Ik vind't mooiquote:
Maar wel een zeikmoeder die voor haar kind op komt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik dacht ook niet aan grote lollies ofzo hoorik weet niet, meer iets waar kleurstoffen in zitten. Daar reageerde mijn man als klein kind erg op. Vandaar
Ja prut met die foto bah. Er wordt nu gekeken of het vanmiddag nog kan. Zo niet, dan krijgt ze lekker fruit zo en anders moet ze nuchter blijven. Asy, ze gaan nu de vloeistof met melk vermengen ipv water, kijken of ze het lekkerder vindt.
Als Amy weer dat nutriton spuugt vang ik het op in een bakje. Als het heel taai slijm is, prima, maar ik wil het graag zeker weten. Voel me echt een zeikerd zo trouwens.
je bent geen zeikerd, je bent heel verstandig bezig. er kan nu eenmaal heel veel misgaan in een ziekenhuis, vooral op het punt van communicatie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik dacht ook niet aan grote lollies ofzo hoorik weet niet, meer iets waar kleurstoffen in zitten. Daar reageerde mijn man als klein kind erg op. Vandaar
Ja prut met die foto bah. Er wordt nu gekeken of het vanmiddag nog kan. Zo niet, dan krijgt ze lekker fruit zo en anders moet ze nuchter blijven. Asy, ze gaan nu de vloeistof met melk vermengen ipv water, kijken of ze het lekkerder vindt.
Als Amy weer dat nutriton spuugt vang ik het op in een bakje. Als het heel taai slijm is, prima, maar ik wil het graag zeker weten. Voel me echt een zeikerd zo trouwens.
Nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef ymme het volgende:
Zo weer thuis van het werk en nu in huis maar eens een poetsronde houden.
Mén wat een rotzooi en huishoudelijk werk. En dan hebben we nog maar één kind.
Hoe doen gezinnen dat met meerdere kinderen![]()
Dat mag ikniet geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef pessie het volgende:
Free, mag Nathan in de OP?
Nathan (Nathaniël Tobias) zoon van pessie en kleiduif.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:33 schreef simmu het volgende:
neenee! niet zelf op lijstjes aanpassen, mag niet van de modsdie doen eens in de week oid een knip-en-plak rondje
zei de dame die dat al meermalen vergat
Zo doe ik het ook, alleen blijft het schone wasgoed op een grote berg liggen. Gelukkig vouwt mijn moeder het meeste op wanneer ze dinsdags oppast. Stofzuigen doe ik beneden een paar keer in de week ivm rondkruipend ongedierte kind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef simmu het volgende:
ik negeer het huishouden waar mogelijk![]()
ik zie geen spinrag, vieze vloeren en zulks. is een kwestie van trainen![]()
elke dag tweemaal afwas, viermaal per dag ongeveer de aanrecht afdoen met reiniger (katten!) eenmaal netjes opruimen (als het spul naar bed is) en koken is me genoeg zo doordeweeks. de was is een lopend projectje.
in de weekenden: wc doe ik eens per week goed, en tussendoor zodra ik zie dat het vies is. de badkamer (en bovenwc) krijgt om de week een goede sop en de andere keer een vlugvlug sopje. iedereen schoon beddengoed en de stofzuiger erdoorheen en tis me wel best![]()
ben liever bezig met de kinders afgewisseld met wat fokken
nee, lieverd. andersom: je moet wat liever zijn voor jezelf. je moet het zo zien: spinrag heeft een nut. strakjes wordt het warmer en het scheelt echt een boel met muggen in huis en da's goed nieuws voor thomasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik moet het gelukkig ook allemaal niet alleen doen. Misschien is dat ook de reden waarom ik me niet kan herinneren wanneer ik de laatste keer de ramen heb gekuist, P. doet dat nl altijdEn poetsen doen we ook wel samen, alleen hebben we er allebei de fut/goesting niet meer voor. Ik moet gewoon eens wat strenger zijn voor mezelf
Stomme fokwet! Nou, de luier heeft het gehouden, mijn houdgreep nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef Asyniur het volgende:
ieee, spuitluiers! Nou gelukkig dan dan je niet zo'n plassertjesgraaier hebt als wij! Want die kunnen we altijd in een soort houdgreep nemen dan...
En wat rottig dat het slapen bij jullie (ook al) zo moeilijk gaat op dit moment...
simmu, wat vervelend zeg!
Dat klinkt echt te bekendquote:kan ze dit maar beter blijven doen, dan blijf je in een ritme
huuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Stomme fokwet! Nou, de luier heeft het gehouden, mijn houdgreep niet
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Solagratia het volgende:
Muhh Amy wordt staks getest op RSvirus. Ze heeft sinds gister koorts en is erg snotterig, Steeds huilen.
ravi krijgt nog (iets minder dan) 4 x 200 (dus 800) hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef becky27 het volgende:
hmm, Noortje krijgt te veel melk (dat wist ik wel, nog 750 ml), te veel water, vaak 3 * 150ml en te weinig vetten. Melk afbouwen naar 500 ml en water/diksap naar 300 ml.
oef, da's dan idd een nare. zitten jullie bij een kinderarts?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef becky27 het volgende:
Simmu, ik zou heel graag in Noortje haar eigen tempo van alles willen doen, maar ik heb al weer tijden een kreunend, scheten latend en huilend kind 's nachts. Er zit dus iets niet goed, maar wat? Te veel melk, te veel water, te veel voedsel, te veel aardappel, te weinig vezels?? Ik weet het niet maar ik wil wel dat ik er wat aan kan doen. Ik vind het zo zielig voor Noortje, die heeft er het meeste last van.
daar ben ik idd naartoe aan het werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef becky27 het volgende:
simmu kun je 's middags ook niet een rijstwafeltje of zo geven ipv de fles? Met diksap of zo?
nope, helaas nog niet, gelukkig is mevr zelf de vrolijkheid zelvequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:07 schreef pessie het volgende:
Ha draakje! Gaan de nachten alweer iets beter bij jullie?
Yupsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:17 schreef becky27 het volgende:
Orea, wat is jou meisje een REUS!! Noortje weegt net 8160 gram. Je geeft nog borstvoeding toch? Fijn dat ze zo goed groeit zeg.
Nope, hij at eerst veel beter. Die danoontjes ben ik gaan invoeren omdat hij dus zo slecht was aangekomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef Orea het volgende:
Heeft hij altijd zo gegeten Asy? Mijn beeb eet bijna nog meer
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:34 schreef ymme het volgende:
Sola, jeetje bah.
Hopelijk weet je snel meer enzo
Ik kom even heel blij doen!
Mart liep net! Helemaal zelf zo ineens. Ik denk toch wel een meter of 1,5/2
Over een alternatief denken is wel een goed planquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:22 schreef pessie het volgende:
Free, je kunt misschien een plakje ontbijtkoek geven ipv rijstewafel?
vind ik ook, kind denkt er alleen anders overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef Orea het volgende:
Potjesecht ík krijg het al niet weg, laat staan mijn kind.. Vind ik zelf een stukje groente even koken en dan naar binnen proppen een stuk makkelijker en veel lekkerder!
Ja, maar vezels zitten ook in fruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef pessie het volgende:
Free, in ontbijtkoek zitten ook veel vezels, die zorgen voor een vol gevoel.
Die laatste minuut was geniaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef pessie het volgende:
Ik heb de uitzending bekeken, de KA is Rapley-fan
Vermoedelijk jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:37 schreef Orea het volgende:
Waarschijnlijk hetzelfde als dat ik voorheen doordeweeks (als ik moest werken) mijn bed niet uit kon komen en op zaterdag en/of zondag om 6 uur klaarwakker was...
Heftig he, in het ziekenhuis (: loop bijna elke dag wel te janken momenteel geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:36 schreef Solagratia het volgende:
Even een egopost,
Amy is gewoon afgevallenGister was ze nog 6445 en nu is ze weer 6395. Ze plast heel erg weinig. Haar nachtluier zat misschien 2 plasjes in, deed niet eens plof. Het is echt vechten voor de grammen. De koorts is wel weg, maar het is echt een dood vogeltje. Wil alleen maar liggen in bed en gaat dan slapen. Straks komt de kinderarts weer. Over de koorts maakte ik mij gister niet echt zorgen, was natuurlijk rot maar ze werd ook goed in de gaten gehouden. Maar nu maak ik mij wel zorgen. En ik weet ook gewoon niet of dat afvallen bij 1 dag koorts past of dat het toch hoort bij het niet goed groeien waarom we hier zijn gekomen.
En volgens mij heb ik blaasontsteking, zo'n pijn in mijn buik. Pfff, inzakmomentje hier
Hier doet het:quote:
JA!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ohhh... zijn jullie ook zo toe aan de lente?
leuk he ondergekotst wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Orea het volgende:
Daanwat knap jongen!
Son, Floris doet lekker tegenstellingen... Leia deed 2 flinke slapen.. Mag wel, om 4:30 wakker..dus van 7 tot 10 sliep ze.. en toen van 13:00 tot 15:00.. en toen heb ik haar wakker gehouden (ontaarde moeder) tot 19:00.. wel gebadderd én gedouched (ze kotste me vlak voor het eten nog even lekker onder
) dus ze was knocked out! Zo nog even voeden en dan snurken.. hopelijk doet ze weer een paar uur dan! als ze om 18:00 of zelfs 17:30 soms knocked out gaat, is ze dus mega vroeg wakker, dus ik probeer wat te rekken.. werkt niet altijd.. maar vandaag ging oké!
quote:12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
Ik helemáál nietquote:Op zondag 13 februari 2011 09:30 schreef happyme28 het volgende:
Ja, Asy en Free... bij jullie is het ECHT bijna zover. En Hannah natuurlijk niet te vergeten. 3 verse dreumessen die de wereld verder gaan verkennen.(ik merk dat, nu ik met de verjaardag van Daan bezig ben, ietwat emo wordt van het idee.
)
Ik heb geen idee. Zo net na die AB kuur zou dat toch niet moeten kunnen?! Over 10 min is de dokter open, dus ik ga gelijk bellen en hoop dat ik gelijk terecht kan.quote:
Dank! Hoe is het met de tandjes van Nathan? is er al wat zichtbaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef pessie het volgende:
Luuf baby (oranje verpakking). Kun je gewoon bij de drogist halen maar ook bij de apotheek.
Hij heeft nog steeds 1 ondertand. Ik dacht altijd dat ze met zn tweeën kwamen maar hier niet kennelijk!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dank! Hoe is het met de tandjes van Nathan? is er al wat zichtbaar?
Daan begon wel met zijn 2 ondertandjes, maar daarna kwam de rechtersnijtand boven (dus niet zoals 'normaal' de voortanden boven). Dus volgens mij gaat het niet altijd volgens een vast patroon.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Orea het volgende:
Ik dacht vanavond wel in haar bovenkaak (hoektand, mijn eigen vampiertje) een scherp puntje te voelen, kan dat? Of begint het altijd onderin?
is ook vervelend, gewoon lekker speels mee omgaan werkt hier het bestequote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sola, wat fijn! Nu thuis het goede begin voortzetten!
Leia ook koorts. Beterschap!
Vanmorgen bij de HA heeft Lisa een puffertje met Ventolin gekregen omdat ze toch wat pieperig ademde.Nu moeten we dit 2 ā 3 weken proberen en hopen dat het dan over is. Ik weet nog niet zo goed wat ik er nu van moet denken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef octopussy het volgende:
Orea, wat leuk dat je aan het theeleutmomentje dacht voor mijn bevallingIk hoop maar dat ik niet
emo ga terugdenken aan alles rondom de bevalling morgen, want ik moet gewoon werken.
En jouw muppet is ook enorm leukeen schattepatatje
![]()
Iemand nog ideetjes voor traktaties op het KDV (voor donderdag)? Ik wil niet weer de zoveelste zijn die een zakje met een doosje rozijntjes/koekje en een speeltje geeft
yep, we hebben er dus zelfs 2quote:Op maandag 14 februari 2011 20:07 schreef Orea het volgende:
Hmmm Nikki, ben benieuwd. Volgens mij heeft Floris van Son ook een puffertje daarvoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |