abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92583253
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 69

02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
12 mei 2010: Marten, zoon van Libell
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
12 juni 2010: Moneypenny, dochter van CrazyPrincess
12 juni 2010: naamgenootje van dochter Lijnloos, dochter van grunsfan
12 juni 2010: Siebe, zoon van Borizzz
08 juli 2010: Femke, dochter van Mereltje
10 juli 2010: Jonas, zoon van Nytar
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
pi_92583281
en ik zie nog:

quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef Orea het volgende:

[..]

Ja 't is echt een slinger :D
Ik vind't mooi O+

Florian is weer zijn blije zelf. 2 dagen streng geen koemelk en het is weer blij...
Hmmmm
Het kan nog prima toeval zijn.... aar ik vind het, met de geschiedenis in het hoofd, toch raar.

En ik heb weer TSR's }:| Kan iemand mijn lijf even vertellen dat mijn baby niet bij me drinkt? :')
pi_92583476
nja free, het kan natuurlijk best kma zijn!

en orea, prachtige curves toch? en lekker dat ze bij het cb zo fijn zijn :)

en ja pessie: ik ga volgende week een midweekje weg (naar een huisje hier een half uurtje oid verderop ;) ). heel in mijn uppie, met een verse stapel boekjes van bol.com en een flesje rose (ole ole *O* ) denk ik en allemaal eten wat ze hier niet lusten (vis en witlof) terwijl sangdrax hier de boel bewaakt (met op woensdag wat hulp van zijn mams want op woensdagmiddagen hebben we er een kindje bij + yoga en da's dan wat veel voor hem)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92583598
Woah!! wat een lijntje Orea :D Grappig om te zien. Fijn dat jullie een dikke vette sticker hebben.
Free, de provocatietest was toch goed gegaan? Wat gek dat hij er dan misschien toch op reageert. Kan het geen kleurstoffen o.i.d zijn? van snoepjes (voor zover hij snoepjes krijgt natuurlijk) vervelend he, het maakt zo onzeker.

Evenstar, ik weet niet precies welke voeding ze krijgt. Zal het straks even navragen. Ze heeft na de fles al 4 keer gespuugd melk met nutriton. En volgens de kinderarts kan ze geen nutriton (alleen) uitspugen, het is dus echt heel taai slijm volgens haar. Ik blijf het raar vinden, want ze spuugt nooit een golf slijm, dat zo taai is en als ze nutriton heeft gehad dan ineens wel :?

En de slikfoto is mislukt -O- ze moest contrastvloeistof drinken en dan zou een röntgenfoto gemaakt worden. Maar Amy weigerde te drinken, want ze vond het smerig Dus nu moet het morgen over.
pi_92583691
Oooh Sola wat prut! -O-
pi_92583829
Sola balen dat het mislukt is -O-

De provocatietest is idd goed gegaan en als we hier melk geven gaat het ook zeker een dag goed :P
Daarna begint het pas, dus ik weet helemaal niet of het daar wel van kán komen...

En snoepjes krijgt hij niet :D Ik vind koekjes zelfs nog onzin :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:15:20 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92584242
Sola, wat vervelend! En wat voor oplossing gaan ze morgen bedenken dan? Want de vloeistof is morgen natuurlijk niet lekkerder...

Orea, hoe lang is Leia nu? En met recht een speklappie! O+

free, zou het te maken kunnen hebben dan met de hoeveelheden koemelk? Zo van 1 'beker' reageert hij niet (merkbaar) op maar hoe meer hoe erger/merkbaarder de reactie?
weet niet of ik nou wat stoms zeg

simmu, heerlijk er even tussenuit!
Ow en wat die beer betreft: als je er echt zo'n hekel aan hebt, dan zou ik hem helemaal doen verdwijnen O-)
pi_92584245
Ja ik dacht ook niet aan grote lollies ofzo hoor :D ik weet niet, meer iets waar kleurstoffen in zitten. Daar reageerde mijn man als klein kind erg op. Vandaar :)

Ja prut met die foto bah. Er wordt nu gekeken of het vanmiddag nog kan. Zo niet, dan krijgt ze lekker fruit zo en anders moet ze nuchter blijven. Asy, ze gaan nu de vloeistof met melk vermengen ipv water, kijken of ze het lekkerder vindt.

Als Amy weer dat nutriton spuugt vang ik het op in een bakje. Als het heel taai slijm is, prima, maar ik wil het graag zeker weten. Voel me echt een zeikerd zo trouwens.
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:17:46 #9
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92584318
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik dacht ook niet aan grote lollies ofzo hoor :D ik weet niet, meer iets waar kleurstoffen in zitten. Daar reageerde mijn man als klein kind erg op. Vandaar :)

Ja prut met die foto bah. Er wordt nu gekeken of het vanmiddag nog kan. Zo niet, dan krijgt ze lekker fruit zo en anders moet ze nuchter blijven. Asy, ze gaan nu de vloeistof met melk vermengen ipv water, kijken of ze het lekkerder vindt.

Als Amy weer dat nutriton spuugt vang ik het op in een bakje. Als het heel taai slijm is, prima, maar ik wil het graag zeker weten. Voel me echt een zeikerd zo trouwens.
Maar wel een zeikmoeder die voor haar kind op komt!
Vertrouw op jezelf! Echt! :*

Ca.ra kan er bijna een boek over schrijven en er zullen vast meer mensen zijn :Y
pi_92584350
Overgevoeligheid voor kleurstoffen komt maar heel zelden voor :)
Al die kinderen die hyper worden van snoep reageren vaak op de suiker en niet zozeer op de kleurstoffen.
Het komt wel voor trouwens, maar echt heel weinig :)

En Asy, zoiets dacht ik dus ook.... Of eigenlijk meer: hoe langer achter elkaar.
Want van 1 keer een flinke beker zou hij dan geen last hebben, maar van drie dagen een heel klein slokje wel }:|
pi_92584375
Asy, Leia is nu 68 cm.. qua lengte groei gaat ze niet zo hard meer nu :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:26:10 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92584566
Dan is Harry gelukkig wel nog groter dan Leia ;)

free, ik heb er ook geen verstand van. Maar dat zou wel heel raar zijn toch?
Misschien anders eens voorleggen aan een allergiespecialict?
pi_92584729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef Solagratia het volgende:

je bent geen zeikerd, je bent heel verstandig bezig. er kan nu eenmaal heel veel misgaan in een ziekenhuis, vooral op het punt van communicatie.

ik moet denken aan kiro's eerste arts (de neonatoloog in zwolle). die zei: "zo ver de medische wetenschap ook is, jij bent zijn moeder en jij weet dingen. als je dat ons niet vertelt weten wij het niet en kunnen we er niks mee". en zij deed daadwerkelijk iets met wat ik zei, nam mijn gevoel altijd serieus. en zo hoort het. jij bent de moeder, jij weet
pi_92585180
Volgens mij haalt ze Floris in Orea!
which reminds me, ik moet ook nog even t cb bellen om mijn afspraak te verzetten. Heb opeens wat te doen op woensdagochtend :P
pi_92585266
Woah Orea! Ik moest hardop lachen van het lijntje van Leia! Wauw! ^O^

Ik moet eigenlijk ook maar weer even wegen, aangezien ze de vorige keer wat dipte qua gewicht. Maar ze doet het zo lekker, en is anderhalve maand aan het eikelen geweest met slapen en veel aan het rollen nu, dat kost ook allemaal energie.

Sol, volgens mij geeft Simmu prima advies! Niks niet zeikerd, gewoon een bezorgde moeder. En de KA zegt misschien het een, maar als Amy het ander doet... tja.

Freecell, ik weet niet hoe het met KMA werkt, maar zouden zijn darmen niet overgevoelig kunnen zijn voor melk? Daar komt het toch vaak een dag later pas aan...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92585346
Te druk om te reageren.
Lees morgen wel even bij :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:14:48 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92586127
Free, Nathan wil wel even sabbelen.
Miswschien met F toch terug naar KA?

Sola, terecht dat je bezorgt bent, laat ze in het ziekenhuis maar denken wat ze willen, jij bent Amy's moeder.

Simmu veel plezier volgende week!
pi_92586283
}:|
verlatingsangst is hier. maar niet tav mij hoor :X

seleentje bij box --> blije ravi. seleentje loopt weg --> *BRUL*!!!

wb die rothond: ik bijt wel ff op mijn tanden, het ventje is er dusdanig blij mee dat ik het toch wel een beetje zielig vind het ding af te pakken. ik had daarstraks het ding in de box gelegd en hij ging er direct op af

[ Bericht 15% gewijzigd door simmu op 10-02-2011 13:35:20 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:22:54 #19
259886 pessie
pi_92586343
Free, mag Nathan in de OP?

Nathan (Nathaniël Tobias) zoon van pessie en kleiduif.
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:23:24 #20
259886 pessie
pi_92586362
Oh ja, 27-07-2010
pi_92586649
neenee! niet zelf op lijstjes aanpassen, mag niet van de mods :) die doen eens in de week oid een knip-en-plak rondje ;)

zei de dame die dat al meermalen vergat ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:37:08 #22
259886 pessie
pi_92586719
Ik heb het al eerder aangegeven, zeker overheen gelezen.
pi_92587699
Zo weer thuis van het werk en nu in huis maar eens een poetsronde houden.
Mén wat een rotzooi en huishoudelijk werk. En dan hebben we nog maar één kind.
Hoe doen gezinnen dat met meerdere kinderen ;) :P
pi_92587961
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef ymme het volgende:
Zo weer thuis van het werk en nu in huis maar eens een poetsronde houden.
Mén wat een rotzooi en huishoudelijk werk. En dan hebben we nog maar één kind.
Hoe doen gezinnen dat met meerdere kinderen ;) :P
Niet :P

Nee, ik poets sowieso altijd als de oudste naar de psz is. Zoals nu, net alles helemaal gedweild met de stoelen op tafel enzo... lekker joh, met een bijholteontsteking _O-
Want dan heb ik maar één kind in huis en dan wil het makkelijk _O-
pi_92587990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef pessie het volgende:
Free, mag Nathan in de OP?

Nathan (Nathaniël Tobias) zoon van pessie en kleiduif.
Dat mag ikniet geloof ik :P Even in het feedbacktopic vragen (gewoon nog een keer vragen)
pi_92588729
Free, jij smiley verslaafde _O- :D
pi_92591042
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef ymme het volgende:
Free, jij smiley verslaafde _O- :D
Whut? :o
pi_92591078
Hmm, Florian is weer helemaal blij, morgen voor de finale-test denk ik dan maar.
Hoppa, over op melk. Helemaal, voor minstens twee volle dagen. En dan evalueren :)
pi_92592013
Valt wel mee hoor ;) Qua smiley gebruik.
(ben in een flauwe modus, moe en nergens zin in).
pi_92593921
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:33 schreef simmu het volgende:
neenee! niet zelf op lijstjes aanpassen, mag niet van de mods :) die doen eens in de week oid een knip-en-plak rondje ;)

zei de dame die dat al meermalen vergat ;)
:D Dat ken ik :Y
Ik denk dat de mods op maandag de lijstjes aanpassen :Y

En wat dat poetsen betreft? Ik hoop echt dat we het binnenkort financieel wat ruimer zullen hebben zodat er een poetshulp kan komen. Ik vind het zo hautain klinken :@ maar eerlijk, ik geraak er niet meer door :N Ik zou het wel kunnen, maar heb er 1. de fut niet meer voor na het werk of in het weekend en 2. de zin niet meer voor. De tijd die we met Thomas hebben is al zo beperkt en dan vind ik het zo frustrerend dat ik dan moet poetsen.

Maar ja, dat is nog verre toekomstmuziek aangezien we nog zoveel zaken moeten afwerken in en rond het huis (terras, oprit, tuin, afsluiting, trap, voegwerken, schilderwerken, ... :% )
pi_92594468
ik negeer het huishouden waar mogelijk :+

ik zie geen spinrag, vieze vloeren en zulks. is een kwestie van trainen *)

elke dag tweemaal afwas, viermaal per dag ongeveer de aanrecht afdoen met reiniger (katten!) eenmaal netjes opruimen (als het spul naar bed is) en koken is me genoeg zo doordeweeks. de was is een lopend projectje.

in de weekenden: wc doe ik eens per week goed, en tussendoor zodra ik zie dat het vies is. de badkamer (en bovenwc) krijgt om de week een goede sop en de andere keer een vlugvlug sopje. iedereen schoon beddengoed en de stofzuiger erdoorheen en tis me wel best o|O

ben liever bezig met de kinders afgewisseld met wat fokken *O*
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:03:20 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92600259
Huishouden? Wazda?
pi_92602011
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Asyniur het volgende:
Huishouden? Wazda?
geen idee *stof van aanrecht afblaast*
pi_92603547
Mart heeft van oma een mooie bodywarmer gekregen.
Ook lekker dik. Vanaf welke temp zou hij deze aan kunnen?

De warmer is net zo dik als een winterjas. Hij is echt mooi, dus wil hem straks zo vaak mogelijk aan doen hihi. Leuk als ie kan lopen.
pi_92604768
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:53 schreef simmu het volgende:
ik negeer het huishouden waar mogelijk :+

ik zie geen spinrag, vieze vloeren en zulks. is een kwestie van trainen *)

elke dag tweemaal afwas, viermaal per dag ongeveer de aanrecht afdoen met reiniger (katten!) eenmaal netjes opruimen (als het spul naar bed is) en koken is me genoeg zo doordeweeks. de was is een lopend projectje.

in de weekenden: wc doe ik eens per week goed, en tussendoor zodra ik zie dat het vies is. de badkamer (en bovenwc) krijgt om de week een goede sop en de andere keer een vlugvlug sopje. iedereen schoon beddengoed en de stofzuiger erdoorheen en tis me wel best o|O

ben liever bezig met de kinders afgewisseld met wat fokken *O*
Zo doe ik het ook, alleen blijft het schone wasgoed op een grote berg liggen. Gelukkig vouwt mijn moeder het meeste op wanneer ze dinsdags oppast. Stofzuigen doe ik beneden een paar keer in de week ivm rondkruipend ongedierte kind.

Maar eerlijk: de badkamer blijft soms echt te lang 'liggen'. Dingen als ramen lappen kom ik niet aan toe. Net zoals Leonieke vind ik de tijd met Hannah veel te waardevol om te besteden aan het huishouden en 's avonds wil ik ook graag nog wel een uurtje voor mezelf hebben. Wellicht komt er hier ooit nog wel eens een werkster :)
Ik heb trouwens wel afgelopen weekend de kleine een nachtje bij opa en oma geparkeerd. We hebben even lekker uit kunnen slapen en daarna hebben we flink wat werk verzet. Logeerkamer en zolder opgeruimd en alles grondig schoongemaakt. Zondag vieren we Hannah's verjaardag dus dan is het wel fijn als ik zaterdag niet al te veel meer hoef te doen.
pi_92605268
Mja, Octo zo doen we het dus ook soms. Thomas op een vrije dag naar oma en opa of naar de onthaalmoeder en dan een halve dag poetsen tegen de sterren op. Ik kan me eerlijk waar niet meer herinneren wanneer ik de ramen nog heb gepoetst :@ Maar het lijkt wel dweilen met de kraan open (leuke woordspeling, hé ;) ). Echt proper wordt het hier niet meer. En het is niet dat ik een schoonmaakfreak ben.
Strijken doe ik meestal op zaterdag- of zondagochtend als Thomas slaapt. 3 wasmanden na elkaar.

Zie, nu zou ik dus _kunnen_ poetsen, maar het is half negen en binnen een uur lig ik weer in mijn bed, waardoor ik dus geen zin meer heb om nog iets te doen.

Ik zou gewoon een sterker karakter moeten hebben :+

Maar als P. dit jaar zijn masterdiploma haalt en kan kandideren op een andere functie op het werk zou hij normaal gezien vanaf oktober meer kunnen verdienen. En dan zullen we toch eens zien of er niet ergens iets kan geregeld worden. 1 keer om de 14 dagen een halve dag een poetshulp ofzo, al is het maar dat het om de 2 weken heel grondig gepoetst is en ik in de andere week het hoogstnodige kan doen (en ik mijn ramen niet meer moet poetsen :D ) Maar oktober, da's nog zo ver weg, waardoor ik dus zal moeten leren om het niet meer te zien, zoals Simmu.
pi_92605625
het scheelt dat we hier beiden het gevoel hebben dat 1 dag voor de kinders zorgen (plus afwasje hier, prutje koken daar en zulks) gewoon net zo goed een dag werken is als een dag naar je werk :Y

dus sangdrax doet hier ook zo nog eens het e.e.a. O+ de nadruk qua huishoudelijke dingen ligt bij mij, domweg omdat ik er veel handiger in ben. maar stofzuigen en wassjouwen doet hij, soppen en vouwen doe ik. in de weekenden zorgt hij voor jut & jul en dan heb ik ff mijn handen vrij om te soppen, dan is het zo gedaan O+ dat werkt voor ons zo heel goed *O*

ramen soppen zichzelf als mijn moeder of een tante langskomt O-)
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:50:34 #38
259886 pessie
pi_92606638
Ik sop als Nathan overdag slaapt, en das niet zoveel. Verder moeten we een keer serieus puin gaan ruimen voordat ik weer es echt kan schoonmaken. Ons huis is niet al te groot en in 5 jaar met zn tweeën verzamel je nogal wat...
Op het moment voel ik me lamlendig dus ik hou de was en stofzuigen bij, verder heb ik zoiets van "laat maar". WC doet manlief altijd. Als ik dat gaat doen vind ie dat stom.

Was is ook zeer regelmatig ja.
pi_92607093
Mja, ik moet het gelukkig ook allemaal niet alleen doen. Misschien is dat ook de reden waarom ik me niet kan herinneren wanneer ik de laatste keer de ramen heb gekuist, P. doet dat nl altijd :') En poetsen doen we ook wel samen, alleen hebben we er allebei de fut/goesting niet meer voor. Ik moet gewoon eens wat strenger zijn voor mezelf ;)
pi_92608081
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef leonieke het volgende:
Mja, ik moet het gelukkig ook allemaal niet alleen doen. Misschien is dat ook de reden waarom ik me niet kan herinneren wanneer ik de laatste keer de ramen heb gekuist, P. doet dat nl altijd :') En poetsen doen we ook wel samen, alleen hebben we er allebei de fut/goesting niet meer voor. Ik moet gewoon eens wat strenger zijn voor mezelf ;)
nee, lieverd. andersom: je moet wat liever zijn voor jezelf. je moet het zo zien: spinrag heeft een nut. strakjes wordt het warmer en het scheelt echt een boel met muggen in huis en da's goed nieuws voor thomas :Y
:*
pi_92609569
Zo te lezen ben ik dan wel een poetsmiep.
Ik stofzuig elke dag (ivm hond) dweil minstens 3 keer per week.
Ramen worden hier elke maand bijna wel gedaan :D Mart gaat dan lekker mee naar buiten en kijkt via z'n kinderwagen toe (is maar een 30 min, en wat is dat nou).

Wassen doe ik wanneer ik er zin in heb (lees eraan denk als de wasmanden over lopen).
Strijken eens per week of als ik geen zin schoonmoeders bellen (die vind strijken leuk ;) )

Wc 2 keer per week onder en boven. Badkamer 1 keer per week. Mart helpt dan gezellig mee door op de gehele boven verdieping speelgoed te verzamelen en overal neer te leggen, zodat ik nog genoeg te doen heb. En ik heb ook nog steeds veel tijd om van Mart te genieten en 2 dagen per week te werken. :)

Op laten lopen word ik gestoord van. Kan ik niet.
pi_92609810
lekker doen wat je fijn vindt toch?

da's het leuke van volwassen zijn en zelf kinderen hebben: dan mag je het leuk zelf uitmaken hoe jij het lollig vindt om in je eigen huis te leven *O*
pi_92610847
En toch zijn er altijd mensen die voor jouw denken te weten, hoe je iets moet doet en/of beter kunt/moet doen :D (vooral schoonmoeders grrrr).
pi_92624736
Met stofzuigen ben ik ook fanatiek, maar verder niet :P Ik houd het zo goed mogelijk bij.

Het is maar goed dat ik gisteren geen melk aan hummel heb gegeven, dan had die nu weer de schuld gekregen van vannacht en gisteravond, pffffffff :') wel gezellig, hij was van 8-10 weer beneden.... boven was hopeloos.
En hij heeft echt gisteren en eergisteren niks van melk binnengekregen, hij heeft het gewoon even moeilijk, melk of niet ;)
Maar hij heeft wel echt ergens last van. Misschien tanden.... Hij heeft ook al een week of langer elke ochtend een enorme spuitluier die hoe dan ook niet in die luier blijft :')

Vanmorgen meteen verschoond, nog geen spuitluier, 5 minuten later wel en ook al uit de luier _O-
pi_92625265
luiers :X
ochtendluiers van jongetjes :X :X :r

vanochtend was extra speciaal. sangdrax was met selene bezig, ik deed ravi's deur open en ging zowat over mijn nek. sangdrax vroeg "gadverdamme, wat ruik ik nou toch?" ik zweer het je: het hele huis stinkt :{ en ik kan niet luchten (buurman met kacheltje)

gadverdamme :r
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:10:18 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92625441
ieee, spuitluiers! Nou gelukkig dan dan je niet zo'n plassertjesgraaier hebt als wij! Want die kunnen we altijd in een soort houdgreep nemen dan...
En wat rottig dat het slapen bij jullie (ook al) zo moeilijk gaat op dit moment...

simmu, wat vervelend zeg!
pi_92625771
:D Ik ruik het hier.

Hier een goede nacht gehad. Van 19u00 tot 09u00. Zojuist heeft hij lekker pap op en eet en eet er nu nog even een mandarijn achteraan. Sinds een paar dagen is het smullen geblazen met mandarijn. Inclusief :'( als het op is.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:26:07 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92625786
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:10 schreef Asyniur het volgende:
ieee, spuitluiers! Nou gelukkig dan dan je niet zo'n plassertjesgraaier hebt als wij! Want die kunnen we altijd in een soort houdgreep nemen dan...
En wat rottig dat het slapen bij jullie (ook al) zo moeilijk gaat op dit moment...

simmu, wat vervelend zeg!
Stomme fokwet! Nou, de luier heeft het gehouden, mijn houdgreep niet :|W
pi_92625793
Ah, het zit dus in het weer :Y)

Dametje was om de 2 uur wakker, zoiets.. Ze was niet vervelend, wel erg wakker en vrolijk en kletserig. dus eerst om 2 uur gevoed.. Toen melde ze zich om 4:15 weer dus ik dacht: jij kunt geen honger hebben!! Dus ga maar even lekker kletsen en spelen, slaap ik door.. Om 4:30 hoorde ik hhnnnngggg hhhnnngggg! Poepbroek :')

Zo tussen half 6 en half 8 nog 4 keer speen kunnen ploppen. Om half 8 maar weer gevoed en heb haar net op bed gedwongen :P babyfoonmuziekje aangezet. Ze heeft een kwartier liggen kletsen en 'kuchen' en nu slaapt ze :P

En het erge is dat ze van de week ineens een nacht sliep van 23:00 tot 5:00 en de nachten daarna ben je dan weer zo brak :D kan ze dit maar beter blijven doen, dan blijf je in een ritme :')
pi_92625912
:o We kunnen echt het weer de schuld geven! }:|
Al viel het hier nog wel mee als ik Orea's verhaal lees.. Van half 5 tot 6 is ze wakker geweest, wilde wel slapen maar het lukte niet. Om half 5 wilde ze niet drinken maar om kwart voor 6 wel.. En toen sliep ze tot 9 uur.. Straks plakt ze zo weer anderhalf uur aan elkaar in bed, verwacht ik. (Normaal slaapt ze maar 3 kwartier in 1 slaapje)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')