jij vind jannes goed om op te seksenquote:
Ik hoorde het jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vind jannes goed om op te seksen![]()
![]()
hilarischquote:
Ik vind er niks anquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hilarisch![]()
![]()
![]()
jij hebt wel een mooien stem btw
ik vind mooien stemquote:
Jij ook nog wakkerquote:
een zokunen speciaal? met of zonder slagroom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:48 schreef Zokunen het volgende:
BHZ GAF ME EEN KUSJE!
i feel special
nog net aanquote:
Met of zonder ui, dat is de vraag!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een zokunen speciaal? met of zonder slagroom?
dat is toch geen combiquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Met of zonder ui, dat is de vraag!
Je ruikt naar vis!quote:
quote:
Whoeiiquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
BH zakje.. mijn 10.000ste post was aan jou gewijd![]()
![]()
![]()
daarin quote ik jouw goeien smaak![]()
![]()
![]()
Dan moet je me met een naald vol heroïne injecteren terwijl ik slaap en droom van een babe, om wakker te worden met aids, een vieze trol en een foto topic op fok!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak je rotdag nog wat leuker
Ik zag je ninja-edit wel hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan moet je me met een naald vol heroïne injecteren terwijl ik slaap en droom van een babe, om wakker te worden met aids, een vieze trol en een foto topic op fok!
je hebt gelijk ik gaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik neem me altijd voor om rond 2 uur naar bed te gaan..
Waarom zijn jullie altijd zo lang wakker en houden jullie mij wakker
Trouwen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:53 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit wel hoor
Neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:53 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik gaslaap lekker voor degene die gaan slapen en anders veel plezier nog!
![]()
![]()
Trustenquote:
moet wel sorry, moet koelkast nog verhaaltje voorlezenquote:
Als ik er maar in voorkomquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
moet wel sorry, moet koelkast nog verhaaltje voorlezen
Dan slaap ik niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als ik er maar in voorkom
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik ga ook slaap lekker allemaal
veel plezier in dromenland
ik zal over jullie allemaal speciaal dromen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik ga ook slaap lekker allemaal
veel plezier in dromenland
ik zal over jullie allemaal speciaal dromen
Oh sorry. Maar ik kan niet met je trouwen hoor.. Ik ben al gereserveerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:57 schreef Zokunen het volgende:
Wat een gemene vrouwen, bhz reageert niet eens op mijn huwelijksaanzoek :S
Ik ga dan ook maar ff pitten :S
Is hij wel net zo lief voor je als dat ik zou zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar ik kan niet met je trouwen hoor.. Ik ben al gereserveerd
Dat denk ik welquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is hij wel net zo lief voor je als dat ik zou zijn?
Dan heeft hij mijn zegenquote:
Lief is zeker goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan heeft hij mijn zegen
Lief is goed!
Maar soms is hij toch wel eigenwijs? Je moet geen slaaf hebben!quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan heeft hij mijn zegen
Lief is goed!
Neuh, hij heeft wel zijn eigen mening en eigen dingen hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar soms is hij toch wel eigenwijs? Je moet geen slaaf hebben!
Ja, JuicyHill heeft 't wel goed getroffen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh sorry. Maar ik kan niet met je trouwen hoor.. Ik ben al gereserveerd
Dan is het goud!quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neuh, hij heeft wel zijn eigen mening en eigen dingen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |