dat was niet voor spammenquote:
Nu wel blij... is bijna een heule echtequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was niet voor spammen![]()
die tt![]()
![]()
![]()
Mits niet al te sterke kater en zulks ga je er een krijgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuj ik wil een echten
ben errug happyquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nu wel blij... is bijna een heule echte![]()
was leuk geweest als het slet ipv hoer wasquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mits niet al te sterke kater en zulks ga je er een krijgen
nietusquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
Veel beter dan het origineel dit man
ahh... nog ff blijvenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 peuk en dan naar dromenland
Minpunt is dat ik nu al overweeg om preventief me zelf te ruimenquote:
kunnen wij die requests ook zien of is dat een gesloten omgevingquote:
Iedereen kan de komende 2 verzoekjes zien, ik zie de hele lijstquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kunnen wij die requests ook zien of is dat een gesloten omgeving
Is braids al geweest?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen kan de komende 2 verzoekjes zien, ik zie de hele lijst
ik ga je echt aan de oorkonde houden.. heb je quote al in mijn foboquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Minpunt is dat ik nu al overweeg om preventief me zelf te ruimen(giga schep zout hier)
Vaag hoe zo'n pijn in de buik dag zo goed kan uitpakken, maar toch een beetje lastig blijft
Hier voor en hij was tof!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is braids al geweest?
Moet plassen
Waarom headset! Waarom nu! Waarom heb je dan afk momentenquote:
en wat is de url, want op deze 2 kan ik de huidige info niet zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen kan de komende 2 verzoekjes zien, ik zie de hele lijst
Dit MOEST wel ivm die kutdag van jequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waarom headset! Waarom nu! Waarom heb je dan afk momenten
Nee URL wordt steeds omgeroepen, hij mag niet worden gepost. Ik DM hem je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en wat is de url, want deze 2 kan ik de huidige info niet zien
http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
DM even welkequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelang is de wacht tijd op verzoekjes? heb er net 3 gedaan.. en wil ze eigenlijk horen.. maar moet eigenlijk ook slapen
Jij krijgt nu spanking met mn tafeltennis badje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit MOEST wel ivm die kutdag van je
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij krijgt nu spanking met mn tafeltennis badje!
En ik droog mijn tranen met casaveAUW!
Voordat die aids van mn oren doorslaat naar mijn geslachtsdeel ga ik nu roken...quote:
geslachtsdeelquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voordat die aids van mn oren doorslaat naar mijn geslachtsdeel ga ik nu roken...
Tot later!
Koelkast Darcli & Mandark - Parade met Tieten 2001 [verzoekje]quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Dit is een oudje, ken je hem nog?
stemmen zijn er wel lekkerder op gewordenquote:
waren we nog jonkiesquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stemmen zijn er wel lekkerder op geworden![]()
maar 10 jaar trug klonken jullie ook nie verkeerd
Er bestaat een nog oudere opname, uit 1999quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stemmen zijn er wel lekkerder op geworden![]()
maar 10 jaar trug klonken jullie ook nie verkeerd
toen waren jullie nog jong, onbezorgd en ongerimpeldquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er bestaat een nog oudere opname, uit 1999
Dan moet ik even minidiscs doorspittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaan wij die ooit horen
als je het gewoon naar mij stuurt vink het ook goed hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet ik even minidiscs doorspitten
We hebben ook video's uit die tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je het gewoon naar mij stuurt vink het ook goed hoor
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben ook video's uit die tijd![]()
Hebben we onze radioshow gefilmd.
waarom vertel je me datquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben ook video's uit die tijd![]()
Hebben we onze radioshow gefilmd.
ik kan heel goed niemand hetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wellus.
Maar die krijgt niemand.
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
mijn versjoejen
![]()
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum gaat knoepers hard meezingen
crap jij quote te snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
omdat ik vind leuk!!!
Jij edit te langzaam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap jij quote te snel
dat ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij edit te langzaam.
Ninja onwaardig.
geen passiequote:
oh ohquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
whaha de jingle hierna is treffend
Muts!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen passie![]()
had meer met deze nu
is nog steeds mijn favo.. maar wil hem niet altijd horenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Muts!
Passie was je favo.
En hier slapen red je vanavond niet meer
wutt??? alles van clouseau is gewoon top.. ik wou eigenlijk swentibold.. maar koelkast heeft die nie in de automaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:35 schreef Zokunen het volgende:
Darcli!
Ze is van jou nu!
1 belgen nummer mag, maar 2! /wrists
Neeeee hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
dees is ook mooi
![]()
![]()
![]()
goeien smaak degene die dit aangevraagd heeft
maar je maakte de opmerkingquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch hoor. Ik heb geen invloed.
Ja, ik zag het aankomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je maakte de opmerking
beetje jammerquote:
Ik vind het zorgelijker dat bhzakje sext op rock astleyquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beetje jammerdat ik dan zelf neee he zeg
hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijker dat bhzakje sext op rock astley
darcli is bezig met fappen denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:39 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Darcli!
denk jij datquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
darcli is bezig met fappen denk ik
Gewoon je bek dicht als ik je neuck.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar koelkast.. jij kunt het dus niet op mijn accent?![]()
of hoorde ik dat niet vanaaf
stoutert... was heul nie aan het fappenquote:
tsss en dat terwijl ik nog wel een keer een kreun gestuurd hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon je bek dicht als ik je neuck.
solly hoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:42 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
stoutert... was heul nie aan het fappen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
wtf.. hierop seksen
![]()
![]()
![]()
het zorgt er wel voor dat je niet snel klaarkomt.. alleen slap batsen
jij vind jannes goed om op te seksenquote:
Ik hoorde het jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vind jannes goed om op te seksen![]()
![]()
hilarischquote:
Ik vind er niks anquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hilarisch![]()
![]()
![]()
jij hebt wel een mooien stem btw
ik vind mooien stemquote:
Jij ook nog wakkerquote:
een zokunen speciaal? met of zonder slagroom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:48 schreef Zokunen het volgende:
BHZ GAF ME EEN KUSJE!
i feel special
nog net aanquote:
Met of zonder ui, dat is de vraag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een zokunen speciaal? met of zonder slagroom?
dat is toch geen combiquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met of zonder ui, dat is de vraag!
Je ruikt naar vis!quote:
quote:
Whoeiiquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
BH zakje.. mijn 10.000ste post was aan jou gewijd![]()
![]()
![]()
daarin quote ik jouw goeien smaak![]()
![]()
![]()
Dan moet je me met een naald vol heroïne injecteren terwijl ik slaap en droom van een babe, om wakker te worden met aids, een vieze trol en een foto topic op fok!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak je rotdag nog wat leuker
Ik zag je ninja-edit wel hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan moet je me met een naald vol heroïne injecteren terwijl ik slaap en droom van een babe, om wakker te worden met aids, een vieze trol en een foto topic op fok!
je hebt gelijk ik gaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik neem me altijd voor om rond 2 uur naar bed te gaan..
Waarom zijn jullie altijd zo lang wakker en houden jullie mij wakker
Trouwen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit wel hoor
Neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik gaslaap lekker voor degene die gaan slapen en anders veel plezier nog!
![]()
![]()
Trustenquote:
moet wel sorry, moet koelkast nog verhaaltje voorlezenquote:
Als ik er maar in voorkomquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
moet wel sorry, moet koelkast nog verhaaltje voorlezen
Dan slaap ik niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als ik er maar in voorkom
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik ga ook slaap lekker allemaal
veel plezier in dromenland
ik zal over jullie allemaal speciaal dromen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik ga ook slaap lekker allemaal
veel plezier in dromenland
ik zal over jullie allemaal speciaal dromen
Oh sorry. Maar ik kan niet met je trouwen hoor.. Ik ben al gereserveerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:57 schreef Zokunen het volgende:
Wat een gemene vrouwen, bhz reageert niet eens op mijn huwelijksaanzoek :S
Ik ga dan ook maar ff pitten :S
Is hij wel net zo lief voor je als dat ik zou zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar ik kan niet met je trouwen hoor.. Ik ben al gereserveerd
Dat denk ik welquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is hij wel net zo lief voor je als dat ik zou zijn?
Dan heeft hij mijn zegenquote:
Lief is zeker goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan heeft hij mijn zegen
Lief is goed!
Maar soms is hij toch wel eigenwijs? Je moet geen slaaf hebben!quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan heeft hij mijn zegen
Lief is goed!
Neuh, hij heeft wel zijn eigen mening en eigen dingen hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar soms is hij toch wel eigenwijs? Je moet geen slaaf hebben!
Ja, JuicyHill heeft 't wel goed getroffen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar ik kan niet met je trouwen hoor.. Ik ben al gereserveerd
Dan is het goud!quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft wel zijn eigen mening en eigen dingen hoor
Haha nog nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is het goud!
Wanneer gaan jullie trouwen?
(garpje)
Maar succes
Ik moet nog een keer een gif vinden waardoor een leuke meid het 9 maanden volhoudquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Haha nog niet
Eerst maar eens een keer samenwonen.
En we zijn ook nog maar 9 maanden bij elkaar ^^
Oh ja ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een gif vinden waardoor een leuke meid het 9 maanden volhoud
Maar serieus, geniet er lekker van en negeer de bagger die ik evt. spui
Al denk ik dat jij wel een "fok-skin" hebt(as in some imunity)
Heb je nog een recept voor dat gif?quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh ja ik kan wel wat hebben hoor
En ik ouwehoer net zo hard mee
Dat is gewoon mijn karakter denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb je nog een recept voor dat gif?
Je hebt een giftig karakter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn karakter denk ik
Maar ik ga nu slapen.
Trusten!
;Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tering, ik schrik net wakker, omdat mijn wekker het niet deed... heb ik effe mazzel
helemaal geen zin in schoolquote:
Ja iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Het is een beetje dood hier, ik denk dat iedereen nog lekker slaapt.
Dat is toevallig, ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja idd
Ik moet ook alweer weg over een half uurtje
Dan moet ik maar op tijd weg gaan, want ik moet ook nog wat leuks voor je kopen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja
Wel iets heel speciaals he, geen afgezaagd bloemetje/chocola/luchtjequote:Op donderdag 10 februari 2011 07:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet ik maar op tijd weg gaan, want ik moet ook nog wat leuks voor je kopen dan
Natuurlijk iets speciaalsquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wel iets heel speciaals he, geen afgezaagd bloemetje/chocola/luchtje
Goedzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Natuurlijk iets speciaals
Maar dat ga ik hier niet neer zetten, dan is het romantische eraf.
Kan gebeuren. Succesquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
helemaal geen zin in schoolFinal Performance vandaag
dankjewelquote:
heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou je van parachutespringen?
Tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AwesomeIk ook niet
Tot zo dan he!
Ik moet maar eens gaan
Mag het ook thee zijn? Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Huppell!
Wil jij nu lekker koffie van mij?
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag het ook thee zijn? Ik lust geen koffie
Wishful thinking op zn bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wil je helemaal niet, vanaf vandaag ben jij een happy non smoker
Ik zou hem doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Penisbaard het volgende:
christenunie pro-mubarak,chaos in egypte,rob fruithof, wat denkt nederland?
In het kort, wat is dat radio 2 gedoe?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Sorry jongens dat ik zo weinig op onzin radio was, maar ik was/ben zo druk met dat radio 2 gedoe. Ik hoop vanavond weer eens een show te kunnen maken, als het me lukt om de mic aan te sluiten op de mac en virtual dj![]()
Check ditquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het kort, wat is dat radio 2 gedoe?
Nee dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Check dit
http://deheerontwaakt.var(...)er-s-JOB.8574.0.html
Als ik een link wilde dan vroeg ik wel om een link. Ik vroeg of je in het kort wilde zeggen hoe of wat.quote:
Oh je kan dj worden bij radio 2 voor een ochtendquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een link wilde dan vroeg ik wel om een link. Ik vroeg of je in het kort wilde zeggen hoe of wat.
Ahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Oh je kan dj worden bij radio 2 voor een ochtend. Dus dat is wel leuk om te proberen natuurlijk.
Je staat gewoon op het rooster hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar mag ik nog vannacht, of heeft mono mijn plek ingenomen?
Ik ben al 1 uur wakker en zonder peukquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:56 schreef dragems het volgende:
goedemorgen iedereen. ik ben wakker jullie?
van mij mag jequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maar mag ik nog vannacht, of heeft mono mijn plek ingenomen?
Ja sorry, zat in de kroeg, maaruh ik ben nou weer terug.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat gewoon op het rooster hoor.
Maar afgelopen nacht kwam je niet opdagen, had je je ook niet afgemeld enz
ik heb me wel degelijk afgemeld en vervanging geregeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je staat gewoon op het rooster hoor.
Maar afgelopen nacht kwam je niet opdagen, had je je ook niet afgemeld enz
Ik had het toch tegen Paul? Anders zou ik jou wel quoten dacht ik zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:59 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb me wel degelijk afgemeld en vervanging geregeld
ik zou wel 4 tot 5 willen. anders wel tot 6quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots van 13:00 tot 20:00 !!!
Wie wil?
ja ik weet het wou ff laten zien dat ik wel lief was gisterquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het toch tegen Paul? Anders zou ik jou wel quoten dacht ik zo
Nou eeh dit is voor het eerst dat ik het vergeet te zeggen. Dus het valt allemaal wel meequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik weet het wou ff laten zien dat ik wel lief was gister
Wat is het nou tot 5 of tot 6 ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:00 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zou wel 4 tot 5 willen. anders wel tot 6
Poging tot grappig doen op mijn eerste peukloze ochtend. Verstand zit in je tenen zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik weet het wou ff laten zien dat ik wel lief was gister
maar wel weer iemand die liever in de kroeg zitquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nou eeh dit is voor het eerst dat ik het vergeet te zeggen. Dus het valt allemaal wel mee
doe ook maar tot 6 uurquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is het nou tot 5 of tot 6 ?
[..]
Poging tot grappig doen op mijn eerste peukloze ochtend. Verstand zit in je tenen zeker?
Staat eropquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef dragems het volgende:
[..]
doe ook maar tot 6 uur
en ja ik ben al 3 uur wakker
Mag ik een keer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef dragems het volgende:
[..]
maar wel weer iemand die liever in de kroeg zit
jaaa tuurlijk. heb je nog een liedje gezongen daar? step right up of zo?quote:
Toevallig welquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:04 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa tuurlijk. heb je nog een liedje gezongen daar? step right up of zo?
Lastig he zo'n odolquote:
Een neger hoort tot uur of 12 in bed te liggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:11 schreef Viro het volgende:
Ben ook al een aantal uurtjes wakker, blijf vandaag niet in mijn bed liggen anders val ik om 10/11 weer in slaap
Nog meer vooroordelen, sorry dat ik een uitzondering ben op alle vooroordelen over negersquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he zo'n odol
[..]
Een neger hoort tot uur of 12 in bed te liggen
Zekers als je moet schijten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he zo'n odol
[..]
Een neger hoort tot uur of 12 in bed te liggen
Die deed ik juist vanwege die opmerkingen van gisteren schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog meer vooroordelen, sorry dat ik een uitzondering ben op alle vooroordelen over negersverder ben je een schat van een vrouw huppelmuts
TMI!!quote:
weet ik lieve schat, mijn vorige post was sarcastische bedoeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die deed ik juist vanwege die opmerkingen van gisteren schat
quote:
Je weet toch a mattie, tik hem aan.quote:
quote:
Moet je nog een half uurtje wachten voor draakje er is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even iets agressievere muziek. Ik moet een klachtenbrief schrijven
Je weet toch, altijd voor een mede dj die een lekkere show draaitquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je weet toch a mattie, tik hem aan.
Beginnen met een rickrollquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je nog een half uurtje wachten voor draakje er is.
begrijp koelkast nu wel met zijn aangepaste regelsquote:
Nou ja zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:40 schreef Viro het volgende:
[..]
begrijp koelkast nu wel met zijn aangepaste regels
gefeliquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoppa! Performance Final met 83 gehaald!
Werk zequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mijd met een reden alle talentenshow programma's en zulks, en dan nog komt dit soort aids langs op de radio, dit vind ik jammer.
En ik dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Rick Astley, Pendulum
Ik ben echt goed
Dankzij wie staat Pendulum in de lijst?quote:
Ik heb het net aangevraagd, dus ik denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij wie staat Pendulum in de lijst?
Ik heb dat album naar koelkast gestuurd anders kon je het niet eens aanvragenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het net aangevraagd, dus ik denk ik
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Je dagelijkse rickroll
Jullie houden heus wel van me
Omdat de aanvrager zijn naam niet heeft ingevuld?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef OhLaLa het volgende:
Waarom kan ik niet meer zien , wie welk plaatje heeft aangevraagd ?
Die vorige was nog random, nu pas zijn de verzoekjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef OhLaLa het volgende:
Oh , ik was te snel ...nou zie ik het wel ineens
Niet waar, ik heb zelf ook nog een album gestuurd kijk maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat album naar koelkast gestuurd anders kon je het niet eens aanvragen![]()
Rickroll
[..]
Dan zijn wij samen heldenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb zelf ook nog een album gestuurd kijk maar.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn wij samen helden![]()
En dit is toch heerlijk wakker worden zo. Eerst rickroll en dan pendulum
Volgens mij stond er ook helemaal geen AC/DC in de requestlijstquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn wij samen helden![]()
En dit is toch heerlijk wakker worden zo. Eerst rickroll en dan pendulum
Patje1987
Bericht:
Voor huppel (en ik vind hem zelf ook goed)
Dit is een fijn lied, vooral het einde is vetquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Patje dat album heb ik niet![]()
Nummer ken ik ook niet en hmm ga Bart wel stalken dat ie me dat album moet sturen
Patje1987
Bericht:
Toffe plaat
Niet echt hequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
What does it loop storm here
Denk hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen moet nog even wakker worden?
Zullen we lapo hunten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen moet nog even wakker worden?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we lapo hunten?
Dan pak je diequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
IK WIL EEN PEUK VERDOMME
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
IK WIL EEN PEUK VERDOMME
quote:
Dat kan niet. En is zonde om mn stoppoging nu al op te gevenquote:
Ooh, je bent aan het stoppen! Dat is wel goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan niet. En is zonde om mn stoppoging nu al op te geven
Ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we lapo hunten?
12 uur en 2 minuten geleden stak ik mn laatste peuk opquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:24 schreef OhLaLa het volgende:
Hoelang ben je nu bezig met stoppen dan
Toch is Missy wel geniaal hoor, haar clips kijk ik vaak met veel plezierquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Voor alle freaks de nu luisteren
Oh jee , ja dan is dat nog wel moeilijk ja ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12 uur en 2 minuten geleden stak ik mn laatste peuk op
Heb wel eens 3x achter elkaar lapo gehad in de nachtbaggerquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stiekem toch wel
je hebt geluk dat ik op een trage schoolcomputer zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |