitpic.com/3ynnyk
Net zo min alsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie.
Wil je nu kappen met deze discussie, anders waarschuw ik een mod. tnx.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie.
Heb al een TR gemaakt. Bovendien is hij kloon van gebande.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wil je nu kappen met deze discussie, anders waarschuw ik een mod. tnx.
waren beelden van vrijdag volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Gaat niet echt lekker in El-Kharga:
[ afbeelding ]
Net zo min als suggestiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Net zo min als
en nu echt weer on topic.
In de post van jou zitten meer fouten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie. Je onnozelheid is wel duidelijk weer te nemen.
Dan denk ik dat we op verschillende niveau's communiceren, als je het al communicatie kan noemen.. Op welk niveau ieder van ons zit moet je je zelf dan maar bedenken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |