Haha nog nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is het goud!
Wanneer gaan jullie trouwen?
(garpje)
Maar succes
Ik moet nog een keer een gif vinden waardoor een leuke meid het 9 maanden volhoudquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Haha nog niet
Eerst maar eens een keer samenwonen.
En we zijn ook nog maar 9 maanden bij elkaar ^^
Oh ja ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een gif vinden waardoor een leuke meid het 9 maanden volhoud
Maar serieus, geniet er lekker van en negeer de bagger die ik evt. spui
Al denk ik dat jij wel een "fok-skin" hebt(as in some imunity)
Heb je nog een recept voor dat gif?quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh ja ik kan wel wat hebben hoor
En ik ouwehoer net zo hard mee
Dat is gewoon mijn karakter denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb je nog een recept voor dat gif?
Je hebt een giftig karakter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn karakter denk ik
Maar ik ga nu slapen.
Trusten!
;Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tering, ik schrik net wakker, omdat mijn wekker het niet deed... heb ik effe mazzel
helemaal geen zin in schoolquote:
Ja iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
![]()
Het is een beetje dood hier, ik denk dat iedereen nog lekker slaapt.
Dat is toevallig, ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja idd
Ik moet ook alweer weg over een half uurtje
Dan moet ik maar op tijd weg gaan, want ik moet ook nog wat leuks voor je kopen danquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja
Wel iets heel speciaals he, geen afgezaagd bloemetje/chocola/luchtjequote:Op donderdag 10 februari 2011 07:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet ik maar op tijd weg gaan, want ik moet ook nog wat leuks voor je kopen dan
Natuurlijk iets speciaalsquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wel iets heel speciaals he, geen afgezaagd bloemetje/chocola/luchtje
Goedzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Natuurlijk iets speciaals
Maar dat ga ik hier niet neer zetten, dan is het romantische eraf.
Kan gebeuren. Succesquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
helemaal geen zin in schoolFinal Performance vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |