quote:Thousands of protesters are now heading to the National TV building which is completely protected by presidential guards. Three machine guns can be seen pointing towards protesters and a large wire is surrounding the enterance. More protesters are pouring in.
Ik zie het al voor me, een ronde tafel met een stuk of 20 man die allemaal bedroefd kijken en nu naar elkaar zitten te wijzen wie de schuldige isquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @ArabVoicesSpeak: US official says now that this is not what they expected from #Mubarak #jan25
40 seconds ago
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!quote:
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Smijn. het volgende:
Omar Suleiman wants Egyptians to watch Egypt TV.. showing football games & playing songs while there is a revolution on #jan25 #egypt
hoe naiefquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!
Je kan volgens mij niet schieten op duizenden mensen........tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is toch Donnerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen dan
Tsja, het is wel een binnenlandse aangelegenheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen dan
Het lijkt net of ze hun dictator niet meer onder controle hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef yavanna het volgende:
BreakingNews Breaking News
U.S. sources close to crisis say they were 'taken by surprise;' appears 'Mubarak is going nowhere' - worldblog http://on.msnbc.com/e5vJxp
Dit dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik hoop dat de staats-tv in de brand gaat, en dat ze morgen doorstoten naar het paleis. Het kan echt niet wat die Mubarak hier laat zien. Hij heeft in z'n eentje het Egyptische volk, het Egyptische leger en de VS voor lul gezet.
Reken maar van wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet schieten op duizenden mensen........toch
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik maakt een vergelijkbare opmerking een paar uur geleden ook (maar dan over een gewonnen WK-finale), maar dat was een grapje hoor NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |