Ja, als de bevolking uit zichzelf de boel kort en klein zou slaan had het leger misschien in gegrepen, maar als nu het leger zonder enige provocatie mensen zal arresteren en neermaaien, zal niet alleen in Cairo het een bloedige bende worden maar de rest van het land ook, dan is het echt alles/iedereen tegen het leger.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Chaos is precies wat Mubarak nodig heeft. De vraag is, is hij nog in staat dergelijke chaos te dirigeren.
Dat weet die ouwe toch niet man.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kun je helpen? Weet je een site of zo?
Kan zijn, maar het volk @ Tahrir wil sillyman niet. De VS kan blaten wat ze willen, maar de Egyptenaren zijn de VS ook goed zatquote:
Mubarak was Pro-VS, Suleiman was Mubarak's 2e man, dus niet raar dat de VS hem wil, hoeven ze zich verder nergens zorgen over te maken.quote:
De keuze van de VS bij revolutie's is, zacht gezegd, nogal dubieus te noemen over het algemeen.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
Rudi live:
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457
Inddquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
Deze video kan niet afgespeeld worden in jouw regio.
![]()
Dan is het morgen weer druk op o.a.Tahrirplein.quote:
Yup, maar het wordt wel tricky wanneer de VS en het leger ( met nauwe banden met de VS ) een afspraak hebben gemaakt en het leger wel ingrijpt wannee rmen Suleiman niet accepteerd zoals er geruchten gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het volk @ Tahrir wil sillyman niet. De VS kan blaten wat ze willen, maar de Egyptenaren zijn de VS ook goed zat
Denk dat ze dan echt wel opstomen naar paleisquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan is het morgen weer druk op o.a.Tahrirplein.
Suleiman is al jaren de man met wie de VS en Israel zaken doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Mubarak was Pro-VS, Suleiman was Mubarak's 2e man, dus niet raar dat de VS hem wil, hoeven ze zich verder nergens zorgen over te maken.
Net alsof hij zojuist van de WC af kwam...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
oh ja .. ( hij had een "gerustgestelde blik)
*oef*
hier @ braboland welquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
![]()
En dat moet dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat ze dan echt wel opstomen naar paleis
Bewijs, het is België, heul geen Nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hier @ braboland wel
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net alsof hij zojuist van de WC af kwam...
Wat zo'n KFC Family Bucket al niet voor een man kan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zo'n soort blik ja ....
"ontdaan van iets wat dwars zat ...."
Ja, 9 uur!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Las ik dat goed? Geeft Mubarak straks weer een speech over mogelijk aftreden?
*zei ze na hartstikke vreemdgaan in andere subforums![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bewijs, het is België, heul geen Nederland
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef gehotseflotst het volgende:
Las ik dat goed? Geeft Mubarak straks weer een speech over mogelijk aftreden?
*zei ze na hartstikke vreemdgaan in andere subforums![]()
Ik zie Rudi al helemaal voor me:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
Rudi live:
http://www.deredactie.be/(...)/livestream/1.504457
is dezelfde als Fox newsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Badeend1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Ik hoor net uit betrouwbare bron dat de Bangels worden ingevlogen voor de afterparty. #Egypte
Bij mij loopt ie meestal achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef schommelstoel het volgende:
Zo, dat Livestation programma loop ver voor qua tijd op de stream van AJE zelf, via de site.
Nee, maar het aftreden van Mubarak is een onvoorstelbare overwinning.quote:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de NOS door heeft dat moebie weg isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef yavanna het volgende:
RGjournalist Roel Geeraedts
Ik ben om 21:15 uur live te zien in een extra nieuwsuitzending op RTL4.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Upd] Egypte: Mubarak mogelijk vandaag weg
geloof er ook niks van, die geeft niet opquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
GaafBen benieuwd, geloof er nog niet zo in dat ie echt heel binnenkort opstapt eigenlijk...
Vuig sub-forum sletjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet... Ik zal de laatste update ook even lezen, ben ik weer helemaal bij
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de NOS door heeft dat moebie weg is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef tass het volgende:
* tass zet nog een keer Muse UPRISING hard aan![]()
"Shut down", of "shot"?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef -jos- het volgende:
DominicWaghorn Airport road into Cairo shut by military.
Zeg, hou het even netjes hequote:
Ik denk morgenavond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de NOS door heeft dat moebie weg is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef tass het volgende:
* tass zet nog een keer Muse UPRISING hard aan![]()
De rellen/onlusten waren ook 'spannend' het was aan het begin erop of eronder voor de Anti-Mubarak demonstranten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
ik vind dit wachten zo'n beetje het meest spannende tot nu toe in deze hele revolutie
Minimaal 50 posts strafwerk. Vóór 12 uur klaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg, hou het even netjes heZo bedoelde ik het helemaal niet, maar... maar... maar...
![]()
Kans is helaas behoorlijk reëel, mijns inziens.quote:Enne, Mubarak die stapt niet op, die blijft zitten tot ie doodgaat
24", bij 7"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef wdn het volgende:
"My children are watching TV 24 by 7".
Dat zijn lange planken
Dat is toch logisch? Zij willen niet voor Mubarak spreken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef yavanna het volgende:
Change?
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Egypt State TV denies reports that Mubarak will be stepping down from power tonight
SC of ontopic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Minimaal 50 posts strafwerk. Vóór 12 uur klaar
[..]
Kans is helaas behoorlijk reëel, mijns inziens.
Alweer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Marwa_Alasar Unconfirmed reports say Mubarak has arrived in UAE #Egypt #Jan25 #Mubarak
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef wdn het volgende:
AJE "This could be a hell of a party"
Gevaarlijke woorden
nee is verenigde arabische emiraten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Marwa_Alasar Unconfirmed reports say Mubarak has arrived in UAE #Egypt #Jan25 #Mubarak
(= dubai)
Dus dankzij jou heeft AJE straks geen bandbreedte meer & missen we de speech?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zit iedereen op twitter even wijs te maken waar ze Egypte live kunnen volgen.
Sjongejonge zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
On Topic, zo makkelijk kom je niet van mij af
Oeps! Sorry!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus dankzij jou heeft AJE straks geen bandbreedte meer & missen we de speech?
eerst was ie onderweg , nu zou ie er zijn ( is toch wel ff iest om te onthouden hoor, gisteren heeft ie daar gesprek over gehad ,, ik geloof ook niet dat zijn speech live is ) maar goed , we zullen moeten afwachten ....quote:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef yavanna het volgende:
![]()
RGjournalist Roel Geeraedts
Cameraman klimt op podium om vanaf daar de mensenmassa te filmen. Het is een indrukwekkend gezicht, zegt hij.
Jah dat was wel opvallend, dat die emir in Egypte was....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef rakotto het volgende:
Trouwens.... Mensen zeggen dat hij in UAE is gearriveerd.... De emir van UAE was eergisteren wel in Egypte met Mubarak aan het praten... Misschien een link tussen die geruchten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |