Ook on topic graag.quote:
Stop met reageren dan iedereen.quote:
Niet iedereen heeft alle 172 delen van deze reeks gelezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dom kind, ga terug naar school en leer begrijpend lezen, dit is namelijk al in een paar reacties hiervoor uitvoerig besproken, pauper.
On topic, wil je een uitleg wat dat is?:Pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kappen op een persoonlijke aantijging, denk het niet.
Jij lijkt Mubarak wel...die weet ook niet wat ROT OP betekent!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kappen op een persoonlijke aantijging, denk het niet.
Waddan? ik heb het niet gezien?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:03 schreef rakotto het volgende:
Die man net op straat heeft staat-tv keihard geowned.![]()
On topic graag en ook niet flamen. (uitdagen van anderen)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Jij lijkt Mubarak wel...die weet ook niet wat ROT OP betekent!
Las op Twitter dat die daar de helft van zijn tijd doorbrengt. Dus eigenlijk niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Protesten bij paleizen
Update 16.00 uur
Al Jazeera bevestigt zojuist dat Mubarak geland is in Sharm el Sheikh, waar hij een soort vakantiehuis heeft, vanwaar hij wel vaker het land bestuurt. Sommige bronnen noemen dit een teken van zwakte, waar anderen juist zeggen dat het van arrogantie getuigt. Het aantal demonstranten neemt nog toe, maar tot nu toe blijft het relatief rustig.
Ah zo. Is mij niet bekend, maar het zou kunnen. Hoewel als ik even zoek ziet het er toch naar uit dat Egypte aardig wat van die dingen heeft. Er is zelfs een speciaal type voor export naar Egypte. En voor 2011-2013 staat nog een bestelling van 62 stukt klaar... ik hoop dat ze het bonnetje nog hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is de USS Enterprise niet in de buurt?
Samenvatting?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef rakotto het volgende:
Presentarice is haar geduld kwijt![]()
Ze is boos
![]()
Vrouwen die boos zijn![]()
Hij is een fucking baasZe begon te lullen en staats tv te verdedigen
Hij hing gewoon op
![]()
Nu snap je ook meteen waarom hij en Berlusconi zulke matties zijn en elkaars spiegelbeeldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Las op Twitter dat die daar de helft van zijn tijd doorbrengt. Dus eigenlijk niks nieuws.
klopt, maar sinds de demonstraties heeft ie t niet gedaan. Daarnaast is het wel belangrijk omdat de demonstranten bij de paleizen rondhangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Las op Twitter dat die daar de helft van zijn tijd doorbrengt. Dus eigenlijk niks nieuws.
Maar "DENIAL" snapt ie welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:04 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Jij lijkt Mubarak wel...die weet ook niet wat ROT OP betekent!
A, duidelijk. Gaan we er vanuit dat het een Egyptische heli wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah zo. Is mij niet bekend, maar het zou kunnen. Hoewel als ik even zoek ziet het er toch naar uit dat Egypte aardig wat van die dingen heeft. Er is zelfs een speciaal type voor export naar Egypte. En voor 2011-2013 staat nog een bestelling van 62 stukt klaar... ik hoop dat ze het bonnetje nog hebben
Wel een gemiste kans om die kerel om te kunnen leggen. Nu kunnen ze alleen Sillyman nog omleggen, of een vliegtuigje op Sharm El Skeikh in laten vliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |