En dat verbaasd waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef BeSimple het volgende:
Wat is NOS amateuristisch bezig zeg...
Ik denk dat er ook veel zijn die niet meer voor 200 pond de straat op zullen gaan, na vanavond lijkt morgen me niet de dag om Pro-mubarak te zijn en ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoeveel je er betaalt.
Egypte heeft 80 miljoen inwoners, dus kunnen qua verhouding toch nog best wat Pro's zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
paar honderd tegen een paar miljoen? Gok jij eens
http://alexandernl.tumblr.com/post/3221419345quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef BeSimple het volgende:
Vlaanderen bericht er ook niet live over hoor. CNN is the place to be.quote:
Ze zaten net te klungelen met die pedopriester, toen die uitzending ertussendoor kwam... snel improviseren lukt hun niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef BeSimple het volgende:
AJEquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vlaanderen bericht er ook niet live over hoor. CNN is the place to be.
En dan? Allemaal lekker vrij en democratisch leven? Er zal wel meer moeten gebeuren dan alleen verkiezingen organiseren hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Ik zat hier wel aan te denken eigenlijk. Het volk onsteekt nu natuurlijk in woede. Dikke kans dat de vreedzame protesten in rellen veranderen. Dan kan Moebarak zeggen dat de demonstranten begonnen zijn met geweld en hij slechts de orde probeert te bewaren. En ondertussen keihard geweld gebruiken natuurlijk.
Eigenlijk moet het leger nu ingrijpen. De macht grijpen dus, en verkiezingen organiseren.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef yavanna het volgende:
Wat een enorme LUL
RGjournalist Roel Geeraedts
Terug naar hotel. #geenhistorischeavond
het wil niet doordingen he;)quote:
Uitstekend. Laat je vooral niet gek maken, ga vooral niet uit woede dingen doen die verschrikkelijk af kunnen lopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Tahrir: Chants calling for sit-in "e'tesam" #Jan25 #Egypt
Ze zijn naar het plein gekomen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Blik het volgende:
Snap serieus niet waarom een groot gedeelte van de mensen op dat plein blijft en niks ondernemen, zijn ze zo gehersenspoeld de afgelopen jaren dat ze geen eigen initiatief durven te nemen?
En dat noemt zich journalistquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef yavanna het volgende:
Wat een enorme LUL
RGjournalist Roel Geeraedts
Terug naar hotel. #geenhistorischeavond
QFT, weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
het wil niet doordingen he;)
AJE is op het moment ook het beste in mijn opzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |