SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubai ligt in de UAE ; Dubai is one of the seven emirates of the United Arab Emirates (UAE).quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
nee is verenigde arabische emiraten.
Je haalt 2 geruchten door elkaar
lol... nsb.xmlquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef shomila het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Dubai IS één van de emiratenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
nee is verenigde arabische emiraten.
Je haalt 2 geruchten door elkaar
Ik heb mezelf er wel mee vermaaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Daniel1976 het volgende:
http://twitter.com/#!/search/%23ReasonsMubarakIsLate
Die tweets daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Daniel1976 het volgende:
http://twitter.com/#!/search/%23ReasonsMubarakIsLate
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef -jos- het volgende:
REUTERSFLASH ReutersBreakingNews
President Mubarak is "definitely not going to step down", Information Minister tells Reuters shortly before Mubarak speech
Hoe serieus is dit bericht?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef -jos- het volgende:
President Mubarak is "definitely not going to step down", Information Minister tells Reuters shortly before Mubarak speech
Wie post onze Irakees?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef -jos- het volgende:
Ik wed tien tegen nul dat het niet waar is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef -jos- het volgende:
he he eindelijk iemand die ook wakker is ...quote:
jij moet nooit gaan gokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wed tien tegen nul dat het niet waar is.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef -jos- het volgende:
10-0???quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wed tien tegen nul dat het niet waar is.
AHA! Daarom dusquote:HosniMobarak Hosni Mobarak
by Sandmonkey
#reasonsmubarakislate I want my speech to be at 10 pm on the 10th. For good luck. #Jan25 #Egypt
3 minutes ago
10-0 voorspelde niemand.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef Drifter__ het volgende:
Moeb draagt macht over aan zn vrouw
Ik zou de provider beschuldigen van censuur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef RvLaak het volgende:
4 streams tegelijk vindt mijn provider niet lief
CNN & PresTV dan maar afsluiten
Is geen censuur, is beperkt budgetquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou de provider beschuldigen van censuur.
Mubarak is al 30 jaar te laat met aftreden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef raistlin6 het volgende:
ongetwijfeld al duizend keer gezegd, maar 20.55 is nog niet late voor 21.00 of heb ik veel gemist?
en morgen oud nieuwsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
lijkt wel oud en nieuw
(als ie aftreed is het letterlijk oud en nieuw)
Is ook geschiedenis man.quote:
hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Dekatria het volgende:
oohblackdiamond David Marek
by edpazsoldan
It's hard to get directions off Google Maps when your internet is down. #ReasonsMubarakIsLate
Dat idee heb ik ook...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
Iets zegt me dat er geen speech komt om 9 uur.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Dekatria het volgende:
by edpazsoldan
It's hard to get directions off Google Maps when your internet is down. #ReasonsMubarakIsLate
Nice!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mubarak is al 30 jaar te laat met aftreden.
Omdat jij je aftelklok nog niet hebt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Dekatria het volgende:
by edpazsoldan
euronews heeft de zaak live...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef tass het volgende:
Welke zender moet ik nou op tv extra aanzetten???? Heb AJE op de pc
Haha! Jammer dat het niet kon. Nee gewoon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat jij je aftelklok nog niet hebt?
Ik heb wel gekeken, maar dat kun je niet 1,2,3 installeren hier...
21:15 of 30 eerder denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
2 minuten nog.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Haha! Jammer dat het niet kon. Nee gewoon.
Mijn hartslag gaat hier nu wel omhoog.
mijn belskuh zender is top ( nu kei blij dat ik in het zuiden woonquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef tass het volgende:
Welke zender moet ik nou op tv extra aanzetten???? Heb AJE op de pc
Maar je toetsenbord is wel stuk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
mijn belskuh zender is top ( nu kei blij dat ik in het zuiden woon, en neen geen beld
..ook geen limbo
)
Wat een afbeelding, indrukwekkendquote:
Absoluut.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
InderdaadSchitterend om te zien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |