abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:22:09 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92639184
Free, in ontbijtkoek zitten ook veel vezels, die zorgen voor een vol gevoel.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:25:09 #122
259886 pessie
pi_92639338
Ik heb die link van free even opgezocht, wat er naast staat:

quote:
Consumentenprogramma over eten. Het is de eerste stap die je zet naar een volwassen bestaan. Wanneer je de borst zat bent, stap je over op de prutjes. Kant en klare prakjes achter glas
_O-
pi_92639845
Zo, even genieten van de stilte. Pfff ze heeft vandaag vanaf half 7 tot half 3 gekrijst, met 2 keer 20 minuten slapen waarbij ze echt van uitputting in slaap viel op schoot en na 20 min weer krijsend wakker. Ze voelde zich echt ellendig. De RStest was negatief, gelukkig. Oren schoon, geen ontstoken amandelen, dus wat het is :? Ze krijgt nu elke 6 uur 240 mg paracetamol en sinds half 3 werkt dat dus. Waarschijnlijk heeft ze dus ergens een virusiets opgepikt volgens de kinderarts.

De foto is half gelukt. Ze werd stevig vastgehouden en een verpleegster heeft het vloeistof erin gelepeld terwijl zij lag te krijsen. Dus degene die de foto's maakte en beoordeelde zei "ik kan het niet goed zien, maar wat ik zie is normaal". Dus daar is niets uitgekomen.

voor mijn gevoel zijn we niet veel opgeschoten, maar goed er zijn wel veel dingen uitgesloten dus dat is ook veel waard. Gister spuugde ze ook nog gewoon melk met nutriton en fruithap, dus het spugen is niet over met de Pepti en nutriton. Maar goed, als haar gewicht gewoon goed blijft dan maak ik mij geen zorgen meer. Vanavond weer wegen.

En voor de rest heb ik niet bijgelezen, zoveel blz ineens ;( :+ Dat ga ik een op mijn gemak doen, want Amy slaaaaaaapt :Z

Ow ik las wel in de snelligheid dan Mart liep, goed zeg!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:46:04 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92640308
Ach Sola, arm meisje... en arme mama die dit allemaal met lede ogen moet aanzien... :{
:*
pi_92640853
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef pessie het volgende:
Free, in ontbijtkoek zitten ook veel vezels, die zorgen voor een vol gevoel.
Ja, maar vezels zitten ook in fruit :P En in brood ;) En daar zit geen glucose-fructosestroop in :)

Sola -O-
Soms wil je dat er gewoon wél wat uitkomt hè? Omdat je dan tenminste iets kan doen...

Menneke hier heeft trouwens ineens diarree.
Herstel: wij allemaal :+

Althans, van Tara weet ik het niet, die zit nog op zijn werk ;)
pi_92641047
sola vervelend dat je t gevoel heb dat t allemaal niet veel oplevert. Iig wel fijn om te weten wat er niet mis is :)

Floris is vandaag gewoon 7 maanden...gaat veel te hard allemaal :D
Pessie herkenbaar met de 68 trouwens. Wordt hier ook te klein. Iig de shirtjes, broeken zitten gewoon goed :)
Dus heb vandaag maar een shirtje voor m gekocht om mezelf op te vrolijken :P
pi_92641270
Och Sola, mijn hart breekt van je post ;( wat zul je je machteloos voelen! Zou willen dat ik iets voor je kon doen! :*

Floris 7 maanden!! *O* ik blijf erbij, wat vliegt de tijd.. we zijn toch gisteren pas bevallen??

De Stokke stoel staat *O* wát een verbetering!! :o Leia ligt op bed, dus die heeft er nog niet ingezeten.. maar ik gok zo dat dat prima gaat. Deze kan zelfs blijven staan, die andere was zo groot en log dat we hem steeds weg moesten zetten!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:07:40 #128
259886 pessie
pi_92641355
Sola :*

Orea, heerlijk he, de tripp trapp. Ik ben er zelf ook erg blij mee en Nathan zit er super in!

Floris al 7 maanden!!!

Ik heb de uitzending bekeken, de KA is Rapley-fan :+
pi_92641503
Erg he, voor mn gevoel is ie net hooguit 6 maanden ofzo :')
Time flies when you're having fun :P

Orea ben benieuwd hoe ze in de triptrap zit!

Wij hebben een geuther kid hit, ook een fijne stoel vind ik. Ook omdat ie precies onder de tafel past, naast een andere stoel dus hij staat niet in de weg :D
En Floris zit er goed in.
pi_92641554
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef pessie het volgende:

Ik heb de uitzending bekeken, de KA is Rapley-fan :+
Die laatste minuut was geniaal :D
pi_92642046
geen idee waar dit hoort, crosstopic dus! gewoon omdat het zo schattig is. weer over die (rot)beer

ravi kan het liedje (hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen....) tevoorschijn toveren en zodra hij dat doet gaat seleentje erop dansen O+

ach ja. tandenknarsend mijnerzijds mag beer blijven dan maar
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92642124
Als Leia nu al goed had gezeten in de kruitvat stoel, had ik ook niet zo snel een andere gekocht. Maar ben nu blij dat ik de knoop heb doorgehakt, het staat echt heel strak O+

Muppet slaapt eindelijk even goed.. vanmorgen knudde, om 12 uur knudde.. Maar nu nog even goed.. dan straks lekker stoel uitproberen, eten :9 en dan hopelijk een lekker nachtje!
pi_92650172
Hihi ik zat bijna te posten in het grote rammelaars topic ipv grote baby's.
Tnx allemaal voor de reacties :*

Orea, een stokke willen wij ook nog. Leuk dat het zo strak staat, wat kan je daar dan van genieten he! En zit ze er goed in? Heeft ze nog lekker geslapen?

Floris alweer 7 maanden. Dat is gewoon echt oud Son :P Ik vind het zo'n leuk knulletje O+ Vooral toen hij tweeling was met Leia :D mijn wederhelft was metalhead en droeg altijd een wijde spijkerbroek en een bandshirt, hele herkenbare look dus ;)

Simmu, dat klinkt echt superschattig en dat Selene er dan op gaat dansen, geweldig! Is die rotbeer toch nog ergens goed voor! ;)

Amy had even een opleving rond 3en. Ze heeft lekker even geslapen, een half uur en we hebben heel rustig wat gespeeld. Rond half 7 had ze alweer 39.6 en kon ze alleen nog lamlendig klagend tegen mij aanhangen. Gelukkig geen gekrijs meer. Dat vond ik echt vreselijk. Normaal als ze moet huilen is het klaar als ik haar oppak en nu had ik haar op schoot en ik mocht eigenlijk niet aan haar zitten ;( Volgens mij deed gewoon alles zeer of zo. Nu ligt ze weer te slapen, heel onrustig. Nou ja, we zitten al in het ziekenhuis dat scheelt :+ Ze was 10 gram aangekomen sinds woensdag. Maar ja, daar kan je dan eigenlijk niets van zeggen omdat ze ziek is en weinig drinkt. Maar ik vind het nog steeds best weinig.
pi_92650364
sola, wat zeggen ze erover in het ziekenhuis? houden ze een vochtbalans bij? krijgt ze ors?

heel veel sterkte iig!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92650459
Sola O+
Floris is ook heel leuk ;) (zei ze zonder valse bescheidenheid ;))

Waardeloos joh dat Amy ziek is en dat ze ook niet zoveel gegroeid is!
Wat moet een kind eigenlijk groeien in de week? (heb echt geen idee, de mijne groeit teveel :P)
Zieke kindjes zijn niet leuk :N

Floris ligt alweer op bed. Vanmiddag heeft ie bijna 3 uur geslapen (tot kwart voor 5). Beetje gegeten, fles, toen was ie megamoe echt heel erg in zn ogen wrijven. Dat was om half 7. Dus maar op bed gelegd. Zn vader herkent ie niet meer denk ik. Die is de hele week al laat thuis :)
pi_92651224
Ze zit er prima in :D en vanmiddag goed geslapen, neuh! Ze ligt er nu weer op en eindelijk is ze stil!

Lastig is dat met het aankomen en nu weer ziek zijn, dan krijg je nog niet echt een reeel beeld. Ik stuur even een zooi spekkies van Leia jouw kant op! :*

En Floris is superleuk O+ ik zie nog steeds een super stel in Leia en Floris :D *;
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:20:23 #137
259886 pessie
pi_92655802
Sola wat naar zeg! Ben je in het ziekenhuis voor het een en dan loopt ze ook nog een virus op :* .

Simmu, dat klinkt inderdaad heel schattig, oordopjes dan maar? Bekijk het van de zonnige kant, vanaf maandag zit sangdrax 4 dagen met de beer opgescheept. >:)

De laatste minuut ja, ze wist niet eens wat ze at!

Ik heb dus warempel een potje gevonden zonder ei en zonder vlees. Lentegroenten met risotto. Het klinkt zelfs normaal (rijst met groentes, prima). Zo, nu heb ik 2 bakjes zuurkool in de vriezer en een potje in de kast. Nu voel ik me voorbereid :Y) . Waarop? Weet ik niet, hm, uhm uuhhmm, o ja onverwacht geen eten kunnen koken voor Nathan!

Orea, ik ben meteen gegaan voor de tripp trapp. Ook omdat ie eigenlijk heel klein is en we een woonkamer hebben van 21m². Zo'n stoel met tafeltje en stoeltje vind ik dan ook echt te groot.

Sonnetje, grooote Floris O+
pi_92669693
Groot gelijk pessie :Y

Ik heb toch nog een table top besteld. Ook wel handig met het oog op gaan kleuren enzo in de toekomst, scheelt weer krassen op de tafel ;)

Wij mochten zomaar van 22:30 tot 4:30 slapen!! *O*
pi_92669753
Goedemorgen!
Wat is dat toch met die kinderen... TARA staat 5 dagen vroeg op voor zijn werk en 5 dagen worden de kinderen tussen 7 en 8 wakker....

En hij slaapt vandaag uit en ze waren om 6:20 en 6:40 wakker....

Volgens mij ruiken ze het :')
pi_92669819
Waarschijnlijk hetzelfde als dat ik voorheen doordeweeks (als ik moest werken) mijn bed niet uit kon komen en op zaterdag en/of zondag om 6 uur klaarwakker was... :D
pi_92669855
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 07:37 schreef Orea het volgende:
Waarschijnlijk hetzelfde als dat ik voorheen doordeweeks (als ik moest werken) mijn bed niet uit kon komen en op zaterdag en/of zondag om 6 uur klaarwakker was... :D
Vermoedelijk ja :')

We hebben hier een vrachtauto, gróót, je kan er op zitten en rijden en er zitten twee auto's bij die er in kunnen.
Florian kan de auto's er net wel, net niet indoen :')
Dat levert heel héél veel gehuil op... Wat kan die gefrustreerd zijn als het niet meteen lukt zeg :o
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:08:19 #142
259886 pessie
pi_92670298
Jeej, geslapen van 11 tot 1. Toen wakker geweest met een proestend, hijgend en krijsend kind tot 4.30 en daarna her en der nog een paar keer een half uurtje geslapen. Om 8.10 zijn we naar de HAP gegaan. We hadden vannacht gebeld. We begonnen ons toch wel zorgen te maken toen hij een raspende ademhaling begon te krijgen. Gelukkig zijn zn longentjes gewoon schoon, hij is gewoon ontzettend verkouden. Oh ja, en snot, heeeeeel veeeeeeel snot.
Hij zit nu in zn wipstoel met een korstje moe maar gelukkig te zijn.

Ik ben ook moe.
pi_92670535
Even een egopost,

Amy is gewoon afgevallen ;( Gister was ze nog 6445 en nu is ze weer 6395. Ze plast heel erg weinig. Haar nachtluier zat misschien 2 plasjes in, deed niet eens plof. Het is echt vechten voor de grammen. De koorts is wel weg, maar het is echt een dood vogeltje. Wil alleen maar liggen in bed en gaat dan slapen. Straks komt de kinderarts weer. Over de koorts maakte ik mij gister niet echt zorgen, was natuurlijk rot maar ze werd ook goed in de gaten gehouden. Maar nu maak ik mij wel zorgen. En ik weet ook gewoon niet of dat afvallen bij 1 dag koorts past of dat het toch hoort bij het niet goed groeien waarom we hier zijn gekomen.

En volgens mij heb ik blaasontsteking, zo'n pijn in mijn buik. Pfff, inzakmomentje hier :'(
pi_92670597
Oh Sol. Wat rot allemaal zeg. Hopelijk is de kleine weer snel opgeknapt en jij ook!
En misschien kan de KA je straks wat geruststellen en misschien zelf even je plas laten nakijken.

zaterdag 12 februari 2011 @ 09:54:17 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92670724
Och Sola toch...
Laat even jouw urine nakijken.
Ik hoop zo dat Amy snel opknapt...
pi_92670787
Oh sol toch! wat naar toch! sterkte hoop dat de ka jullie gerust kan stellen :*

en pessie ook naar de hap geweest, gelukkig dan maar veel snot maar ook vervelend natuurlijk:*

rotbeer mag blijven! wel lief ook van seleentje

en wij mogen juist juichen! omgekeerde wet van fok! nadat ze met een groot drama te laat daardoor op bed ging, sliep mw ineens vier! uur, wakker en na half uur weer slapen bij ons in bed voor twee uur! en dat laatste nog een keer! nachtvoeding ook overgeslagen! ik snap er niks van maar jubel wel!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:45:37 #147
259886 pessie
pi_92673485
Draakje! Wat fijn dat je nu een keer een betere nacht heb gehad! Is het dan ok zo dat je been ineens beter gaat of heb je daar toch ewcht consequenter nachtrust voor nodig? Hier was het tot een tijd geleden ook dat als Nathan 's avonds ging slapen hij ondanks voeding om 10 uur al om 1 uur wakker werd terwijl het daarvoor slapen van 22.30 tot 4 uur was.

Sola, wat ontzettend naar! Ik hoop dat de KA nu eindelijk ergens achter komt.
Laat je urine idd even checken, lijkt me dat ze in een ziekenhuis daar wel van die staafjes voor hebben.
pi_92674971
voor been is elk rust moment goed natuurlijk, maar om er echt profijt van te hebben is er wel meer nodig, maar he elk klein beetje helpt natuurlijk
pi_92675252
Wat fijn Dracu, hopelijk zet dit door. :)
pi_92675416
Och Sola.. Wat een narigheid. Dat ze in 1 dag zoveel is afgevallen klinkt absoluut niet goed nee.. Aan de bel blijven trekken he, als je je zo'n zorgen maakt! En idd, laat even je urine controleren.

Fijn Draak dat ze vannacht het beter deed, hopelijk is het een trend.

Pessie, sterkte met je snotneusje, zielig zijn ze dan he?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')