Ik vind't mooiquote:
Maar wel een zeikmoeder die voor haar kind op komt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik dacht ook niet aan grote lollies ofzo hoorik weet niet, meer iets waar kleurstoffen in zitten. Daar reageerde mijn man als klein kind erg op. Vandaar
Ja prut met die foto bah. Er wordt nu gekeken of het vanmiddag nog kan. Zo niet, dan krijgt ze lekker fruit zo en anders moet ze nuchter blijven. Asy, ze gaan nu de vloeistof met melk vermengen ipv water, kijken of ze het lekkerder vindt.
Als Amy weer dat nutriton spuugt vang ik het op in een bakje. Als het heel taai slijm is, prima, maar ik wil het graag zeker weten. Voel me echt een zeikerd zo trouwens.
je bent geen zeikerd, je bent heel verstandig bezig. er kan nu eenmaal heel veel misgaan in een ziekenhuis, vooral op het punt van communicatie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik dacht ook niet aan grote lollies ofzo hoorik weet niet, meer iets waar kleurstoffen in zitten. Daar reageerde mijn man als klein kind erg op. Vandaar
Ja prut met die foto bah. Er wordt nu gekeken of het vanmiddag nog kan. Zo niet, dan krijgt ze lekker fruit zo en anders moet ze nuchter blijven. Asy, ze gaan nu de vloeistof met melk vermengen ipv water, kijken of ze het lekkerder vindt.
Als Amy weer dat nutriton spuugt vang ik het op in een bakje. Als het heel taai slijm is, prima, maar ik wil het graag zeker weten. Voel me echt een zeikerd zo trouwens.
Nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef ymme het volgende:
Zo weer thuis van het werk en nu in huis maar eens een poetsronde houden.
Mén wat een rotzooi en huishoudelijk werk. En dan hebben we nog maar één kind.
Hoe doen gezinnen dat met meerdere kinderen![]()
Dat mag ikniet geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef pessie het volgende:
Free, mag Nathan in de OP?
Nathan (Nathaniël Tobias) zoon van pessie en kleiduif.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:33 schreef simmu het volgende:
neenee! niet zelf op lijstjes aanpassen, mag niet van de modsdie doen eens in de week oid een knip-en-plak rondje
zei de dame die dat al meermalen vergat
Zo doe ik het ook, alleen blijft het schone wasgoed op een grote berg liggen. Gelukkig vouwt mijn moeder het meeste op wanneer ze dinsdags oppast. Stofzuigen doe ik beneden een paar keer in de week ivm rondkruipend ongedierte kind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef simmu het volgende:
ik negeer het huishouden waar mogelijk![]()
ik zie geen spinrag, vieze vloeren en zulks. is een kwestie van trainen![]()
elke dag tweemaal afwas, viermaal per dag ongeveer de aanrecht afdoen met reiniger (katten!) eenmaal netjes opruimen (als het spul naar bed is) en koken is me genoeg zo doordeweeks. de was is een lopend projectje.
in de weekenden: wc doe ik eens per week goed, en tussendoor zodra ik zie dat het vies is. de badkamer (en bovenwc) krijgt om de week een goede sop en de andere keer een vlugvlug sopje. iedereen schoon beddengoed en de stofzuiger erdoorheen en tis me wel best![]()
ben liever bezig met de kinders afgewisseld met wat fokken
nee, lieverd. andersom: je moet wat liever zijn voor jezelf. je moet het zo zien: spinrag heeft een nut. strakjes wordt het warmer en het scheelt echt een boel met muggen in huis en da's goed nieuws voor thomasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik moet het gelukkig ook allemaal niet alleen doen. Misschien is dat ook de reden waarom ik me niet kan herinneren wanneer ik de laatste keer de ramen heb gekuist, P. doet dat nl altijdEn poetsen doen we ook wel samen, alleen hebben we er allebei de fut/goesting niet meer voor. Ik moet gewoon eens wat strenger zijn voor mezelf
Stomme fokwet! Nou, de luier heeft het gehouden, mijn houdgreep nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef Asyniur het volgende:
ieee, spuitluiers! Nou gelukkig dan dan je niet zo'n plassertjesgraaier hebt als wij! Want die kunnen we altijd in een soort houdgreep nemen dan...
En wat rottig dat het slapen bij jullie (ook al) zo moeilijk gaat op dit moment...
simmu, wat vervelend zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |