geloof er ook niks van, die geeft niet opquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
GaafBen benieuwd, geloof er nog niet zo in dat ie echt heel binnenkort opstapt eigenlijk...
Vuig sub-forum sletjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet... Ik zal de laatste update ook even lezen, ben ik weer helemaal bij
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de NOS door heeft dat moebie weg is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef tass het volgende:
* tass zet nog een keer Muse UPRISING hard aan![]()
"Shut down", of "shot"?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef -jos- het volgende:
DominicWaghorn Airport road into Cairo shut by military.
Zeg, hou het even netjes hequote:
Ik denk morgenavond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de NOS door heeft dat moebie weg is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef tass het volgende:
* tass zet nog een keer Muse UPRISING hard aan![]()
De rellen/onlusten waren ook 'spannend' het was aan het begin erop of eronder voor de Anti-Mubarak demonstranten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
ik vind dit wachten zo'n beetje het meest spannende tot nu toe in deze hele revolutie
Minimaal 50 posts strafwerk. Vóór 12 uur klaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg, hou het even netjes heZo bedoelde ik het helemaal niet, maar... maar... maar...
![]()
Kans is helaas behoorlijk reëel, mijns inziens.quote:Enne, Mubarak die stapt niet op, die blijft zitten tot ie doodgaat
24", bij 7"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef wdn het volgende:
"My children are watching TV 24 by 7".
Dat zijn lange planken
Dat is toch logisch? Zij willen niet voor Mubarak spreken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef yavanna het volgende:
Change?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Egypt State TV denies reports that Mubarak will be stepping down from power tonight
SC of ontopic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Minimaal 50 posts strafwerk. Vóór 12 uur klaar
[..]
Kans is helaas behoorlijk reëel, mijns inziens.
Alweer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Marwa_Alasar Unconfirmed reports say Mubarak has arrived in UAE #Egypt #Jan25 #Mubarak
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef wdn het volgende:
AJE "This could be a hell of a party"
Gevaarlijke woorden
nee is verenigde arabische emiraten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Marwa_Alasar Unconfirmed reports say Mubarak has arrived in UAE #Egypt #Jan25 #Mubarak
(= dubai)
Dus dankzij jou heeft AJE straks geen bandbreedte meer & missen we de speech?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zit iedereen op twitter even wijs te maken waar ze Egypte live kunnen volgen.
Sjongejonge zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
On Topic, zo makkelijk kom je niet van mij af
Oeps! Sorry!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus dankzij jou heeft AJE straks geen bandbreedte meer & missen we de speech?
eerst was ie onderweg , nu zou ie er zijn ( is toch wel ff iest om te onthouden hoor, gisteren heeft ie daar gesprek over gehad ,, ik geloof ook niet dat zijn speech live is ) maar goed , we zullen moeten afwachten ....quote:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef yavanna het volgende:
![]()
RGjournalist Roel Geeraedts
Cameraman klimt op podium om vanaf daar de mensenmassa te filmen. Het is een indrukwekkend gezicht, zegt hij.
Jah dat was wel opvallend, dat die emir in Egypte was....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef rakotto het volgende:
Trouwens.... Mensen zeggen dat hij in UAE is gearriveerd.... De emir van UAE was eergisteren wel in Egypte met Mubarak aan het praten... Misschien een link tussen die geruchten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |