Wat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben anders de officiele 5de plaats winnaar an de FEE avatar kerst. nog niet ontvangen, wel winnaar.
Ik ookquote:
Ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ben wel opgegroeid met dit dialect.
Heb je een rrr?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik nietAccentloos opgevoed, krijg nu wel eens het commentaar van mensen dat ik te netjes praat
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Draai dan gelijk ook even Rolle King van Mooi Wark![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Die stem van dezen vrouw is echt super
wat? allebei?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
KEIhard schenken. Allebei
quote:
Ah tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[UITSLAG] De Tofste FOK! Kerst Avatar 2010! twee mensen wilde de prijs niet ik wel winnaar
Nietquote:
Maar moet welquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet.Ik heb het heel soms een heel klein beetje.
skik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef Monopoly het volgende:
Mooi wark is echt de bom
Maar te ruig atm.
Ik ga ze binnenkort wel een keertje draaien
Als je maar geen accent uit utrecht hebt. Dat is echt stom. Net zo als plat Rotterdams of plat Amsterdams. Klinkt echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah tof
[..]
Niet
[..]
Maar moet wel
Als ik wil kan ik ook Utregs praten.quote:
Nee hoor, ik praat niet platquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je maar geen accent uit utrecht hebt. Dat is echt stom. Net zo als plat Rotterdams of plat Amsterdams. Klinkt echt niet.
dat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dit niet kennen en apprecieren
Verstandigquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jawel. 10 sec lang en daarna vast uitgedaan
WAT een don juan die gastquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
TWEE COCKTAILS IN JE HANDEN EEN ROOS TUSSEN JE TANDEN
Je bent pas een cultuurbarbaar als je je naam kerft in een oude Egyptische pyramide.quote:
nee, god begon als een neger. Daarna werd die blank.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd
God was dus eigenlijk een neger
why?quote:
Parel van het Franse land, die moet ook in de verzoekmachine eigenlijk hequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
koelkast met 2 cocktails in zn handen en een roos tussen zn tanden
mmm...quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meets en stuur nooit kerstkaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Zit er al lang, even refreshen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:46 schreef KantNochWal het volgende:
Wil de DJ even verbinding maken met de server.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:46 schreef KantNochWal het volgende:
Wil de DJ even verbinding maken met de server.
Done! Gest- st- stotter is nu afgelopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al lang, even refreshen!
Die is ook goed. Eenzame hooibaal is toch wel wat dieper en emotioneler. 'Jij bent een mens, hij is een baal. Jij bent van vlees, hij is van hooi'. Toont toch dat verschillen in afkomst tot emotionele en seksuele conflicten kan leiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Parel van het Franse land, die moet ook in de verzoekmachine eigenlijk he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Done! Gest- st- stotter is nu afgelopen.
Eigenlijk moet ik ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die is ook goed. Eenzame hooibaal is toch wel wat dieper en emotioneler. 'Jij bent een mens, hij is een baal. Jij bent van vlees, hij is van hooi'. Toont toch dat verschillen in afkomst tot emotionele en seksuele conflicten kan leiden.
Heb het in de gaten. Even uit- en aanklikken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Als ie stottert even 20 sec op pauze
Ik heb ze ook nog niet allemaal. Ben ook meer een fan van ze op video gebied. De teksten zijn toch minder goed zonder visuele begeleiding.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ze allemaal hebben
Al blijft Baila een singlewaardige parel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet allemaal. Ben ook meer een fan van ze op video gebied. De teksten zijn toch minder goed zonder visuele begeleiding.
Dat zeker. Vandaag aan klasgenoten laten horen. Meteen nieuwe fans erbij en terechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al blijft Baila een singlewaardige parel!
Darcli en ik gaan de clip naspelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeker. Vandaag aan klasgenoten laten horen. Meteen nieuwe fans erbij en terecht
beter DM je mij het resultaten zsmquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Darcli en ik gaan de clip naspelen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Hebben jullie het logo van Draakje al gezien?
[ afbeelding ]
quote:
Heb er rooie oortjes van gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nu hopen dat kantnogwal hem ook gehoord heeft
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:55 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Heb er rooie oortjes van gekregen.
Ik ben 'een beetje verliefd'.
slaap lekker sexyquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
is kkj er nog?
ik ga slapen namelijktrusten allemaal
wat donateren? naakt pics?quote:
Zie de site van draakje, als je dat niet is opgevallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat donateren? naakt pics?
* KantNochWal gaat dit in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat donateren? naakt pics?
Verkoop je kontje achter het station.quote:
ben dr nog niet geweest sollyquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie de site van draakje, als je dat niet is opgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh dan geeft 't nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben dr nog niet geweest solly![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:00 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
* KantNochWal gaat dit in de gaten houden.
ik gaat kiekenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gaat kiekenen gelijk maar even wat van mijn geweldige smaak aanvragen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wordt tijd![]()
Welterusten iedereen![]()
Slaaplekker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wordt tijd![]()
Welterusten iedereen![]()
morgen schoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:04 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Of kom je naast me liggen? Dan hoef ik niet op een plaatje te wachten.
Er zijn meer goede platen heengegaan uit de machine. Het is een trieste zaak...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:05 schreef mash_ het volgende:
![]()
omg van nirvana ook al heel veel weggegooid
![]()
Ook echt nummers die nooit langkomen.
Ik maak je wel op tijd wakker, hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
morgen schooldus denk ik me verslaap als ik naast je lig
Ja, koelkast vind het kut muziek en vind dat het te veel gedraaid word. Dus dan gooit hij het maar weg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn meer goede platen heengegaan uit de machine. Het is een trieste zaak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je de vriend van KKJ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:07 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Ik maak je wel op tijd wakker, hoor.
Er zijn geloof ik in totaal 10 platen verwijderd + ik ben nog steeds bezig met alle dubbele platen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn meer goede platen heengegaan uit de machine. Het is een trieste zaak...
Wel heel toevallig muziek die jij niet leuk vind hequote:Op donderdag 10 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik in totaal 10 platen verwijderd + ik ben nog steeds bezig met alle dubbele platen.
En die dubbels zoekfunctie werkt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb laatsts in SAM >20.000 nummers verwijderd aan dubbelen enzo
Nog steeds verzoekjens masjien.quote:
Draakje in de nachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog steeds verzoekjens masjien.
Je hebt me geholpen naar 4.5.6 te gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die dubbels zoekfunctie werkt niet![]()
En heb jij nog 4.2.2? Die moet je even laten vervangen dan.
hoor jij niet aan het fappen te zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:10 schreef Monopoly het volgende:
De volgende plaat heb ik aan gevraagd
Je had moeten refreshen, niet 2x scannen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je hebt me geholpen naar 4.5.6 te gaan
Die 20.000 zat m ook in 2x db scannen
De druk is van de ketel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoor jij niet aan het fappen te zijn?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De druk is van de ketel.
Ik herhaal:
De druk is van de ketel.
snel gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De druk is van de ketel.
Ik herhaal:
De druk is van de ketel.
Nee, viel me alles mee!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snel gedaandeed zeer?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:12 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Kan snel veranderen, hoor.
gelukkig maar... blaas ontsteking is al erg genoegquote:
Precies!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig maar... blaas ontsteking is al erg genoeg
Pis je nog steeds appels?quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:13 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Kom skattie. Gaan we 'slapen'.
Lijkt me niet zo fijnquote:
Ik stond vanmiddag op het werk zowat jankend tegen de muur aan te meppen... En ik ben zeker niet kleinzerig ofzo...quote:
aaaaaaaaaawquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag op het werk zowat jankend tegen de muur aan te meppen... En ik ben zeker niet kleinzerig ofzo...
Maar goed morgen potje inleveren en we zien het wel daarna...
Echt...quote:
wutt. ik ben knetter ik mag dit leuk vinden!quote:
Mwoah momenteel gaat het wel. Nu lekker in bed tv kijken en een tukkie doen. Komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaw![]()
hoe kan ik ervoor zorgen dat je je beter voelt?
Spaghetti Spaghettiquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:16 schreef Dj_Darcli het volgende:
Wie draait er nu?? of staat ie op automaat?
okquote:
Dan mag KantNogWal er wel overheen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt. ik ben knetter ik mag dit leuk vinden!
en groeien doe ik al in de breedte
Zekerquote:
Uit volle borstquote:
dan welquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan mag KantNogWal er wel overheen...
Dan is er toch juist meer om over te fappenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan welwahahha ja ik ben dik dus je hoeft niet op me te fappen
Was ik ook niet van plan. Ik ga fappen op xsummergirlx.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan welwahahha ja ik ben dik dus je hoeft niet op me te fappen
kansloosquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is er toch juist meer om over te fappen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Ik ga fappen op xsummergirlx.
Als jij dat fijn vindt....quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is er toch juist meer om over te fappen
Sorry, ik ben niet in vorm vanavondquote:
Merk tquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet in vorm vanavond
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Boterhamzakje
Bericht:
Zwijmel nummer
het zijn altijd nog vrouwen of dames he...quote:
je bent echt behoorlijk kansloos vanaafquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Zokunen het volgende:
Zokunen fapt op alles waar een gat in zit atm
Het is triest gesteld met mij, zo'n chick die normaal niks is voor me pakte me gewoon in vanavondquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent echt behoorlijk kansloos vanaaf![]()
![]()
Dikke mensen zijn vies, dus wijven. Dames is bedoeld voor de mooi, slanke, nette geciviliseerde blonde meiden met witte broeken en sjaals aan die netjes een rode wijn op het terras drinken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het zijn altijd nog vrouwen of dames he...
wijven staan op de markt bij de haring
is jouw meningquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn vies, dus wijven. Dames is bedoeld voor de mooi, slanke, nette geciviliseerde blonde meiden met witte broeken en sjaals aan die netjes een rode wijn op het terras drinken.
top 40 dossier 1997 final[1]\1997_190[CD][FB] Braids - Bohemian Rhapsodyquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb Braids aangevraagd!
Geen idee wat het is, maar er zal vast wel aids voor de oren in zitten
En ja ik heb ECHT mijn dag niet, al ging het best goed, vage shit...
jij hebt gewoon echt het spamrecordquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb Braids aangevraagd!
Geen idee wat het is, maar er zal vast wel aids voor de oren in zitten
En ja ik heb ECHT mijn dag niet, al ging het best goed, vage shit...
Zijn trouwens al je eigen CD's die er in staan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
top 40 dossier 1997 final[1]\1997_190[CD][FB] Braids - Bohemian Rhapsody
komt uit de top 40 ook nog
quote:Spam-records
163 posts - Zokunen - [ONZ RADIO] #601 - Waar we nog niet slapen gaan
150 posts - Ajacied422 - [ONZ RADIO] #556 - Waar Dragems en Ajacied422 rondspoken
144 posts - Knetterkrankjorum - [ONZ radio] #739 Knettersex met... Nouja, it's all in a name zegmaar!
136 posts - Knetterkrankjorum - [ONZ RADIO] #533 Tussen slapen en wakker zijn..
135 posts - Knetterkrankjorum - [ONZ Radio] #708 - Waar bagger niet getolereerd wordt!
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zijn trouwens al je eigen CD's die er in staan?
Had je dat nog niet gezien?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gezien?
Zelfs onder het regime van SWJ!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik ging toen tv tunes draaien en VEEL commentaar geven
Viro was wel mijn co-baas!
Zonder hem had ik het niet gered!
Ook iedereen bedanken, had ik eigenlijk 1 post per naam moeten doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb t topic gelezen
en je bedankte mij direct na viro![]()
![]()
heb afgelopen nacht flink lopen spammen.. was de enige die poste en aanvroegquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
vink mooi
vond dit al behoorlijk geniaal.. als je iedereen apart noemt... dan is het minder bijzonder hequote:Op donderdag 10 februari 2011 01:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ook iedereen bedanken, had ik eigenlijk 1 post per naam moeten doen
Dan was het nog beter
Lijkt er op, hoelang zou de queue zijn van de verzoekjens?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zijn wij er alleen nog maar met zijn 2 ofzow
knetter
Bericht:
omdat episch
donnoknowquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lijkt er op, hoelang zou de queue zijn van de verzoekjens?
Ik kan nog bagger genoeg verzinnen, maar niet als dat nog uren duurt
ckrsquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Dat zou wel een bazige future zijn, als er aangegeven wordt wat de ETA is.
braids 2:00:08quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Dat zou wel een bazige future zijn, als er aangegeven wordt wat de ETA is.
quote:
Jep ben ondertussen ook ff met andere dingen bezig en zag opeens mn naamquote:
Ik zal het doorgeven aan de technische man aan de sitekantquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:39 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb een keer > 45 minuten gewacht toen was de show over en mn request niet geweest
Als je ziet dat ie niet meer komt dan hoop je iig niet meer.
dan ga ik gewoon in elke post darcli zeggen.. dan let je tenminste opquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:40 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Jep ben ondertussen ook ff met andere dingen bezig en zag opeens mn naam
Het is echt niet lullig bedoeld, laat dat duidelijk zijn, ik luister verder toch geen radioquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de technische man aan de sitekant
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je zou toch maar een vent hebben die dit voor je bedenkt..![]()
zou hem denk ik snel aan de kant gooien![]()
oh en darcli
Idd en de wisselwerking tussen dj en luisteraarquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is echt niet lullig bedoeld, laat dat duidelijk zijn, ik luister verder toch geen radio
Juist de mix qua genres enzo maakt onz zo goed
Het is een leuke feature en technisch moet het kunnen, tijden staan in de database.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is echt niet lullig bedoeld, laat dat duidelijk zijn, ik luister verder toch geen radio
Juist de mix qua genres enzo maakt onz zo goed
die accent ingesproken boeren verzoekies geval is best triestquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een leuke feature en technisch moet het kunnen, tijden staan in de database.
Dat zou wel heel baas zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een leuke feature en technisch moet het kunnen, tijden staan in de database.
Je hebt mn aandachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die accent ingesproken boeren verzoekies geval is best triest![]()
whahahah zooo slecht![]()
darcli
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zou wel heel baas zijnHet mooiste zou dan (stiekem) zijn als enkel degene die request die info krijgt. Dan kan je je plaspauze enzo inplannen
quote:
Dat zou uber baas zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Dan krijg je:
Je verzoekje is in het systeem gezet en wordt over +/- x minuten gedraaid (ALS dat wel kan hoor)
Een beetje nerd kan dat wel. Dus dat komt vast goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zou uber baas zijn, maar technisch zullen er vast redelijk wat haken en ogen aan zitten qua scripten
Wel veel variabelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een beetje nerd kan dat wel. Dus dat komt vast goed.
Neem darcli op schoot dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb het heul de tijd al koud.. kom er net achter dat ik het raam nog wiedewagen open had staan![]()
beetje jammerrr
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ragboer heeft dit aangevraagd
![]()
ja dan krijg ik het koudquote:
daarom ben ik ook zo verbaasdquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom ben ik ook zo verbaasd
Ragboer
Bericht:
Iedereen die dit niet kan waarderen is een cultuurbarbaar.
ik heb je aandacht verdorie niet liegbeest. .je reageert niet eensquote:
i know.. ik las het ook.. maar ragboer.. en goeden muzak....quote:
Die had je wel... ik ben al onderweg hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb je aandacht verdorie niet liegbeest. .je reageert niet eens
ik bedoel de post die ik had gedaan over dat t dus wel werkte en dat je mijn sig most bekijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:52 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Die had je wel... ik ben al onderweg hoor
daar gaat je kans op hete stomende stampende sex met mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:52 schreef Zokunen het volgende:
Als mijn buuf een extreem lekkere vrouw was zou ik haar even warm maken, maar verder dan 2 deuren ga ik nu echt niet, sorry
Ben vrij moe ende zo
Verhuis dan ook gewoon!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar gaat je kans op hete stomende stampende sex met mij
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoel de post die ik had gedaan over dat t dus wel werkte en dat je mijn sig most bekijken![]()
bazen sig![]()
Spam****.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mijn 10.000ste post gemist godver de kutjes nog an toe
![]()
![]()
![]()
![]()
10.039 »![]()
![]()
![]()
![]()
onzinradiospamslet aangenaamquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb bij knetter haar UI altijd het idee:
"I'm walking the line, but the line keeps running me" of "I'm walking the line, but the line keeps me running"
Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar wat is jullie mening?
Het erge is dat ik soms echt in (lousy) Engels denk, zinnetjes als dat vallen gewoon bijna niet uit te leggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I'm walking the line, but the line keeps me running"
![]()
jawel hoor als je goed engels kunt welquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het erge is dat ik soms echt in (lousy) Engels denk, zinnetjes als dat vallen gewoon bijna niet uit te leggen
Ze hadden je een ban moeten geven...quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ben de 10.000 voorbij binnen 2 maanden
![]()
![]()
wie geeft me een spamslet oorkonde![]()
![]()
![]()
Als ik echt nog tijd over heb komt ie, help het me dan wel herinnerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierbij de officiele spamslet oorkonde!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik echt nog tijd over heb komt ie, help het me dan wel herinneren
Zelfs geen note gehadquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze hadden je een ban moeten geven...
neuj ik wil een echtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hierbij de officiele spamslet oorkonde!!
Je had er 5!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zelfs geen note gehad
dat bewijst dat ik spam met inhoud![]()
![]()
je had m bijnaquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zelfs geen note gehad
dat bewijst dat ik spam met inhoud![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |