SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Ik denk dat Wendy van Dijk uit z'n pak stapt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef yavanna het volgende:
Wordt tijd dat M zijn speech geeft, alle mogelijke theorieen zijn wel zo'n beetje genoemd nu.
quote:19.52 uur Volgens de laatse berichten gaat Mubarak om 22.00 uur lokale tijd het volk toespreken. Dat is 21.00 uur bij ons.
Ga morgen boodschappen doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef raistlin6 het volgende:
spannend spannend, ik blijf boodschappen maar uitstellen. waarom maken ze dan ook niet gewoon een tijd bekend. ze hoeven toch alleen maar een bestandje op te zetten.
Ja maar dan houdt je het probleem dat de grondwet verandert moet worden. Als het leger een coup pleegt dan zijn die niet bij machte om de grondwet te veranderen (volgens mij)quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef raistlin6 het volgende:
Ik denk dat Mubarak opstapt, macht overdraagt aan Suleiman. Protestanten maar een beetje blij zijn. Het leger ingrijpt en de macht overneemt. Verkiezingen over 2 maanden en dan afwachten.
Verdorie, die kennen ze daar niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy van Dijk uit z'n pak stapt.
Sherine Tadros dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
Verdorie, die kennen ze daar niet.
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef rakotto het volgende:
Trouwens... Obama zag er opgelucht uit en niet zo zenuwachtig zoals altijd.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy van Dijk uit z'n pak stapt.
precies prioriteiten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
Ik ga zo wel Wie is de Mol kijken hoorHou dit topic wel in de gaten voor als er iets gaat gebeuren...
Zelfde hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef alors het volgende:
Ik ga zo wel Wie is de Mol kijken hoorHou dit topic wel in de gaten voor als er iets gaat gebeuren...
Rudi!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:53 schreef -jos- het volgende:
rzabaneh Via @TristanAJE The other side of #Egypt's #Jan25: A Journalist says he's paying $600 per day for a window overlooking #Tahrir.
Kijk jij weet wat belangrijk is!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef GasProblem het volgende:
Ja, ik wil ook Wie is de Mol kijken, maar ik denk dat ik het gewoon morgen terugkijk. Ik wil nu niks missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |