Hihi ik zat bijna te posten in het grote rammelaars topic ipv grote baby's.
Tnx allemaal voor de reacties
Orea, een stokke willen wij ook nog. Leuk dat het zo strak staat, wat kan je daar dan van genieten he! En zit ze er goed in? Heeft ze nog lekker geslapen?
Floris alweer 7 maanden. Dat is gewoon echt oud Son

Ik vind het zo'n leuk knulletje

Vooral toen hij tweeling was met Leia
mijn wederhelft was metalhead en droeg altijd een wijde spijkerbroek en een bandshirt, hele herkenbare look dus 
Simmu, dat klinkt echt superschattig en dat Selene er dan op gaat dansen, geweldig! Is die rotbeer toch nog ergens goed voor!
Amy had even een opleving rond 3en. Ze heeft lekker even geslapen, een half uur en we hebben heel rustig wat gespeeld. Rond half 7 had ze alweer 39.6 en kon ze alleen nog lamlendig klagend tegen mij aanhangen. Gelukkig geen gekrijs meer. Dat vond ik echt vreselijk. Normaal als ze moet huilen is het klaar als ik haar oppak en nu had ik haar op schoot en ik mocht eigenlijk niet aan haar zitten

Volgens mij deed gewoon alles zeer of zo. Nu ligt ze weer te slapen, heel onrustig. Nou ja, we zitten al in het ziekenhuis dat scheelt

Ze was 10 gram aangekomen sinds woensdag. Maar ja, daar kan je dan eigenlijk niets van zeggen omdat ze ziek is en weinig drinkt. Maar ik vind het nog steeds best weinig.