Doe 'ns ff niet zo interessant wormpje, als jij "riots" schrijft gaat iedereen ervan uit dat je rellen bedoelt en niet de oproerpolitie. Dat jij denkt duidelijk te zijn ligt aan de kronkel in je hoofd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt leren quoten (goed van je knul), om vervolgens te vergeten dat je dit geciteerd hebt van Wikipedia. Daarnaast kun je niet voor meerdere personen dan jezelf spreken pauper.
Werkt 10x beter dan die flashplayer van AJE, bedankt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik nu pas dat livestation ding aan het gebruiken ( was te lui om email in te typen vorige week na het installeren ) maar is echt een aanrader !! moet lukken , en alle zenders zijjn daar te vinden !
http://www.livestation.com/downloads
Ze hebben iig wel Apache's dus waarschijnlijk ook wel blackhawksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft Egypte die überhaupt? Of zou het een Amerikaanse heli zijn?
Prikkeldraad is vervelend wanneer mensen achter je beginnen met duwenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef BeSimple het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Als ik in die meut zou staan zou ik zeggen 'DUwEN dUWEN"
hehe, onee shit prikkeldraad.
Egypte koopt al hun spul in Amerika, dus zeer grote kans dat het van hun zelf is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben toch zat dekens?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef BeSimple het volgende:
Zo ik ben er ook weer. Als ik in die meut zou staan zou ik zeggen 'DUwEN dUWEN"
hehe, onee shit prikkeldraad.
Waar denk je dat Egypte ze vandaan heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Eyousry Hossam Badrawy on BBC: I'm considering resigning from NDP within few hrs #Jan25
Ik denk dat een aantal snijwonden ze overgens niet zal tegenhouden State TV in te nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ze hebben toch zat dekens?
Dat weet ik, maar is de USS Enterprise niet in de buurt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waar denk je dat Egypte ze vandaan heeft
NOS journaal heeft gister bij mij afgedaan. Faalhazen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik de enige die bij het NOS journaal over Egypte het idee heeft naar het jeugdjournaal te kijken
Dat idee heb ik al 2,5 week eigenlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Ben ik de enige die bij het NOS journaal over Egypte het idee heeft naar het jeugdjournaal te kijken
graag gedaan maar de eigenlijk gaat de eer naar flashmob , die raadde dit vorige week al aan ( ik te koppig, maar ben blij dat ik het net toch maar ff ging gebruiken ! werkt indd. echt super en pc niet meer traagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:58 schreef themole het volgende:
[..]
Werkt 10x beter dan die flashplayer van AJE, bedankt.
kap nou es effe man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, ga terug naar school en leer begrijpend lezen, dit is namelijk al in een paar reacties hiervoor uitvoerig besproken, pauper.
Ga ff ergens anders trollen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, ga terug naar school en leer begrijpend lezen, dit is namelijk al in een paar reacties hiervoor uitvoerig besproken, pauper.
Blijf eens on topic aub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |