Heb er rooie oortjes van gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nu hopen dat kantnogwal hem ook gehoord heeft
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:55 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Heb er rooie oortjes van gekregen.
Ik ben 'een beetje verliefd'.
slaap lekker sexyquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef utopie het volgende:
is kkj er nog?
ik ga slapen namelijktrusten allemaal
wat donateren? naakt pics?quote:
Zie de site van draakje, als je dat niet is opgevallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat donateren? naakt pics?
* KantNochWal gaat dit in de gaten houden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat donateren? naakt pics?
Verkoop je kontje achter het station.quote:
ben dr nog niet geweest sollyquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie de site van draakje, als je dat niet is opgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh dan geeft 't nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben dr nog niet geweest solly![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:00 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
* KantNochWal gaat dit in de gaten houden.
ik gaat kiekenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gaat kiekenen gelijk maar even wat van mijn geweldige smaak aanvragen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wordt tijd![]()
Welterusten iedereen![]()
Slaaplekker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens slapen, wordt tijd![]()
Welterusten iedereen![]()
morgen schoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:04 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Of kom je naast me liggen? Dan hoef ik niet op een plaatje te wachten.
Er zijn meer goede platen heengegaan uit de machine. Het is een trieste zaak...quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:05 schreef mash_ het volgende:
![]()
omg van nirvana ook al heel veel weggegooid
![]()
Ook echt nummers die nooit langkomen.
Ik maak je wel op tijd wakker, hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
morgen schooldus denk ik me verslaap als ik naast je lig
Ja, koelkast vind het kut muziek en vind dat het te veel gedraaid word. Dus dan gooit hij het maar weg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn meer goede platen heengegaan uit de machine. Het is een trieste zaak...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je de vriend van KKJ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:07 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Ik maak je wel op tijd wakker, hoor.
Er zijn geloof ik in totaal 10 platen verwijderd + ik ben nog steeds bezig met alle dubbele platen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn meer goede platen heengegaan uit de machine. Het is een trieste zaak...
Wel heel toevallig muziek die jij niet leuk vind hequote:Op donderdag 10 februari 2011 01:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik in totaal 10 platen verwijderd + ik ben nog steeds bezig met alle dubbele platen.
En die dubbels zoekfunctie werkt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb laatsts in SAM >20.000 nummers verwijderd aan dubbelen enzo
Nog steeds verzoekjens masjien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |