gefeliquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoppa! Performance Final met 83 gehaald!
Werk zequote:
Dat dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik mijd met een reden alle talentenshow programma's en zulks, en dan nog komt dit soort aids langs op de radio, dit vind ik jammer.
En ik dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: Rick Astley, Pendulum
Ik ben echt goed
Dankzij wie staat Pendulum in de lijst?quote:
Ik heb het net aangevraagd, dus ik denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij wie staat Pendulum in de lijst?
Ik heb dat album naar koelkast gestuurd anders kon je het niet eens aanvragenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het net aangevraagd, dus ik denk ik
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Je dagelijkse rickroll
Jullie houden heus wel van me
Omdat de aanvrager zijn naam niet heeft ingevuld?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef OhLaLa het volgende:
Waarom kan ik niet meer zien , wie welk plaatje heeft aangevraagd ?
Die vorige was nog random, nu pas zijn de verzoekjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef OhLaLa het volgende:
Oh , ik was te snel ...nou zie ik het wel ineens
Niet waar, ik heb zelf ook nog een album gestuurd kijk maar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat album naar koelkast gestuurd anders kon je het niet eens aanvragen![]()
Rickroll
[..]
Dan zijn wij samen heldenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb zelf ook nog een album gestuurd kijk maar.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn wij samen helden![]()
En dit is toch heerlijk wakker worden zo. Eerst rickroll en dan pendulum
Volgens mij stond er ook helemaal geen AC/DC in de requestlijstquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zijn wij samen helden![]()
En dit is toch heerlijk wakker worden zo. Eerst rickroll en dan pendulum
Patje1987
Bericht:
Voor huppel (en ik vind hem zelf ook goed)
Dit is een fijn lied, vooral het einde is vetquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Patje dat album heb ik niet![]()
Nummer ken ik ook niet en hmm ga Bart wel stalken dat ie me dat album moet sturen
Patje1987
Bericht:
Toffe plaat
Niet echt hequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
What does it loop storm here
Denk hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen moet nog even wakker worden?
Zullen we lapo hunten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen moet nog even wakker worden?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we lapo hunten?
Dan pak je diequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
IK WIL EEN PEUK VERDOMME
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
IK WIL EEN PEUK VERDOMME
quote:
Dat kan niet. En is zonde om mn stoppoging nu al op te gevenquote:
Ooh, je bent aan het stoppen! Dat is wel goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan niet. En is zonde om mn stoppoging nu al op te geven
Ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we lapo hunten?
12 uur en 2 minuten geleden stak ik mn laatste peuk opquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:24 schreef OhLaLa het volgende:
Hoelang ben je nu bezig met stoppen dan
Toch is Missy wel geniaal hoor, haar clips kijk ik vaak met veel plezierquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Voor alle freaks de nu luisteren
Oh jee , ja dan is dat nog wel moeilijk ja ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
12 uur en 2 minuten geleden stak ik mn laatste peuk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |