Gewone soldaten wellicht, special forces zijn een ander verhaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er enkel staan om mensen bang te maken..
Das niet waar.. Amerika houden wel veel landen te vriend.. als ze zich zouden bemoeien met bepaalde situaties, waren heel veel landen nu veeeeel anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Naief? Jij bent naief als je denkt dat internationale gemeenschap daar niet op zou reageren. America bemoeit zich zelfs als een Afghaan een scheet laat die te hard ruikt...
laadt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef deleriouz het volgende:
TV gebouw, paar seconden geleden:
[ afbeelding ]
waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef TheArt het volgende:
Mijn hemel. Ze zeggen gewoon letterlijk dat ze bereid zijn te sterven voor vrijheid.
Ja volgens mij heeft hij gewoon gelogen tegen Amerika. Ongelooflijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef shomila het volgende:
@Messrologist: Pres. Obama has called his NSC for an emergency meeting. Rumor: Mubarak lied to them .He Lied to his Best Friend !!! #Jan25 #Tahrir
Ze zullen waarschijnlijk verdwijnen als ze nu naar huis gaan... dus er is sowieso ook niet veel keusquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef TheArt het volgende:
Mijn hemel. Ze zeggen gewoon letterlijk dat ze bereid zijn te sterven voor vrijheid.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, die soldaten zijn geen robots ofzo....
Combineer dat met veel mensen per m².quote:Vuursnelheden bij moderne varianten van de Gatling Gun kunnen oplopen tot duizenden schoten per minuut.
In NK worden 100de mensen wekelijks in kampen gestopt. In sudan worden mensen vermoord.. In birma werden er onschuldige monniken gedood. Daar grijpt ook niemand in. Egypte heeft een sterk leger en er zijn enorme belangen. Denk maar niet dat enig land daar militair ingrijpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Naief? Jij bent naief als je denkt dat internationale gemeenschap daar niet op zou reageren. America bemoeit zich zelfs als een Afghaan een scheet laat die te hard ruikt...
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef BeSimple het volgende:
Ergens streams waar het TV station op staat?
Niet erg slim, eigenlijk fucking dom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft hij gewoon gelogen tegen Amerika. Ongelooflijk
Ik bedoel niet de stream van Nile TV, ik bedoel een andere stream die nu kijkt naar het gebouw van Nile TV...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=3
nee nee ik geloof niet dat ze het gaan doen. De hele wereld kijkt.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Combineer dat met veel mensen per m².
Ja maar als er in 3 minuten een paar duizend man worden neergemaaid daar, dan hebben ze echt een groot probleem. Dat is echt niet meer uit te leggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
Combineer dat met veel mensen per m².
Precies! In NK zijn CONCENTRATIEkampen.. Geen internet, geen televisie... waarom grijpen ze niet in ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef mirved het volgende:
[..]
In NK worden 100de mensen wekelijks in kampen gestopt. In sudan worden mensen vermoord.. In birma werden er onschuldige monniken gedood. Daar grijpt ook niemand in. Egypte heeft een sterk leger en er zijn enorme belangen. Denk maar niet dat enig land daar militair ingrijpt.
Dat zou idd ook nog kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef alors het volgende:
Man op AJE zegt ook dat het een set up kan zijn om mensen zo boos te maken dat ze geweldadig worden en het leger ze kan aanpakken.
Doen ze niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar als er in 3 minuten een paar duizend man worden neergemaaid daar, dan hebben ze echt een groot probleem. Dat is echt niet meer uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |