De keuze van de VS bij revolutie's is, zacht gezegd, nogal dubieus te noemen over het algemeen.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
Rudi live:
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457
Inddquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
Deze video kan niet afgespeeld worden in jouw regio.
![]()
Dan is het morgen weer druk op o.a.Tahrirplein.quote:
Yup, maar het wordt wel tricky wanneer de VS en het leger ( met nauwe banden met de VS ) een afspraak hebben gemaakt en het leger wel ingrijpt wannee rmen Suleiman niet accepteerd zoals er geruchten gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het volk @ Tahrir wil sillyman niet. De VS kan blaten wat ze willen, maar de Egyptenaren zijn de VS ook goed zat
Denk dat ze dan echt wel opstomen naar paleisquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan is het morgen weer druk op o.a.Tahrirplein.
Suleiman is al jaren de man met wie de VS en Israel zaken doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Mubarak was Pro-VS, Suleiman was Mubarak's 2e man, dus niet raar dat de VS hem wil, hoeven ze zich verder nergens zorgen over te maken.
Net alsof hij zojuist van de WC af kwam...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh ja .. ( hij had een "gerustgestelde blik)
*oef*
hier @ braboland welquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
Deze video kan niet afgespeeld worden in jouw regio.
![]()
En dat moet dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat ze dan echt wel opstomen naar paleis
Bewijs, het is België, heul geen Nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hier @ braboland wel
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net alsof hij zojuist van de WC af kwam...
Wat zo'n KFC Family Bucket al niet voor een man kan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zo'n soort blik ja ....
"ontdaan van iets wat dwars zat ...."
Ja, 9 uur!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Las ik dat goed? Geeft Mubarak straks weer een speech over mogelijk aftreden?
*zei ze na hartstikke vreemdgaan in andere subforums![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bewijs, het is België, heul geen Nederland
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Las ik dat goed? Geeft Mubarak straks weer een speech over mogelijk aftreden?
*zei ze na hartstikke vreemdgaan in andere subforums![]()
Ik zie Rudi al helemaal voor me:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
Rudi live:
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |