quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dreigen (zoals bij Iran en Noord-Korea, die vrijwel geïsoleerd zijn wereldwijd) maar als daar niet naar geluisterd wordt kun je vrij weinig. Hoe zie jij dat ingrijpen voor je? Veel verder dan militair ingrijpen kom ik niet, en bij beide kun je zo een nieuw Vietnam hebben. Of zelfs 'maar' een nieuw Irak of Afghanistan, en dat is al erg genoeg..
Ik denk niet idealistisch, ik vraag het me gewoon af. Ik heb zelf ook geen idee hoe dat opgelost kan worden maar omdat Amerika zoveel macht heeft dacht ik dat ze misschien iets konden betekenen voor zulke landen. Maar is er al een soort van gedreigd naar Iran en Noord Korea dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat valt voor amerika daar te halen. Jij denkt heel idealistisch. Helaas als de VS er baat bij zou hebben dat er miljoenen mensen leiden in een bepaald land dan laten ze dat gewoon toe. Heel veel andere landen trouwens ook.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoorde net bij P&W dat het heel beledigend is als ze met schoenen staan te zwaaien!
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef yavanna het volgende:
[..]
begrijp je gevoel!
Uitwaaise en tot morgen, uitgerust and well.![]()
Thnx iedereen ! right back @ ya!! maarrequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Trustedacht dat je al weg was, wilde je nog truste wensen maar hoppa weer een topic vol!
Dan kijk je welke gebieden actiever zijn dan bij een 'normaal' mens. Lijkt me best wel boeiend om het brein van een dictator in beeld te brengen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan zien ze alleen, Ik, Ik, Ik, Ik, zand, zand, zand, zand, zelfmedelij, nep emotie en gedwongen emotie, alles is van mij, alles is van mij.
Dat wisten we toch al lang van de invasie in Irakquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoorde net bij P&W dat het heel beledigend is als ze met schoenen staan te zwaaien!
Echt he, het kan mij niet beledigend genoeg zijn!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Las het net, wat een faler zeg. Die begrijpt er dus niets vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef -jos- het volgende:
IvanCNN Too bad NONE of the protesters listening to Mubarak in Tahrir Square got that message. They are furious, think Mubarak isn't stepping down
CNN
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:37 schreef yavanna het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
Yes, protesters are angry now and they are allowed to vent out. But they will vent out peacefully. #Egypt #Jan25 #Tahrir
Blijf er gewoon nog ff bij, alleen al om het voor jezelf rustig af te sluiten voordat je naar bed gaat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thnx iedereen ! right back @ ya!! maarre
hihi ( ja ik kan het ook niet bijhouden en zag net weer iets ( zoveelste x , en blijf ik weer hanguh) nu wil ik eigenlijk nog ff sms leger zien ....
Slaap lekker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef danilel het volgende:
Mensen, ik ben gaar.........
Ik ga naar bed en dromen over een vrij Egypte........
Hoop dat die droom over niet al te lange tijd zal uitkomen....
Oh, Tot morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
hihi ( ja ik kan het ook niet bijhouden en zag net weer iets ( zoveelste x , en blijf ik weer hanguh) nu wil ik eigenlijk nog ff sms leger zien ....
Een hond ? Hond luisterd nog maar deze hufter heb echt een betonnen plaat voor zijn bek net als de vice president Soleimanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Echt he, het kan mij niet beledigend genoeg zijn!
Wat een hond die mubarak!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |