dat was niet voor spammenquote:
Nu wel blij... is bijna een heule echtequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat was niet voor spammen![]()
die tt![]()
![]()
![]()
Mits niet al te sterke kater en zulks ga je er een krijgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neuj ik wil een echten
ben errug happyquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nu wel blij... is bijna een heule echte![]()
was leuk geweest als het slet ipv hoer wasquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mits niet al te sterke kater en zulks ga je er een krijgen
nietusquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:07 schreef djkoelkast het volgende:
Veel beter dan het origineel dit man
ahh... nog ff blijvenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 peuk en dan naar dromenland
Minpunt is dat ik nu al overweeg om preventief me zelf te ruimenquote:
kunnen wij die requests ook zien of is dat een gesloten omgevingquote:
Iedereen kan de komende 2 verzoekjes zien, ik zie de hele lijstquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kunnen wij die requests ook zien of is dat een gesloten omgeving
Is braids al geweest?quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen kan de komende 2 verzoekjes zien, ik zie de hele lijst
ik ga je echt aan de oorkonde houden.. heb je quote al in mijn foboquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Minpunt is dat ik nu al overweeg om preventief me zelf te ruimen(giga schep zout hier)
Vaag hoe zo'n pijn in de buik dag zo goed kan uitpakken, maar toch een beetje lastig blijft
Hier voor en hij was tof!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is braids al geweest?
Moet plassen
Waarom headset! Waarom nu! Waarom heb je dan afk momentenquote:
en wat is de url, want op deze 2 kan ik de huidige info niet zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen kan de komende 2 verzoekjes zien, ik zie de hele lijst
Dit MOEST wel ivm die kutdag van jequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waarom headset! Waarom nu! Waarom heb je dan afk momenten
Nee URL wordt steeds omgeroepen, hij mag niet worden gepost. Ik DM hem je.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en wat is de url, want deze 2 kan ik de huidige info niet zien
http://www.onz-radio.nl/radio/request/request-list.html
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
DM even welkequote:Op donderdag 10 februari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelang is de wacht tijd op verzoekjes? heb er net 3 gedaan.. en wil ze eigenlijk horen.. maar moet eigenlijk ook slapen
Jij krijgt nu spanking met mn tafeltennis badje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit MOEST wel ivm die kutdag van je
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij krijgt nu spanking met mn tafeltennis badje!
En ik droog mijn tranen met casaveAUW!
Voordat die aids van mn oren doorslaat naar mijn geslachtsdeel ga ik nu roken...quote:
geslachtsdeelquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voordat die aids van mn oren doorslaat naar mijn geslachtsdeel ga ik nu roken...
Tot later!
Koelkast Darcli & Mandark - Parade met Tieten 2001 [verzoekje]quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Dit is een oudje, ken je hem nog?
stemmen zijn er wel lekkerder op gewordenquote:
waren we nog jonkiesquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stemmen zijn er wel lekkerder op geworden![]()
maar 10 jaar trug klonken jullie ook nie verkeerd
Er bestaat een nog oudere opname, uit 1999quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stemmen zijn er wel lekkerder op geworden![]()
maar 10 jaar trug klonken jullie ook nie verkeerd
toen waren jullie nog jong, onbezorgd en ongerimpeldquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er bestaat een nog oudere opname, uit 1999
Dan moet ik even minidiscs doorspittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaan wij die ooit horen
als je het gewoon naar mij stuurt vink het ook goed hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet ik even minidiscs doorspitten
We hebben ook video's uit die tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je het gewoon naar mij stuurt vink het ook goed hoor
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben ook video's uit die tijd![]()
Hebben we onze radioshow gefilmd.
waarom vertel je me datquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben ook video's uit die tijd![]()
Hebben we onze radioshow gefilmd.
ik kan heel goed niemand hetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wellus.
Maar die krijgt niemand.
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
mijn versjoejen
![]()
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum gaat knoepers hard meezingen
crap jij quote te snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
omdat ik vind leuk!!!
Jij edit te langzaam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
crap jij quote te snel
dat ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij edit te langzaam.
Ninja onwaardig.
geen passiequote:
oh ohquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:32 schreef djkoelkast het volgende:
whaha de jingle hierna is treffend
Muts!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen passie![]()
had meer met deze nu
is nog steeds mijn favo.. maar wil hem niet altijd horenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Muts!
Passie was je favo.
En hier slapen red je vanavond niet meer
wutt??? alles van clouseau is gewoon top.. ik wou eigenlijk swentibold.. maar koelkast heeft die nie in de automaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:35 schreef Zokunen het volgende:
Darcli!
Ze is van jou nu!
1 belgen nummer mag, maar 2! /wrists
Neeeee hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
dees is ook mooi
![]()
![]()
![]()
goeien smaak degene die dit aangevraagd heeft
maar je maakte de opmerkingquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch hoor. Ik heb geen invloed.
Ja, ik zag het aankomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je maakte de opmerking
beetje jammerquote:
Ik vind het zorgelijker dat bhzakje sext op rock astleyquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beetje jammerdat ik dan zelf neee he zeg
hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijker dat bhzakje sext op rock astley
darcli is bezig met fappen denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:39 schreef djkoelkast het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Darcli!
denk jij datquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
darcli is bezig met fappen denk ik
Gewoon je bek dicht als ik je neuck.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar koelkast.. jij kunt het dus niet op mijn accent?![]()
of hoorde ik dat niet vanaaf
stoutert... was heul nie aan het fappenquote:
tsss en dat terwijl ik nog wel een keer een kreun gestuurd hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon je bek dicht als ik je neuck.
solly hoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:42 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
stoutert... was heul nie aan het fappen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
wtf.. hierop seksen
![]()
![]()
![]()
het zorgt er wel voor dat je niet snel klaarkomt.. alleen slap batsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |