Zijn hier al grappen over verschenen dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:12 schreef yavanna het volgende:
deena_adel Deena
by AhmadFahmy
You know Egyptians are beyond furious when they can't even joke about the situation. #Jan25 #Egypt
Zo klinkt het nu wel, gelukkig. Ik hoop nog steeds dat het leger ook verrast is door Mubarak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan dat dit het plan is. Maar dat werkt natuurlijk alleen als de mensen daadwerkelijk aanvallen, en het leger dan ook gaat schieten. Tot nu toe hebben ze daar beide weinig zin in gehad. Ik hoop echt dat ze dit volhouden.
Precies wat ik zei. Tahrir altijd als centraal punt behouden, maar vanaf daar grotere stukken veroveren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef BeSimple het volgende:
Let me clarify somethinf. We r not leaving tahrir square, we are adding TV building to the liberated zone #Jan25
1 minute ago via Twitter for BlackBerry®
Tijdens de gehele revolutie toch. Alleen nu dus niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn hier al grappen over verschenen dan?
Grote belediging voor Mars.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Drifter__ het volgende:
Op AJA net man: leeft deze man op Mars ofzo ?
quote:Reports on thousands are marching from Tahrir to the presidential palace in Heliopolis (Masr AlGadeeda). The march is in Ramses now. Egyptian bedouins in Sinai have started attacking state security forces in Sinai
Wat zou Amerika moeten doen dan? Een atoombom op Cairo gooien? Of met Special Forces het paleis van Mubarak bestormen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vraag 1 ding waar ik heel erg mee zit. Obama is de ''wereldleider'', hij zegt WORLDPEACE, waarom moet het dan zo ver gaan, dat hij nu pas ingrijpt. En kijk naar andere landen waar een dictatuur heerst, waar het er soms nog erger aan toe gaat dan in Egypte, waarom wordt daar nou niks aan gedaan? Is het nou echt vriendjespolitiek.. of ligt het gewoon moeilijk ofzo..
Dat is natuurlijk ook wel een punt. De legerleiding is misschien vriendjes met Mubarak, maar de soldaten op straat waarschijnlijk niet. Die waren toch al minder op de hand van Mubarak en zullen hier bepaald niet enthousiaster door geworden zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo klinkt het nu wel, gelukkig. Ik hoop nog steeds dat het leger ook verrast is door Mubarak.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef shomila het volgende:
shadysamir Shady Samir
This was meant to be provoking. Dont fall for that. Remain peaceful
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |