Ik denk het enige logische wat je nu ook kan doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef yavanna het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
I am not believing any statement or speculation stated on any international news network from now till the speech. #Egypt #Jan25
Cairo loopt voor, maar GMT niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uueh ,hun lopen toch voor ?? gaat zelfs bijna twijfelen
ja nee weet het zeker , hun uur later ..
Das niet KISS dat is AC/DC !quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
THUNDER! aaaaaaaaaaaaaahaaaahaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh THUNDER!!! aaaaahhhhhaaaahahaaaaaaaaa!!
Dus Engeland (daar is het 1 uur vroeger) CET is volgens mij onze tijd, en in Egypte is het weer 1 uur later dan hier....quote:
Of de vrachtwagens van de Love Parade opeens het plein oprijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Als ik Tahrir zo zie en hoor verwacht ik dat elk moment KISS op gaat treden ofzo.
Tuh duhduhduhduhduhduhduhd deggegegedeg DUHDUUUUH *KNAL*
DUHDUUUH *KNAL*
Volgens de laatse berichten gaat Mubarak om 22.00 uur lokale tijd het volk toespreken. Dat is 21.00 uur bij ons.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef raistlin6 het volgende:
2000 gmt is bevestigd als ik het goed heb, en gmt is dacht ik engeland.
Onzin. De bevolking wijst met het regime ook de wetten af die het regime heeft bedacht om de macht te behouden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef tass het volgende:
[..]
Ja maar dan houdt je het probleem dat de grondwet verandert moet worden.
ohjaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Das niet KISS dat is AC/DC !
Hij zit gewoon al in het vliegtuigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Mubarak's statement is probably going to be recorded. The army is managing the situation very carefully & won't allow any surprise
Is nu toch bevestigd door de staatstv?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Volgens de laatse berichten gaat Mubarak om 22.00 uur lokale tijd het volk toespreken. Dat is 21.00 uur bij ons.
Yup, wanneer je naar bv Manchester vliegt kom je op dezelfde tijd aan als je vertrok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dus Engeland (daar is het 1 uur vroeger) CET is volgens mij onze tijd, en in Egypte is het weer 1 uur later dan hier....
Zullen we gewoon de NOS overnemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef -jos- het volgende:
NOS weet nog steeds niet hoe laat die verklaring is
ik poste het ff opnieuw vanwege de "tijd discussie "...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Is nu toch bevestigd door de staatstv?
lolquote:
ík heb het nooit over GMT gehad , alleen dat ze vergeleken met hier , uur voorlopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef raistlin6 het volgende:
2000 GMT = 22.00 Caïro = 21.00 hier
AJA: 20.00 GMT
AJE: binnen een uur.
Zingt dat kind nou ergens in het midden Ali Baba?!quote:
Alaa Mubarakquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef tass het volgende:
[..]
Zingt dat kind nou ergens in het midden Ali Baba?!
Het blijven woestijnbewoners hè
It is time for changequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef yavanna het volgende:
SaadAbedine SaadAbedine
by jburak1101
State Nile TV aired the #Egypt portion of Obamas speech, uncut, LIVE & later kept usin quotes on their tickers, "History is in the making"
zie nu dat mijn reactie indd. bij een vraag over GMT is gezet ;;;*oeps * foutjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uueh ,hun lopen toch voor ?? gaat zelfs bijna twijfelen
ja nee weet het zeker , hun uur later ..
(10 uur daar hier 9 uur)
Het is zo waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Zo ik zit er klaar voor kom maar op.
ghazalairshad Ghazala Irshad
Monday, a circus. Tuesday, a club. Wednesday, a bazaar. Tonight: a football stadium. Day after day: MAGIC! #Tahrir #Egypt #Jan25
1 minute ago
Ik geloof niet dat ze Suleiman zullen accepterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef -jos- het volgende:
alnitak250 AJArabic reports on more and more army officers joining the protesters. This night will be rembered! #jan25 #egypt
AJArabic is al een paar uur propaganda aan het verspreiden, het volk zal het leger moeten vertrouwen want die gaan het dus overnemen o.l.v. Suleiman.
Zegt een gozer @ AJE nu ook jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze Suleiman zullen accepteren
Terecht ook, laten we er van uitgaan dat ze zelf ook in hebben gezien dat de het gehele FC-Mubarak elftal weg moet. Alhoewel een paar man zullen nog wel nodig zijn om de boel te blijven runnen maar i.i.g. niemand meer als president/premier van de oude clubquote:
Zelfs met een verslaggever ter plaatse falen ze nog hard dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef yavanna het volgende:
Telegraaf.
Waanzinnige sfeer op Tahrirplein
Onze speciale verslaggever Teije Brandsma staat op het Tahrirplein in Egypte terwijl duidelijk wordt dat voor Mubarak waarschijnlijk de tijd is gekomen om te gaan.
Egyptische vrouwen laten zich op het inmiddels beroemde protestplein in Caïro niet onbetuigd in hun afkeer van Mubarak.
"Hier op het Tahrirplein heerst een waanzinnige sfeer. Er wordt gefluisterd dat over ongeveer anderhalf uur een verklaring van het leger komt. Onwijs veel energie hangt in de lucht. Mensen maken muziek en delen spontaan snoepjes uit aan elkaar. Het is de grootste dag tot dusver.
De mensen proberen voor de avondklok van acht uur op het plein aanwezig te zijn.Waarschijnlijk loopt het plein voller dan ooit sinds de crisis 17 dagen geleden begon.
Het kan vanavond twee kanten op gaan. Het zou kunnen dat het leger zegt 'we stoppen met deze onzin' en dat ze met geweld het plein schoonvegen. Maar eigenlijk verwacht niemand dat dat gaat gebeuren."
Wat een losers daarzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zelfs met een verslaggever ter plaatse falen ze nog hard dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |