dankjewelquote:
heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou je van parachutespringen?
Tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
AwesomeIk ook niet
Tot zo dan he!
Ik moet maar eens gaan
Mag het ook thee zijn? Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 10 februari 2011 08:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Huppell!
Wil jij nu lekker koffie van mij?
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag het ook thee zijn? Ik lust geen koffie
Wishful thinking op zn bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wil je helemaal niet, vanaf vandaag ben jij een happy non smoker
Ik zou hem doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Penisbaard het volgende:
christenunie pro-mubarak,chaos in egypte,rob fruithof, wat denkt nederland?
In het kort, wat is dat radio 2 gedoe?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Sorry jongens dat ik zo weinig op onzin radio was, maar ik was/ben zo druk met dat radio 2 gedoe. Ik hoop vanavond weer eens een show te kunnen maken, als het me lukt om de mic aan te sluiten op de mac en virtual dj![]()
Check ditquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het kort, wat is dat radio 2 gedoe?
Nee dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Check dit
http://deheerontwaakt.var(...)er-s-JOB.8574.0.html
Als ik een link wilde dan vroeg ik wel om een link. Ik vroeg of je in het kort wilde zeggen hoe of wat.quote:
Oh je kan dj worden bij radio 2 voor een ochtendquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een link wilde dan vroeg ik wel om een link. Ik vroeg of je in het kort wilde zeggen hoe of wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |