Dan moet je die thugs wel erg veel gaan betalen of er heel veel van vinden hoor. Of wacht, hij kijkt staatstv en denkt nog steeds dat er een man of 100 staan natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef shomila het volgende:
globalgreer Stuart Greer
#Egypt Suleiman said 'go home'. Mubarak warned of 'foreign influence' Both pressing button for thugs to attack protestors and journos.
1 minute ago
Boem boem.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @daliaziada: Bombing of a police station in Rafah!! #Egypt #Israel #Mubarak #Jan25
42 seconds ago
Trustequote:
Ik maakt een vergelijkbare opmerking een paar uur geleden ook (maar dan over een gewonnen WK-finale), maar dat was een grapje hoor NOS.quote:@nosheadlines: "Sfeer op Tahrirplein kun je beetje vergelijken met die na n verloren WK-finale"
Rustig zal het niet blijven, naja, er zullen veel mensen weer de straat op gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Volgens mij gaat er niet veel meer gebeuren vanavond. Ik hoop dat het morgen rustig blijft en dat er geen doden vallen.
Niet best als ze gaan schieten. Er gaan heel veel doden vallen. Wat een toestand.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef -jos- het volgende:
op de tweede verdieping bij de staats TV staan 3 machine guns, ik geef ze weinig kans...
Ik hoop dat het morgen allesbehalve rustig zal zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rustig zal het niet blijven, naja, er zullen veel mensen weer de straat op gaan.
Daar hebben de Amerikanen een mooi wapen voor bedacht:quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef -jos- het volgende:
op de tweede verdieping bij de staats TV staan 3 machine guns, ik geef ze weinig kans...
No shit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @ArabVoicesSpeak: US official says now that this is not what they expected from #Mubarak #jan25
40 seconds ago
quote:Thousands of protesters are now heading to the National TV building which is completely protected by presidential guards. Three machine guns can be seen pointing towards protesters and a large wire is surrounding the enterance. More protesters are pouring in.
Ik zie het al voor me, een ronde tafel met een stuk of 20 man die allemaal bedroefd kijken en nu naar elkaar zitten te wijzen wie de schuldige isquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @ArabVoicesSpeak: US official says now that this is not what they expected from #Mubarak #jan25
40 seconds ago
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!quote:
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Smijn. het volgende:
Omar Suleiman wants Egyptians to watch Egypt TV.. showing football games & playing songs while there is a revolution on #jan25 #egypt
hoe naiefquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!
Je kan volgens mij niet schieten op duizenden mensen........tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is toch Donnerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen dan
Tsja, het is wel een binnenlandse aangelegenheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen dan
Het lijkt net of ze hun dictator niet meer onder controle hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef yavanna het volgende:
BreakingNews Breaking News
U.S. sources close to crisis say they were 'taken by surprise;' appears 'Mubarak is going nowhere' - worldblog http://on.msnbc.com/e5vJxp
Dit dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik hoop dat de staats-tv in de brand gaat, en dat ze morgen doorstoten naar het paleis. Het kan echt niet wat die Mubarak hier laat zien. Hij heeft in z'n eentje het Egyptische volk, het Egyptische leger en de VS voor lul gezet.
Reken maar van wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet schieten op duizenden mensen........toch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik maakt een vergelijkbare opmerking een paar uur geleden ook (maar dan over een gewonnen WK-finale), maar dat was een grapje hoor NOS.
Ze worden dan o.a. internationaal een paria.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, het is wel een binnenlandse aangelegenheid.
Dat ze zich rustig moeten houden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef -jos- het volgende:
linuxawy The army is installing loud speakers in north area military command center, seems we will have an announcement #jan25
BoursaExchange Where are people seeing that the army will make statement #2 tonight? #jan25
Naief? Jij bent naief als je denkt dat internationale gemeenschap daar niet op zou reageren. America bemoeit zich zelfs als een Afghaan een scheet laat die te hard ruikt...quote:
Ontzettend benieuwdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef shomila het volgende:
linuxawy Ahmed Mekkawy
The army is installing loud speakers in north area military command center, seems we will have an announcement #jan25
47 seconds ago
Ik hoop dat ze er enkel staan om mensen bang te maken..quote:
Niet goed voor reputatie, maar daar heeft Mubarak niks aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef Oorlogsheld het volgende:
het land is afhankelijk van toerisme, dus ze gaan niet schieten op burgers!
Zet het gebouw in de fik. Hoef je niks te bestormen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef Drifter__ het volgende:
Thousands of protesters are now heading to the National TV building which is completely protected by presidential guards. Three machine guns can be seen pointing towards protesters and a large wire is surrounding the enterance. More protesters are pouring in.
Mwa, de NOS is niet best vandaag maar ze dit soort dingen net zo goed zelf bedacht hebben. Hoeveel vergelijkbare situaties waarin vrijwel het hele land collectief baalt ken jij? En dan zeker in een land als Nederland. Ik denk dat er weinig andere opties zijn.quote:
Gewone soldaten wellicht, special forces zijn een ander verhaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er enkel staan om mensen bang te maken..
Das niet waar.. Amerika houden wel veel landen te vriend.. als ze zich zouden bemoeien met bepaalde situaties, waren heel veel landen nu veeeeel anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Naief? Jij bent naief als je denkt dat internationale gemeenschap daar niet op zou reageren. America bemoeit zich zelfs als een Afghaan een scheet laat die te hard ruikt...
laadt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef deleriouz het volgende:
TV gebouw, paar seconden geleden:
[ afbeelding ]
waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef TheArt het volgende:
Mijn hemel. Ze zeggen gewoon letterlijk dat ze bereid zijn te sterven voor vrijheid.
Ja volgens mij heeft hij gewoon gelogen tegen Amerika. Ongelooflijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef shomila het volgende:
@Messrologist: Pres. Obama has called his NSC for an emergency meeting. Rumor: Mubarak lied to them .He Lied to his Best Friend !!! #Jan25 #Tahrir
Ze zullen waarschijnlijk verdwijnen als ze nu naar huis gaan... dus er is sowieso ook niet veel keusquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef TheArt het volgende:
Mijn hemel. Ze zeggen gewoon letterlijk dat ze bereid zijn te sterven voor vrijheid.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, die soldaten zijn geen robots ofzo....
Combineer dat met veel mensen per m².quote:Vuursnelheden bij moderne varianten van de Gatling Gun kunnen oplopen tot duizenden schoten per minuut.
In NK worden 100de mensen wekelijks in kampen gestopt. In sudan worden mensen vermoord.. In birma werden er onschuldige monniken gedood. Daar grijpt ook niemand in. Egypte heeft een sterk leger en er zijn enorme belangen. Denk maar niet dat enig land daar militair ingrijpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Naief? Jij bent naief als je denkt dat internationale gemeenschap daar niet op zou reageren. America bemoeit zich zelfs als een Afghaan een scheet laat die te hard ruikt...
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef BeSimple het volgende:
Ergens streams waar het TV station op staat?
Niet erg slim, eigenlijk fucking dom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft hij gewoon gelogen tegen Amerika. Ongelooflijk
Ik bedoel niet de stream van Nile TV, ik bedoel een andere stream die nu kijkt naar het gebouw van Nile TV...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
nee nee ik geloof niet dat ze het gaan doen. De hele wereld kijkt.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Combineer dat met veel mensen per m².
Ja maar als er in 3 minuten een paar duizend man worden neergemaaid daar, dan hebben ze echt een groot probleem. Dat is echt niet meer uit te leggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Combineer dat met veel mensen per m².
Precies! In NK zijn CONCENTRATIEkampen.. Geen internet, geen televisie... waarom grijpen ze niet in ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef mirved het volgende:
[..]
In NK worden 100de mensen wekelijks in kampen gestopt. In sudan worden mensen vermoord.. In birma werden er onschuldige monniken gedood. Daar grijpt ook niemand in. Egypte heeft een sterk leger en er zijn enorme belangen. Denk maar niet dat enig land daar militair ingrijpt.
Dat zou idd ook nog kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef alors het volgende:
Man op AJE zegt ook dat het een set up kan zijn om mensen zo boos te maken dat ze geweldadig worden en het leger ze kan aanpakken.
Doen ze niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar als er in 3 minuten een paar duizend man worden neergemaaid daar, dan hebben ze echt een groot probleem. Dat is echt niet meer uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |