Wat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben anders de officiele 5de plaats winnaar an de FEE avatar kerst. nog niet ontvangen, wel winnaar.
Ik ookquote:
Ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ben wel opgegroeid met dit dialect.
Heb je een rrr?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik nietAccentloos opgevoed, krijg nu wel eens het commentaar van mensen dat ik te netjes praat
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Draai dan gelijk ook even Rolle King van Mooi Wark![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Die stem van dezen vrouw is echt super
wat? allebei?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
KEIhard schenken. Allebei
quote:
Ah tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[UITSLAG] De Tofste FOK! Kerst Avatar 2010! twee mensen wilde de prijs niet ik wel winnaar
Nietquote:
Maar moet welquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet.Ik heb het heel soms een heel klein beetje.
skik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:30 schreef Monopoly het volgende:
Mooi wark is echt de bom
Maar te ruig atm.
Ik ga ze binnenkort wel een keertje draaien
Als je maar geen accent uit utrecht hebt. Dat is echt stom. Net zo als plat Rotterdams of plat Amsterdams. Klinkt echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah tof
[..]
Niet
[..]
Maar moet wel
Als ik wil kan ik ook Utregs praten.quote:
Nee hoor, ik praat niet platquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je maar geen accent uit utrecht hebt. Dat is echt stom. Net zo als plat Rotterdams of plat Amsterdams. Klinkt echt niet.
dat!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dit niet kennen en apprecieren
Verstandigquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jawel. 10 sec lang en daarna vast uitgedaan
WAT een don juan die gastquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
TWEE COCKTAILS IN JE HANDEN EEN ROOS TUSSEN JE TANDEN
Je bent pas een cultuurbarbaar als je je naam kerft in een oude Egyptische pyramide.quote:
nee, god begon als een neger. Daarna werd die blank.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd
God was dus eigenlijk een neger
why?quote:
Parel van het Franse land, die moet ook in de verzoekmachine eigenlijk hequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef FreezePop het volgende:
koelkast met 2 cocktails in zn handen en een roos tussen zn tanden
mmm...quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar meets en stuur nooit kerstkaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Zit er al lang, even refreshen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:46 schreef KantNochWal het volgende:
Wil de DJ even verbinding maken met de server.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:46 schreef KantNochWal het volgende:
Wil de DJ even verbinding maken met de server.
Done! Gest- st- stotter is nu afgelopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit er al lang, even refreshen!
Die is ook goed. Eenzame hooibaal is toch wel wat dieper en emotioneler. 'Jij bent een mens, hij is een baal. Jij bent van vlees, hij is van hooi'. Toont toch dat verschillen in afkomst tot emotionele en seksuele conflicten kan leiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Parel van het Franse land, die moet ook in de verzoekmachine eigenlijk he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Done! Gest- st- stotter is nu afgelopen.
Eigenlijk moet ik ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die is ook goed. Eenzame hooibaal is toch wel wat dieper en emotioneler. 'Jij bent een mens, hij is een baal. Jij bent van vlees, hij is van hooi'. Toont toch dat verschillen in afkomst tot emotionele en seksuele conflicten kan leiden.
Heb het in de gaten. Even uit- en aanklikken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Als ie stottert even 20 sec op pauze
Ik heb ze ook nog niet allemaal. Ben ook meer een fan van ze op video gebied. De teksten zijn toch minder goed zonder visuele begeleiding.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ze allemaal hebben
Al blijft Baila een singlewaardige parel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet allemaal. Ben ook meer een fan van ze op video gebied. De teksten zijn toch minder goed zonder visuele begeleiding.
Dat zeker. Vandaag aan klasgenoten laten horen. Meteen nieuwe fans erbij en terechtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al blijft Baila een singlewaardige parel!
Darcli en ik gaan de clip naspelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat zeker. Vandaag aan klasgenoten laten horen. Meteen nieuwe fans erbij en terecht
beter DM je mij het resultaten zsmquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Darcli en ik gaan de clip naspelen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
Hebben jullie het logo van Draakje al gezien?
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |