Ik maakt een vergelijkbare opmerking een paar uur geleden ook (maar dan over een gewonnen WK-finale), maar dat was een grapje hoor NOS.quote:@nosheadlines: "Sfeer op Tahrirplein kun je beetje vergelijken met die na n verloren WK-finale"
Rustig zal het niet blijven, naja, er zullen veel mensen weer de straat op gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Volgens mij gaat er niet veel meer gebeuren vanavond. Ik hoop dat het morgen rustig blijft en dat er geen doden vallen.
Niet best als ze gaan schieten. Er gaan heel veel doden vallen. Wat een toestand.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef -jos- het volgende:
op de tweede verdieping bij de staats TV staan 3 machine guns, ik geef ze weinig kans...
Ik hoop dat het morgen allesbehalve rustig zal zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Rustig zal het niet blijven, naja, er zullen veel mensen weer de straat op gaan.
Daar hebben de Amerikanen een mooi wapen voor bedacht:quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef -jos- het volgende:
op de tweede verdieping bij de staats TV staan 3 machine guns, ik geef ze weinig kans...
No shit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @ArabVoicesSpeak: US official says now that this is not what they expected from #Mubarak #jan25
40 seconds ago
quote:Thousands of protesters are now heading to the National TV building which is completely protected by presidential guards. Three machine guns can be seen pointing towards protesters and a large wire is surrounding the enterance. More protesters are pouring in.
Ik zie het al voor me, een ronde tafel met een stuk of 20 man die allemaal bedroefd kijken en nu naar elkaar zitten te wijzen wie de schuldige isquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
RT @ArabVoicesSpeak: US official says now that this is not what they expected from #Mubarak #jan25
40 seconds ago
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!quote:
De EU zal wel met een "Foei hoor, mag niet" komen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Smijn. het volgende:
Omar Suleiman wants Egyptians to watch Egypt TV.. showing football games & playing songs while there is a revolution on #jan25 #egypt
hoe naiefquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Indien ze op de burgers gaan schieten... Dan MOET de internationale gemeenschap toch reageren. Dit kan toch niet hé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |