SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -jos- op 10-02-2011 23:56:02 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Niets, dank je... Moet morgen naar een klant. Nog redelijk vroeg ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik/wij 18 /27 /36 en 54 wat wil je hebben om de nacht door te komen
Nou, dat klinkt weer als een veelbelovende dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:47 schreef shomila het volgende:
NadaAuf Nada Auf
Inside source: Tomorrow, there will be shooting in cold blood to whomever comes close to protesting near the Orouba palace. CONFIRMED.
19 seconds ago
??
Trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets, dank je... Moet morgen naar een klant. Nog redelijk vroeg ook. Ik ga dus mijn luiken sluiten
Hij kan ook compleet de weg kwijt zijn (in de breedste zin).quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef tass het volgende:
Z'n speech was duidelijk: jullie zullen mij moeten vermoorden als jullie willen dat ik aftreedt en ik heb schijt aan jullie.
DAT is wat ik uit de speech heb gehoord.
Triest, maar waar...
Dat kun je niet zien in de avond....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef shomila het volgende:
SarahKaram1 Sarah Karam
RT @BklynH2Oboy: @SarahKaram1 U.S. military warship off coast of #ALEXANDRIA. SEE FROM WINDOW. #EGYPT
26 seconds ago
Trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets, dank je... Moet morgen naar een klant. Nog redelijk vroeg ook. Ik ga dus mijn luiken sluiten
trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Baradei en Wael kunnen weinig doen in zulke momenten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef tass het volgende:
Goed gedaan Jos!
Zag in de balk langskomen dat Baradei denkt dat het leger het volk moet gaan redden nu.
Die man is ook niet degene die de boel moet leiden.
Ik had gehoopt op Wael, maar die hoor je verder ook niet meer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel mooi om te lezen. Klinkt een beetje Risk-achtigquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef shomila het volgende:
SarahKaram1 Sarah Karam
RT @BklynH2Oboy: @SarahKaram1 U.S. military warship off coast of #ALEXANDRIA. SEE FROM WINDOW. #EGYPT
26 seconds ago
nog 1quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, ik heb 18 & 54mg concerta in de aanbieding
ook al !!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik Ritalin en Ritalin retard en Concerta 36 mg.
*oef ...*quote:
Nee die had er ook niet verder naast kunnen zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef tass het volgende:
Goed gedaan Jos!
Zag in de balk langskomen dat Baradei denkt dat het leger het volk moet gaan redden nu.
Waarschijnlijk zit Wael er ook wel doorheen nu, die dacht vanmiddag dat het er op zat.. Hij is nog even van het plein af geweest vanmiddag, geen idee of hij later nog het plein op is gekomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef tass het volgende:
Goed gedaan Jos!
Minder mooi.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
@SarahKaram1 PEOPLE ON STREETS WITH STICKS AND SWORDS IN #ALEXANDRIA. #EGYPT
truzzztuhquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, heb alleen alcohol voor je...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan de postings niet effe rustig lezen of we zijn in het volgende topic , iemand wat speed voor me?
zei toen dat ie een watje was , kreeg hele forum over mequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit Wael er ook wel doorheen nu, die dacht vanmiddag dat het er op zat.. Hij is nog even van het plein af geweest vanmiddag, geen idee of hij later nog het plein op is gekomen.
Gaan ze een legerbasis aanvallen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
Ik heb wel cafeïne-poeder voor je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef Dance99Vv het volgende:
Kan de postings niet effe rustig lezen of we zijn in het volgende topic , iemand wat speed voor me?
laatste tweet van hem is van 3 uur geleden:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit Wael er ook wel doorheen nu, die dacht vanmiddag dat het er op zat.. Hij is nog even van het plein af geweest vanmiddag, geen idee of hij later nog het plein op is gekomen.
met zn mission accomplishedquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:51 schreef tass het volgende:
Goed gedaan Jos!
Oke ik dan ook nog 1 off topic reactie vandaag (niet zo lang meer gelukkig, vandaag dus).quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog 1
[..]
ook al !!![]()
( ja k trots op mn adhd)
mij willen ze er ook weer op zetten , maar ik neem ze nooit ....
sorry weer on
waar blijft die sms dan
[..]
*oef ...*
Ja dat lijkt mij ook steeds duidelijker te worden. Ik geloof er alleen geen zak van. Hij laat de Domme Man nu als puppet voor hem spelen, meer niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Op twitter zeggen ze wel dat hij zijn macht heeft overgegeven aan de vice president..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef -jos- het volgende:
Heb je wat nodig ...heb alle soorten in mg hier staan voor je! en wil je slapen...melatonine heb ik ook voor je !quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog 1
[..]
ook al !!![]()
( ja k trots op mn adhd)
mij willen ze er ook weer op zetten , maar ik neem ze nooit ....
sorry weer on
waar blijft die sms dan
[..]
*oef ...*
waarom vind je hem een watje dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zei toen dat ie een watje was , kreeg hele forum over me
Daar ben ik het ook niet mee eens, die man heeft heel lang vastgezeten. Hij heeft ook alle trucjes van het regime niet meegekregen in die tijd.. Dus wij snappen wel dat bij geruchten over het aftreden van Muba het misschien leugens zijn.... Hij had dat misschien nog niet zo goed door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zei toen dat ie een watje was , kreeg hele forum over me
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken.
Jammerlijk einde van de dag vandaag.
Trusten en tot morgen iedereen
Truste en tot morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef schommelstoel het volgende:
![]()
nog 1quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke ik dan ook nog 1 off topic reactie vandaag (niet zo lang meer gelukkig, vandaag dus).
Hier nog 1, ook trots op, maar wel medicatie voor de scherpe randjes.
Gaat dat niet over die tweet met stokken en zwaarden in Alexandrie? Dat zouden in dit geval de demonstranten kunnen zijn. De thugs slaan liever nog een dagje over gok ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef deleriouz het volgende:
Thugs worden weer unleashed volgens meerdere tweeps
Truste en tot morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef schommelstoel het volgende:
ADD & ADHD #39quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nog 1![]()
![]()
( okej ik zeg er ook niks meer over)
Ik doe een beetje met jullie mee, ADD. Medicatie ben ik blij mee dat het bestaat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:54 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Oke ik dan ook nog 1 off topic reactie vandaag (niet zo lang meer gelukkig, vandaag dus).
Hier nog 1, ook trots op, maar wel medicatie voor de scherpe randjes.
Ja omdat ie ook openlijk toegeeft de revolutie opgestart te hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
waarom vind je hem een watje dan?
Tot morge, trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef schommelstoel het volgende:
Hij heeft meerdere intervieuws gegeven, het volk toegesproken... Uiteindelijk is hij ook maar een mensje, die daar net zo machteloos is als de miljoenen anderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef tass het volgende:
[..]
Ja omdat ie ook openlijk toegeeft de revolutie opgestart te hebben.
Hij degene is waar "heel Egypte" dolblij van werd dat ie werd vrijgelaten
Hij degene was die op alle camera's te zien was.
Beroemde Egyptische Belangrijke Jongen in de intenet wereld.
En wat doet ie: stuurt 1 tweet dat ie ook naar het plein gaat..... \nee ik had meer gehoopt van hem.
Trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef schommelstoel het volgende:
laatstequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb je wat nodig ...heb alle soorten in mg hier staan voor je! en wil je slapen...melatonine heb ik ook voor je !
Maar ff serieus ...Heb het zo met het volk te doen nu daar. Misleid door het leger vanmiddag
Hij zei zelf ook al dat ie geen held was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef tass het volgende:
[..]
En wat doet ie: stuurt 1 tweet dat ie ook naar het plein gaat..... \nee ik had meer gehoopt van hem.
Maak je niet druk vandaag barste de bom omdat iedereen zich wilde aansluiten bij de demonstraties (terwijl die voor morgen gepland was,) maar het zijn niet alleen de demonstraties , de stakingen nekken de economie abrupt, stakingen overall , het ging om geld! 15% voor overheidpersoneel, het astronomische vermogen van moebi, dan breekt er iets in mensen die nauwelijks te eten hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb je wat nodig ...heb alle soorten in mg hier staan voor je! en wil je slapen...melatonine heb ik ook voor je !
Maar ff serieus ...Heb het zo met het volk te doen nu daar. Misleid door het leger vanmiddag
Die wachten nog steeds op de hun beloofde appartementen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Gaat dat niet over die tweet met stokken en zwaarden in Alexandrie? Dat zouden in dit geval de demonstranten kunnen zijn. De thugs slaan liever nog een dagje over gok ik.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hij zei zelf ook al dat ie geen held was.
Hij lijkt me voor alles heel oprecht, niet iemand die uit is op roem of glorie.
Misschien is hij dan geen leider, hij heeft wel gedaan wat ie kan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
morgen heet de dag officieel Vrijdag vechtdag ben weg![]()
allemaal slaap lekker
Nee hij heeft niet gedaan wat ie kan, hij kan zich aanbieden als woordvoerder namens de demonstranten. Juist omdat hij niet uit is op roem of glorie. Ik vind niet dat hij moreel verplicht is om dat te doen. Maar je kunt niet stellen dat ie al het mogelijke heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Hij zei zelf ook al dat ie geen held was.
Hij lijkt me voor alles heel oprecht, niet iemand die uit is op roem of glorie.
Misschien is hij dan geen leider, hij heeft wel gedaan wat ie kan.
Iedereen staat nu zeker bij het TV station?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Axia het volgende:
Het zag er net aardig leeg uit op Tahrir bij AJE
Ik kan er eigenlijk niks over zeggen, want ik weet niet wat hij gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet gedaan wat ie kan, hij kan zich aanbieden als woordvoerder namens de demonstranten. Juist omdat hij niet uit is op roem of glorie. Ik vind niet dat hij moreel verplicht is om dat te doen. Maar je kunt niet stellen dat ie al het mogelijke heeft gedaan.
Ow, daarvan heb ik geen beelden gezien, dus kan er helaas niets over zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen staat nu zeker bij het TV station?
Daar staan niet zoveel mensen aldus tweets, max.4000quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef Axia het volgende:
[..]
Ow, daarvan heb ik geen beelden gezien, dus kan er helaas niets over zeggen.
Nogmaals Truste heksjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
morgen heet de dag officieel Vrijdag vechtdag ben weg![]()
allemaal slaap lekker
Nog niet gezienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
iets al over die sms ???anders lees ik het morgen wel .. het is na twaalven ..
iemand?
Was toch gewoon dat de legertop zich nog aan het beraden is?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
iets al over die sms ???anders lees ik het morgen wel .. het is na twaalven ..
iemand?
Lijkt mij ook. Ghonim moet maar snel zelf reageren!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
The regime media claims that Wael Ghonim telling the people to return back home now !! lies , disgusting lies
36 seconds ago
Welk leger.De misleidende of degene die al dagen rustig toe kijkt en achter het volk staat na mijn idee!quote:
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef tass het volgende:
[..]
Hij was ook wel een beetje voorbarig met zijn "Mission accomplished" uitlatingen. Beetje dom van 'm.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Onzin?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Page grab of Al Hayat TV says "Wael @Ghonim: Mubarak has satisfied the people's demands, it's time to go home"
Das niet nieuw, maar wat voor onzin melden ze nou weer?quote:
Mooi gesproken!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.
Hij heeft zijn toekomst en zijn leven geriskeerd ik vind het niet dat wij het recht hebben deze daad te bagatelliseren vanaf onze computers.
Nee die tenten staan er al een week. Slaapplekken. Het is een soort semi-permanent dorp geworden.quote:
Ja volgens geruchten gaat mubarrak vanavond aankondigen om vanavond af te treden. Zo begon het nieuws... omfgquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Das niet nieuw, maar wat voor onzin melden ze nou weer?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ja volgens geruchten gaat mubarrak vanavond aankondigen om vanavond af te treden. Zo begon het nieuws... omfg
Ik hoop voor je dat je een troll bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ik steun die man. Gewoon hard aanpakken die vuile schooiers op dat plein. Als zij hun zin krijgen, hebben we een 2e Iran. Morgen gewoon het leger inzetten, paar granaten dat plein op en je drijft de mensen massa voor eens en altijd weg daar.
Go Mubarak! Voor een hoog bejaarde doe je het goed, jij bent baas.
is goed ziek in zn hoofdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ik steun die man. Gewoon hard aanpakken die vuile schooiers op dat plein. Als zij hun zin krijgen, hebben we een 2e Iran. Morgen gewoon het leger inzetten, paar granaten dat plein op en je drijft de mensen massa voor eens en altijd weg daar.
Zoveel wijsheidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
+1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
is goed ziek in zn hoofd
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef BeSimple het volgende:
NOS Nieuws: Ze zijn aan het aftellen, ze weten niet wanneer die toespraak begint.
mischien is zijn account gehack door egyptische geheime dienst, zelf vertrouw ik sandmonkey morequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meer vanuit Egyptisch perspectief moet zien. We moeten niet vergeten dat de kans groot was dat deze man nu ''verdwenen'' was wanneer de opstanden doodgebloed waren.
Hij heeft zijn toekomst en zijn leven geriskeerd ik vind het niet dat wij het recht hebben deze daad te bagatelliseren vanaf onze computers.
Ik weet alleen dat in Alexandrië mensen stokken en stenen hebben, zelf met zandzakken de straten beveiligen, en er schijnen er een hoop op weg te zijn naar een militaire basis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Is er iets bekent al uit andere steden , Suez,luxor elkahrga mahala etc
Oi daar, ik vind het stoer dat je hier nu ook iets plaatst. Vind ik knap als je nog niet helemaal ontwikkeld bent, om dan toch duidelijk te kunnen maken dat je ook gehoord wilt worden. Respect man!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Jij zou toch moeten weten hoe het is om onderdrukt te worden.. Op 1 of andere manier krijg ik het idee dat je thuis niets te zeggen hebt, en op je werk ook altijd de lul bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef jamesstewart het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Pinzon het volgende:
Ik zeg dat we morgen om de kop van Beatrix gaan vragen.
gelukkig!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Er worden alweer grappen gemaakt
monaeltahawy As though #Mubarak was saying to #Egypt protesters: You did not elect me, you have no right to tell me what to do! #jan25
Hoe laat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Pinzon het volgende:
Ik zeg dat we morgen om de kop van Beatrix gaan vragen.
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik hoop dat dit een herhaling is van het NOS journaal van meer als uur geleden ..
had ik meegekregen daarom liet ik die als makkelijkste eruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat in Alexandrië mensen stokken en stenen hebben, zelf met zandzakken de straten beveiligen, en er schijnen er een hoop op weg te zijn naar een militaire basis.
Fijn te weten dat publiek geld goed wordt besteed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.
Maar er staat nu in beeld ' Over enkele ogenblikken volgt het late NOS Journaal'. Wtf zijn ze mee bezig :S
lolquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:09 schreef yavanna het volgende:
Er worden alweer grappen gemaakt
monaeltahawy As though #Mubarak was saying to #Egypt protesters: You did not elect me, you have no right to tell me what to do! #jan25
Hahahahaha,. het haalt het niet bij hun grootste fout om tijdens de speech van Mubarak naar Ton Egbers over te schakelen voor het sportnieuws, maar ze doen hun best dat te overtreffen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Nu op Ned1... het is ongelofelijk.
Maar er staat nu in beeld ' Over enkele ogenblikken volgt het late NOS Journaal'. Wtf zijn ze mee bezig :S
shit ik heb mn geluid van tv zacht ( aangezien het tijdstip en mn buren nogal goed meekonden luisteren ) wat zegt ie ?quote:
Dat vind ik dus ook. Alle respect hoor voor Wael, maar hij kan zeker meer doen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet gedaan wat ie kan, hij kan zich aanbieden als woordvoerder namens de demonstranten. Juist omdat hij niet uit is op roem of glorie. Ik vind niet dat hij moreel verplicht is om dat te doen. Maar je kunt niet stellen dat ie al het mogelijke heeft gedaan.
via een tweet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Muridae het volgende:
Ik las net dat Wael Ghonim ook richting Tahrir gaat...
Het kan een late avond worden.
Nee!?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:12 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Hahahahaha,. het haalt het niet bij hun grootste fout om tijdens de speech van Mubarak naar Ton Egbers over te schakelen voor het sportnieuws, maar ze doen hun best dat te overtreffen.
Mubarak gaat wel heel ver om de pers plat te leggen.quote:
Geen idee. Ik verstond hem echt niet goed. Het laatste wat ik wel begreep was, dat hij niet gelooft dat de leger voor het volk gaat kiezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
shit ik heb mn geluid van tv zacht ( aangezien het tijdstip en mn buren nogal goed meekonden luisteren ) wat zegt ie ?
Ja na PenW wilde ik dus het nieuws zien. Was het een herhaling van 2 uur geleden. Dat werd eerst niet duidelijk gemeld... daarna werd gemeld dat er een nieuwe uitzending kwam. En toen werd er gemeld dat het brandalarm was afgegaan maar loos alarm was... <adem uit>quote:
Gefeli!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, ik zou het haast vergeten, ben jarig
Heuj ik
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
the army could be going rogue, which means we could have a nice little civil war going. Army vs. intelligence & presidential guard.
dus het is nog niet geweest ...?? wacht ik nog heel ff , doe denk ik alvast de honden zo , en kom ik dalijk nog ff spiekuh ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef yavanna het volgende:
M_Nusair Muhammad Nusair
Waiting for the army statement no.2 it'll draw the lines of the future and the revolution
Hehe, Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Van harte gefeliciteerd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Concrats.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Feliquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
zoiets houdt je niet geheim in deze tijden dat komt zo uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
mischien is zijn account gehack door egyptische geheime dienst, zelf vertrouw ik sandmonkey more
Van Hartequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Feli! Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
Thx allemaal
Maar idd, dat het morgen een memorabele dag mag worden die positief zal worden herinnerd.
Ghonim Wael Ghonimquote:
Feli!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
Heuj ik
Ik wil ook de honden gaan doen, maar kan me niet losrukken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dus het is nog niet geweest ...?? wacht ik nog heel ff , doe denk ik alvast de honden zo , en kom ik dalijk nog ff spiekuh ..
Gefeliciteerd, taart kan naar mijn adress gestuurd worden. Krijg je in de PMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
Thx allemaal
Maar idd, dat het morgen een memorabele dag mag worden die positief zal worden herinnerd.
Welke ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Dat heeft Wael echt niet gezegd, no way, die originele tweet is toch ook nergens terug te vinden of wel?
Hij heeft 2x getweet: mission accomplished.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Dat heeft Wael echt niet gezegd, no way, die originele tweet is toch ook nergens terug te vinden of wel?
MIsschien dat ze de "mission accomplished" tweet compleet uit zijn verband rukken??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef alors het volgende:
Gefeliciteerd mede Amsterdammer (denk ik?)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Saekerhett het volgende:
Thx allemaal
Goeie combinatie ook, pas maar op dat je ze niet door mekaar haaltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Axia het volgende:
Ik ga ook richting bed...
Dromen over hoe ik Mubarak en Suleiman kan vermoorden of martelen...![]()
En daarna over Ayman...
Andere kant van het landquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:18 schreef tass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mede Amsterdammer (denk ik?)
Zou een mooi kado zijn denk ik hè als morgen een mooie dag wordt voor Egypte!
Iemand die het me me eens is. En nee, ben geen troll. Mubarak moet aan de macht blijven, ze moeten die vieze demonstranten de dood in jagen. Als het leger het nu niet op kleine schaal doet, doen zij het zelf over 20 jaar op grote schaal. Zelfde als Iran. Jullie hippies steunen die hersenloze demonstranten omdat het zo zielig is dat ze geen voedsel hebben, maar over 10 jaar, wanneer ze ook misschien over kernenergie beschikken (of al beschikken, is nu iig in goede handen als het er is), piepen jullie wel anders en zijn het jullie vrouwen en kinderen die door hun toedoen zullen sterven.quote:
Het ging over deze quote, die blijkbaar op tv is geweest, maar een originele is niet terug te vinden en het is derhalve onzin!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef yavanna het volgende:
Onzin?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Page grab of Al Hayat TV says "Wael @Ghonim: Mubarak has satisfied the people's demands, it's time to go home"
ja erg he .. lijkt wel of ik zit vastgeplakt ( hoezo verslaafd )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik wil ook de honden gaan doen, maar kan me niet losrukken.![]()
Tot zo dan weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |