Dat klinkt echt te bekendquote:kan ze dit maar beter blijven doen, dan blijf je in een ritme
huuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Stomme fokwet! Nou, de luier heeft het gehouden, mijn houdgreep niet
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Solagratia het volgende:
Muhh Amy wordt staks getest op RSvirus. Ze heeft sinds gister koorts en is erg snotterig, Steeds huilen.
ravi krijgt nog (iets minder dan) 4 x 200 (dus 800) hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef becky27 het volgende:
hmm, Noortje krijgt te veel melk (dat wist ik wel, nog 750 ml), te veel water, vaak 3 * 150ml en te weinig vetten. Melk afbouwen naar 500 ml en water/diksap naar 300 ml.
oef, da's dan idd een nare. zitten jullie bij een kinderarts?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef becky27 het volgende:
Simmu, ik zou heel graag in Noortje haar eigen tempo van alles willen doen, maar ik heb al weer tijden een kreunend, scheten latend en huilend kind 's nachts. Er zit dus iets niet goed, maar wat? Te veel melk, te veel water, te veel voedsel, te veel aardappel, te weinig vezels?? Ik weet het niet maar ik wil wel dat ik er wat aan kan doen. Ik vind het zo zielig voor Noortje, die heeft er het meeste last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |