abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92675782
Hier ook een snotneus. Maar dan mama en kindlief gelukkig niet!
pi_92677114
Sola, laat ze alles maar uit de kast trekken. Dit klinkt namelijk niet goed.. en inderdaad laat jij je urine even checken, en kun je goed praten met iemand? Want je buikpijn kan ook stress en spanning zijn, lijkt me geen gekke in deze.... :*

Al die zieke kindjes.. Beterschap hoor!

Draak, hoppa! Die heb je in de pocket. Op naar nog een 'goede' nacht!! :*
pi_92677278
Draak, fijn dat je lekker hebt kunnen slapen, hopelijk is dit een ommekeer!
Pessie, hoe gaat het met Nathan?

Hier gaat het niet veel beter. Als ze niet aan de 700 cc komt krijgt ze een sonde. De kinderarts moet nog komen, daar wachten we nu op.

Voor mijn evt blaasontsteking zou ik naar de HAP moeten, want ik zit op de kinderafdeling. Maar de vpk levert steeds kannen ijswater dus ik drink het maar weg, dat lukt nog wel tot nu toe. Ik heb vaker blaasontstekingen, dus ik herken ze uit duizenden en altijd zijn ze er ineens. Vooral wanneer ik stress heb of iets.
pi_92677593
Sola wat een nare berichten lees ik hier allemaal. Ik hoop echt dat jij en Amy zo vlug mogelijk opknappen. Ik volgde je verhaal ook al in het kleine baby'tjestopic en leef al een hele tijd "op de achtergrond" met jullie mee.
pi_92678071
Vervelend Sola, schiet niet op zo. Hoop dat ze snel wat vinden en jij ook opknapt.

Draak, fijn te lezen dat je goed hebt geslapen

Daan is weer helemaal opgeknapt van de buikgriep. Inmiddels al 3 dagen niet overgegeven en hij schreeuwt (letterlijk) weer om eten. Wel nu een snotneus en hoesten dus van het ene over in het andere.... zucht. Al merk je aan Daan niet veel je merkt wel dat veel van zijn energie eraan op gaat.
pi_92678513
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 09:36 schreef Solagratia het volgende:
Even een egopost,

Amy is gewoon afgevallen ;( Gister was ze nog 6445 en nu is ze weer 6395. Ze plast heel erg weinig. Haar nachtluier zat misschien 2 plasjes in, deed niet eens plof. Het is echt vechten voor de grammen. De koorts is wel weg, maar het is echt een dood vogeltje. Wil alleen maar liggen in bed en gaat dan slapen. Straks komt de kinderarts weer. Over de koorts maakte ik mij gister niet echt zorgen, was natuurlijk rot maar ze werd ook goed in de gaten gehouden. Maar nu maak ik mij wel zorgen. En ik weet ook gewoon niet of dat afvallen bij 1 dag koorts past of dat het toch hoort bij het niet goed groeien waarom we hier zijn gekomen.

En volgens mij heb ik blaasontsteking, zo'n pijn in mijn buik. Pfff, inzakmomentje hier :'(
Heftig he, in het ziekenhuis (: loop bijna elke dag wel te janken momenteel geloof ik.
Wat vervelend dat ze nu achteruit gaat ipv vooruit. Wat zij de kinderarts?

Knuffel voor jou
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:44:13 #157
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92680974
Sola, een paar blikjes cola wil ook nog wel eens helpen. Ik heb een vriendin die heel vaak blaasontsteking had, toen ontdekte ze cola, elke dag 1 blikje en ze heeft echt nooit meer blaasontsteking. Is de KA al geweest?

Nathan is moe, slaapt nog weer meer dan gisteren en gisteren had hij al 4 uur geslapen overdag. Ik heb net zelf ook 2 uur meegeslapen, even bijkomen.

Mrien hoe is het nu met Jelle?
pi_92681860
Ik heb daarstraks een update over jelle geschreven in het kleine baby topic pessie :)
pi_92686165
KA is nog steeds niet geweest. Druk op de SEH schijnt. Wel shit want we zitten al heel de dag te wachten. Ze heeft ook een flinke diarree luier gehad, helpt ook niet mee. Voor de rest is ze minder suf. Ze slaapt wel weer heel veel. Nu slaapt ze ook lekker. Temperatuur gaat wel, ene keer 36.0 andere keer 38.0, ze heeft constant paracetamol.

Tnx voor de tip Pessie :) Helaas lust ik geen prik :+
Even de update over Jelle lezen!
pi_92687170
Ik dronk dagelijks cola en had chronische blaasontsteking :+

Wel kan een bekkenfysio erg goed helpen. Ik kwam er te lopen in mijn zwangerschap met andere klachten en zij zei: als je maar 2 keer blaasontstekingen hebt gehad in je leven kan een bekkenfysio al helpen!

Gouden tip dus.. aangezien alle anderen niet helpen.. En als je logisch nadenkt: je blaas en bekkenbodem staan met elkaar in verbinding, dus dat een bekkenfysio kan helpen klinkt eigenlijk heel logisch.. ik wilde dat mijn huisarts mij die tip eens had gegeven.. Dus vandaar even hier.. Veel blaasonstekingen? Bel een bekkenfysio!! :Y
pi_92687579
Weer koorts, 40.1 ineens. Ligt nu wat onrustig te slapen, hopelijk drinkt ze de fles zo wel goed! Wel weer wat geplast. En voor de rest alleen maar jammeren als ze uit bed is. Hoop zo dat de KA nog komt zo.
(ik blijf hier gewoon een beetje verder zeuren hoor. Ik moet het even van mij afschrijven.)
pi_92687674
Agos, arme Amy en arme jij ;( schrijf het maar lekker van je af hoor! En dat jammeren is zo sneu..
Kan de kinderarts niet nog opgeroepen worden? Prima dat er spoed is op de SEH, maar jullie liggen daar ook niet voor niets hè?

:*
pi_92688549
Sola, wat ellendig toch allemaal.... -O-

Pessie schrikken zo verkouden ineens midden in de nacht :o

Hier ook allemaal nog verkouden, het is een agressief verkoudheidje :X
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:35:28 #164
259886 pessie
pi_92688954
Ik vind het dus echt geen verkoudheidje meer. Maar echt een fikse verkoudheid. Nathan voelt zich er volgens mij wel ziek onder maar aan de andere kant heeft hij wel echt zitten bunkeren van zn avondeten. Het blijft dus beperkt tot zn KNO-gebied. Het erge is, tijmsiroop lijkt wel wat te helpen maar hij vind het zo ontzettend smerig dat ik het er amper in krijg. Straks maar even met Nathan douchen, kijken of alles dan een beetje open komt.

Ik hoop dat hij vannacht wat wil slapen, ik kan de keren dat hij vandaag in bed heeft liggen slapen niet meer tellen. Maar goed, het is ook wel logisch dat ue doodop is na zo'n nacht.

Orea, bekkenfysio bij blaasontsteking, daar was ik dus echt nooit opgekomen he.

Sola, schrijf rustig van je af! Logisch dat je dat wilt dit is ook allemaal heftig!
pi_92689228
Ja, ik voel mezelf er ook al een week ziek van ;)
Arme kinders hè? -O- Florian lijkt er behalve hoesten, niezen, nachtelijke wakkerheid en snot niet echt onder te lijden... Balen dat Nathan zich wel ziek voelt zeg! -O-

[ Bericht 16% gewijzigd door freecell op 12-02-2011 19:48:13 ]
pi_92689809
Pessie laatst gaf Pvoesss ergens de tip voor Daro fysiologische zoutoplossing en die heb ik gehaald voor Leia.. Meesterlijk spul :Y werkt véél beter dan gewone neusspray. Misschien helpt dat!

En inderdaad, douchen in een goed afgesloten badkamer. Ook de ramen dicht houden!
pi_92690357
Och, weer allemaal ziekige kindertjes en mama's :*

Solagratia, geen nieuwe tips voor de blaasontsteking. Die van Orea lijkt me in ieder geval wel nuttig en je bent goed bezig door veel water te drinken in ieder geval. Heb zelf nog nooit BO gehad *klopt af.
Geven ze Amy een sonde of een infuus? Ik hoop dat het niet nodig is.

Mijn huisarts heeft gezegd dat Hannah wel een neuspray met xylometazoline mag als ze hoestbuien heeft. Dat maakt het slijm gemakkelijker ophoestbaar en de slijmvliezen slinken zodat de holtes niet verstopt zijn. Ik heb nu een neusspray voor kinderen van 2-5 jaar (van de kruidvat geloof ik) dus dan is de concentratie lager. Is bij mijn meis het enige wat goed genoeg werkt om even wat uurtjes slaap te pakken wanneer ze verkouden is.
pi_92690559
Heee, het krijst weer :X
pi_92690655
Ach Sola, wat verdrietig dat het nog steeds niet goed gaat met Amy en dat ze zelfs weer afgevallen is. Gelukkig ben je in het ziekenhuis en hopelijk kunnen ze vinden wat er aan de hand is met je meiske. Veel sterkte in ieder geval, ook met je blaasontsteking :{
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:20:01 #170
259886 pessie
pi_92690839
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef freecell het volgende:
Heee, het krijst weer :X
Hier doet het:
"Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ah ah ah ah ah ah Whaaaaaaaa uch uch PROEST".

Douchen heeft iets geholpen.
pi_92692251
Ohhh... zijn jullie ook zo toe aan de lente? Ik hoop dat dan al die bacteriën en virussen foetsie zijn en hij even een tijdje geen energie hoeft te verspillen aan die ziektekiemen. Al die zieke kindjes is niks an.

Maar mijn mannetje stond vandaag wel even los! Je ziet gewoon dat hij steeds een beetje zekerder wordt. Hij loopt steeds beter achter zijn kar en kan makkelijk lopen en stilstaan en weer verder gaan, totale controle. Mooi om te zien O+

Oh, de uitnodigingskaart voor zijn verjaardag is verstuurd *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door happyme28 op 12-02-2011 21:41:24 ]
pi_92694170
Knappe Daan :D

Happy, je moet denk ik even een tagje om je linkje heen zetten.
pi_92694569
Sola toch! Wat rot dat t niet beter gaat met Amy! "Gelukkig" was je iig al in t ziekenhuis. Maar lijkt me frustrerend als je niet weet wat er nou met dr is!
Sterkte meis :*

Daan wat goed! Ik zie alleen de foto niet ;(

Pessie naar he als ze zo verkouden zijn! Floris is gelukkig niet meer zo verkouden. Hij zaagt nog wel heel erg, dus we gebruiken maar vrolijk 2x per dag de flixotide en 3x per dag de ventolin.

Floris heeft vandaag amper geslapen. We waren naar een verjaardag en meneer had geen zin om te slapen. Hij was thuis om half 1 wakker geworden en heeft nog even een uurtje in de auto geslapen en was uiteindelijk van 3 tot kwart voor 8 wakker. Doodmoe, maar geen zin om te slapen. Hij vond t denk ik veel te gezellig :D
pi_92694585
Ik vreesde al dat ie het niet zou doen (is via mijn twitter en die is afgeschermd), dus ik upload 'm wel even ergens anders.
pi_92694817
Daan *O* wat knap jongen!

Son, Floris doet lekker tegenstellingen... Leia deed 2 flinke slapen.. Mag wel, om 4:30 wakker.. :') dus van 7 tot 10 sliep ze.. en toen van 13:00 tot 15:00.. en toen heb ik haar wakker gehouden (ontaarde moeder) tot 19:00.. wel gebadderd én gedouched (ze kotste me vlak voor het eten nog even lekker onder :P) dus ze was knocked out! Zo nog even voeden en dan snurken.. hopelijk doet ze weer een paar uur dan! als ze om 18:00 of zelfs 17:30 soms knocked out gaat, is ze dus mega vroeg wakker, dus ik probeer wat te rekken.. werkt niet altijd.. maar vandaag ging oké!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')