Het was duidelijk genoeg, alleen klaarblijkelijk niet voor jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Oke, voortaan gewoon duidelijker zijn
Want nu bracht je me in verwarring dat er rellen zouden zijn.
Nee, voor meerdere mensen niet, doe eens niet zo interessant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het was duidelijk genoeg, alleen klaarblijkelijk niet voor jou.
Sniper.... succes tegen duizenden mensenquote:
Ook niet voor mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het was duidelijk genoeg, alleen klaarblijkelijk niet voor jou.
Je hebt leren quoten (goed van je knul), om vervolgens te vergeten dat je dit geciteerd hebt van Wikipedia. Daarnaast kun je niet voor meerdere personen dan jezelf spreken pauper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nee, voor meerdere mensen niet, doe eens niet zo interessant.
A riot is a form of civil disorder characterized often by disorganized groups lashing out in a sudden and intense rash of violence against authority, property or people.
Kloon van de user Rechtenstudent, met zijn maatpakkentopicsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt leren quoten van wikipedia, om vervolgens te vergeten dat je dit geciteerd hebt. Daarnaast kun je niet voor meerdere personen, dan jezelf spreken pauper.
Nee zoals je op de laatste 2 pagina's las was het voor meerdere mensen niet duidelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt leren quoten van wikipedia, om vervolgens te vergeten dat je dit geciteerd hebt. Daarnaast kun je niet voor meerdere personen, dan jezelf spreken pauper.
Zullen we lief blijven spelen jongens?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kloon van de user Rechtenstudent, met zijn maatpakkentopics
1 goed gemikte steen met zo'n werpslinger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sniper.... succes tegen duizenden mensen
Gevlucht? Hij zit daar volgens mij altijd al erg vaak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef bokaal het volgende:
Bron: http://www.vandaag.be/bui(...)t-naar-rode-zee.html
Moebarak gevlucht naar Rode Zee
vandaag, 14:38
Moebarak is met zijn familie aangekomen in vakantieoord Sharm el-Sheikh aan de Rode Zee. Dat bevestigt AFP. De Egyptische president is de hoofdstad ontvlucht nu de betogers zich daar ook voor het presidentiële paleis verzameld hebben.
Het leger heeft zich net als de betogers over Caïro verspreid. De legertop heeft gemeld het aanblijven van Moebarak te steunen en heeft zich tussen de betogers en het paleis van de president opgesteld. "Civiele overheid, civiele overheid, wij willen geen militaire dictatuur", scanderen de betogers. Ook roepen ze: "Het leger en het volk gaan hand in hand".
Moslimbroederschap
De Moslimbroederschap, de grootste Egyptische oppositiepartij, spoort de Egyptenaren intussen aan om op straat te blijven en door te gaan met het verzet tegen Moebarak. De partij noemt de laatste speech van de president "een truuk".
"Moebarak verscheen voor het volk met een speech waaruit bleek dat hij nog steeds de baas is. Hij zegt van alles maar heeft niet meer gedaan dan een beetje van zijn macht overdragen aan zijn hulpkracht. Het zijn misleidende woorden die het volk rustig moeten krijgen", klinkt het.
De ogen van de wereld zijn gericht op Caïro maar ook in tenminste twaalf andere steden in Egypte wordt volgens Al Jazeera gedemonstreerd. Het zou gaan om Alexandria, Mansoura, Damnhur, Tanta, Mahalla, Asuit, Sohag, Bani sawfi, Suez, Port Said, Damietta, Arish en Qin, de thuisstad van vice-president Omar Suleiman.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef bokaal het volgende:
Bron: http://www.vandaag.be/bui(...)t-naar-rode-zee.html
Moebarak gevlucht naar Rode Zee
vandaag, 14:38
Moebarak is met zijn familie aangekomen in vakantieoord Sharm el-Sheikh aan de Rode Zee. Dat bevestigt AFP. De Egyptische president is de hoofdstad ontvlucht nu de betogers zich daar ook voor het presidentiële paleis verzameld hebben.
Het leger heeft zich net als de betogers over Caïro verspreid. De legertop heeft gemeld het aanblijven van Moebarak te steunen en heeft zich tussen de betogers en het paleis van de president opgesteld. "Civiele overheid, civiele overheid, wij willen geen militaire dictatuur", scanderen de betogers. Ook roepen ze: "Het leger en het volk gaan hand in hand".
Moslimbroederschap
De Moslimbroederschap, de grootste Egyptische oppositiepartij, spoort de Egyptenaren intussen aan om op straat te blijven en door te gaan met het verzet tegen Moebarak. De partij noemt de laatste speech van de president "een truuk".
"Moebarak verscheen voor het volk met een speech waaruit bleek dat hij nog steeds de baas is. Hij zegt van alles maar heeft niet meer gedaan dan een beetje van zijn macht overdragen aan zijn hulpkracht. Het zijn misleidende woorden die het volk rustig moeten krijgen", klinkt het.
De ogen van de wereld zijn gericht op Caïro maar ook in tenminste twaalf andere steden in Egypte wordt volgens Al Jazeera gedemonstreerd. Het zou gaan om Alexandria, Mansoura, Damnhur, Tanta, Mahalla, Asuit, Sohag, Bani sawfi, Suez, Port Said, Damietta, Arish en Qin, de thuisstad van vice-president Omar Suleiman.
Dat zou hem wel sieren jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als Hosny lef heeft draait ie gewoon weer dezelfde video als gisteren
Maak er een screen van?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef rakotto het volgende:
Als iedereen nu zapt naar staats tv![]()
![]()
Ze filmen het publiek dat voor het gebouw staat Wat druk![]()
In dat geval, ik hoor net dat Mubarak Sinterklaas en kerst tot een nationale feestdag wil maken zodra de demonstranten naar huis gaan. Ook zal 25 januari een vrije dag worden, om Egypte's vrijheid niet te vergeten in de toekomst.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef raistlin6 het volgende:
riots = rellen, lijkt me best duidelijk.
Ik bedoel we plaatsen non stop Engelse tweets. En we hebben ook allemaal al zat propaganda gepost en geloofd. Daarvoor is het het forum, we zijn met meer dan genoeg om uit te zoeken wat wel en niet klopt toch. Boeiend als iemand verwarring brengt, ontwarren we wel.
Is nu op AJE.quote:
Op Staat tv zenden zij uit hun raamquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
In dat geval, ik hoor net dat Mubarak Sinterklaas en kerst tot een nationale feestdag wil maken zodra de demonstranten naar huis gaan. Ook zal 25 januari een vrije dag worden, om Egypte's vrijheid niet te vergeten in de toekomst.
Later vandaag zal hij een toespraak houden dat hij de macht overgeeft aan Obama
Wat zullen die lui binnen bang zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef rakotto het volgende:
[..]
Op Staat tv zenden zij uit hun raam![]()
Rechtenstudent, bij deze heb je jezelf verraden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, dat je onontwikkeld bent is een gegeven, dat je weinig tot geen onderwijs hebt genoten is een feit. Maar je stupiditeit is lachwekkend te noemen, je bent inderdaad een pauper. Je hebt het over de laatste 2 pagina's terwijl dit voor eenieder anders is, afhankelijk van de instellingen. Daarnaast heb je het over meerdere personen, de enige meerdere die ik terug zie, en die anderen terug kunnen lezen waarin de onduidelijkheid beschreven is door middel van een reactie, is de user Beach. Die infantiliteit van jou is betreurenswaardig te noemen. Vooral twitter berichten kopiëren, inhoudelijk kom je er niet van te pas binnen deze discussies, die hier gevoerd worden.
Verraden in de zin van? Waar heb jij mij ooit dit horen ontkennen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Rechtenstudent, bij deze heb je jezelf verraden.
Jezus, jij gaat ook maar door hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Faalhaas, dat je onontwikkeld bent is een gegeven, dat je weinig tot geen onderwijs hebt genoten is een feit. Maar je stupiditeit is lachwekkend te noemen, je bent inderdaad een pauper. Je hebt het over de laatste 2 pagina's terwijl dit voor eenieder anders is, afhankelijk van de instellingen. Daarnaast heb je het over meerdere personen, de enige meerdere die ik terug zie, en die anderen terug kunnen lezen waarin de onduidelijkheid beschreven is door middel van een reactie, is de user Beach. Die infantiliteit van jou is betreurenswaardig te noemen. Vooral twitter berichten kopiëren, inhoudelijk kom je er niet van te pas binnen deze discussies, die hier gevoerd worden.
Stemmen in mijn hoofd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]ik snap dat je sarcastisch bent, maar dit om mijn punt te maken:
Bron?
Er is ook een ander beeld cnn stream 4 o.a.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef bokaal het volgende:
Is niet vanuit het raam, maar vanuit AJE camera's op StateTV BUILDING.
[ afbeelding ]
Rechtenstudentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verraden in de zin van? Waar heb jij mij ooit dit horen ontkennen.
Die houden hun mond omdat je beter op MSN ruzie kan maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Daarnaast heb je het over meerdere personen,
Zou je alsjeblieft wat minder bijdehand willen proberen te doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon toe dat je onduidelijk was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Opperde we gisteren al... Maar dan met green screenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef raistlin6 het volgende:
Trouwens ik bedenk me ineens een slimme actie van Mubarak die hij nog niet heeft gedaan. Met een extreem groot aantal veiligheidsagenten om hem heen Tahrir op wandelen. Op het podium gaan staan en een slimme coole speech houden en complimentjes geven over de geweldloosheid en zo.
Papierversnipperaar, ten eerste ben je hier bezig met een andere vorm van communicatie dan verbaal, je mond houden door gebruik te maken van je vingers is onmogelijk. Daarnaast kun ook jij niet voor anderen spreken. Jezelf voor schut zetten daar ben jij wel goed in. Dom kind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die houden hun mond omdat je beter op MSN ruzie kan maken.
Riot = rel, dan denken mensen niet aan riotpolice.
Sluβ nou!
Moebie is bang en gaat weg via helicopter?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
moftasa Two helicopters were seen flying very low coming from the direction of the palace. http://twitpic.com/3ynnyk
Dat riot rel is, vind ik duidelijk. Gebarentaal valt officieel onder verbale communicatie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Papierversnipperaar, ten eerste ben je hier bezig met een andere vorm van communicatie dan verbaal, je mond houden door gebruik te maken van je vingers is onmogelijk. Daarnaast kun ook jij niet voor anderen spreken. Stil nu, als je het on-topic wilt houden.
dat dacht ik ook, maar ik kan me niet voorstellen dat hij daar uberhaupt nog zat...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:48 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Moebie is bang en gaat weg via helicopter?
Daar begon jij mee, je lokt zelf mijn reactie uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Daarnaast kun ook jij niet voor anderen spreken
In het paleis, dan zouden we nu hele andere beelden zienquote:
Typ jij woorden op het forum door gebruik te maken van gebaren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat riot rel is, vind ik duidelijk. Gebarentaal valt officieel onder verbale communicatie.
Maar ben je nou serieus bezig met het laatste woord willen hebben?
Dat snap ik dan weer niet he. Dan ben je dictator, steel je miljoenen van je eigen volk om een mooi paleis te bouwen, en dan zet je het vlak langs het spoor.quote:
Vamos a la playaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef wdn het volgende:
Hij is dus gewoon op vakantie gegaan
Wat een kerel is het ook
Als je me iets meer zou interesseren zou je hier wel degelijk gebaren zien in de vorm van een middelvinger smiley.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Typ jij op het forum door gebruik te maken van gebaren?
Kusjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Typ jij woorden op het forum door gebruik te maken van gebaren?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef wdn het volgende:
Hij is dus gewoon op vakantie gegaan
Wat een kerel is het ook
Echt helemaal niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:51 schreef themole het volgende:
Hmm, AJE werkt hier niet via het web. Beetje vervelend.
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie die je maakt. Je onnozelheid is wel duidelijk waar te nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:50 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Als je me iets meer zou interesseren zou je hier wel degelijk gebaren zien in de vorm van een middelvinger smiley.
Roemenie 1989quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
moftasa Two helicopters were seen flying very low coming from the direction of the palace. http://twitpic.com/3ynnyk
Net zo min alsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie.
Wil je nu kappen met deze discussie, anders waarschuw ik een mod. tnx.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie.
Heb al een TR gemaakt. Bovendien is hij kloon van gebande.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Wil je nu kappen met deze discussie, anders waarschuw ik een mod. tnx.
waren beelden van vrijdag volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef RvLaak het volgende:
Gaat niet echt lekker in El-Kharga:
[ afbeelding ]
Net zo min als suggestiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Net zo min als
en nu echt weer on topic.
In de post van jou zitten meer fouten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gebruik je hersens eens, een keer alvorens je iets opschrijft. Deze zin klopt niet. Net zo min de suggestie. Je onnozelheid is wel duidelijk weer te nemen.
Dan denk ik dat we op verschillende niveau's communiceren, als je het al communicatie kan noemen.. Op welk niveau ieder van ons zit moet je je zelf dan maar bedenken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |