Morgen vrijdag, iedereen dus tijd genoeg om mee te doen aan protesten e.d.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Oorlogsheld het volgende:
als ze nu naar huis gaan is het momentum weg
ergens wel, maar ik ben bang dat er heel wat doden gaan vallen. Heel veel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Pinzon het volgende:
Laten we wel wezen, stiekem zitten we gewoon op ordinaire sensatie te wachten. Ik althans wel.
Ik niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Pinzon het volgende:
Laten we wel wezen, stiekem zitten we gewoon op ordinaire sensatie te wachten. Ik althans wel.
Hij en zijn regime zijn helaas ook niet achterlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar ik had vanmiddag zoiezo ook al mn twijfels bij de speech van het leger ...
al zijn zij indd. ook voorgelogen ( even in het midden latend ) zoiezo denk ik dat ie het erom doet .. ze bleven veel te vredig op het plein ( en kon lang duren aangezien ze alles voor elkaar hebben daar )
had ie geen zin in , dus er moest iets gebeuren , hij heeft iedereen nu xtra hard genaaid , boeit hem geen zak .. maar weet de mensen zijn het nu beu ---> frustratie-->woede---> razernarij .. reden om in te grijpen , en nogmaals leger zegt steeds ook dat ze de .. kut welke woorden gebruikten ze nou .. nou ja i.i.g. kwam het erop neer dat ze zeiden dat ze het "land en de goederen willen beschermen" (nog steeds niet letterlijk de prodemocracy ) .. en volk ja ( word erop gegoooid dat de rest die op dat moment niet mee demonstreerd beschermd moeten worden ..
ik ben benieuwd ... pfff, was eigenlijk doodmoe , maar denk niet dat ik snel in slaap kan vallen .. hoop echt dat ze het kunnen opbrengen niet uit te flippen ,maar wel doordacht gaan handelen , er moet ( nog steeds iets gebeuren ) maarja, die kwal maakt het ze zo moeiljik hij dwingt ze tot een bloedbad .....![]()
Als je daar een shoarmakraampje hebt draait het wel goed lijkt me zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoor die herrie op dat plein.... Het lijkt wel een festival zo.
dat denk ik ook, hoe woedend ze zijn, ze moeten nu kalm blijven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef shomila het volgende:
shadysamir Shady Samir
This was meant to be provoking. Dont fall for that. Remain peaceful
1 minute ago
Als het nu al lukt is dat iig erg knap en veelbelovendquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop vooral dat de spanning niet in geweld omslaat..
de Friet van Piet doet daar goede zaken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Als je daar een shoarmakraampje hebt draait het wel goed lijkt me zo
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
de Friet van Piet doet daar goede zaken.
Is de KFC ook alweer open op Tahrir?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. De eerste woede-aanval zal al voorbij zijn en plaats gemaakt hebben voor opperste verbazing. Dat kan al een hoop schelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als het nu al lukt is dat iig erg knap en veelbelovend
Het hoeft ook geen massamoord te worden, maar een beetje rumoer kan geen kwaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ik niet!
Ik hoop dat de protesten vredig blijven.
Ik leef echt mee met die mensen.
McDonalds zet er snel een keet neer....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Is de KFC ook alweer open op Tahrir?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef yavanna het volgende:
Morgen wordt een gekkenhuis met een enorme opkomst
Er zitten nog duizenden toeristen in die resortsquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:20 schreef Oorlogsheld het volgende:
toch maar goed dat al die toeristen weg zijn gehaald. Je weet nooit hoe dit gaat aflopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |