Het is echt niet lullig bedoeld, laat dat duidelijk zijn, ik luister verder toch geen radioquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de technische man aan de sitekant
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je zou toch maar een vent hebben die dit voor je bedenkt..![]()
zou hem denk ik snel aan de kant gooien![]()
oh en darcli
Idd en de wisselwerking tussen dj en luisteraarquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is echt niet lullig bedoeld, laat dat duidelijk zijn, ik luister verder toch geen radio
Juist de mix qua genres enzo maakt onz zo goed
Het is een leuke feature en technisch moet het kunnen, tijden staan in de database.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is echt niet lullig bedoeld, laat dat duidelijk zijn, ik luister verder toch geen radio
Juist de mix qua genres enzo maakt onz zo goed
die accent ingesproken boeren verzoekies geval is best triestquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een leuke feature en technisch moet het kunnen, tijden staan in de database.
Dat zou wel heel baas zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een leuke feature en technisch moet het kunnen, tijden staan in de database.
Je hebt mn aandachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die accent ingesproken boeren verzoekies geval is best triest![]()
whahahah zooo slecht![]()
darcli
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:44 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zou wel heel baas zijnHet mooiste zou dan (stiekem) zijn als enkel degene die request die info krijgt. Dan kan je je plaspauze enzo inplannen
quote:
Dat zou uber baas zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Dan krijg je:
Je verzoekje is in het systeem gezet en wordt over +/- x minuten gedraaid (ALS dat wel kan hoor)
Een beetje nerd kan dat wel. Dus dat komt vast goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zou uber baas zijn, maar technisch zullen er vast redelijk wat haken en ogen aan zitten qua scripten
Wel veel variabelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een beetje nerd kan dat wel. Dus dat komt vast goed.
Neem darcli op schoot dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb het heul de tijd al koud.. kom er net achter dat ik het raam nog wiedewagen open had staan![]()
beetje jammerrr
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ragboer heeft dit aangevraagd
![]()
ja dan krijg ik het koudquote:
daarom ben ik ook zo verbaasdquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom ben ik ook zo verbaasd
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Iedereen die dit niet kan waarderen is een cultuurbarbaar.
ik heb je aandacht verdorie niet liegbeest. .je reageert niet eensquote:
i know.. ik las het ook.. maar ragboer.. en goeden muzak....quote:
Die had je wel... ik ben al onderweg hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb je aandacht verdorie niet liegbeest. .je reageert niet eens
ik bedoel de post die ik had gedaan over dat t dus wel werkte en dat je mijn sig most bekijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:52 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Die had je wel... ik ben al onderweg hoor
daar gaat je kans op hete stomende stampende sex met mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:52 schreef Zokunen het volgende:
Als mijn buuf een extreem lekkere vrouw was zou ik haar even warm maken, maar verder dan 2 deuren ga ik nu echt niet, sorry
Ben vrij moe ende zo
Verhuis dan ook gewoon!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar gaat je kans op hete stomende stampende sex met mij
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoel de post die ik had gedaan over dat t dus wel werkte en dat je mijn sig most bekijken![]()
bazen sig![]()
Spam****.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mijn 10.000ste post gemist godver de kutjes nog an toe
![]()
![]()
![]()
![]()
10.039 »![]()
![]()
![]()
![]()
onzinradiospamslet aangenaamquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb bij knetter haar UI altijd het idee:
"I'm walking the line, but the line keeps running me" of "I'm walking the line, but the line keeps me running"
Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar wat is jullie mening?
Het erge is dat ik soms echt in (lousy) Engels denk, zinnetjes als dat vallen gewoon bijna niet uit te leggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I'm walking the line, but the line keeps me running"
![]()
jawel hoor als je goed engels kunt welquote:Op donderdag 10 februari 2011 01:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het erge is dat ik soms echt in (lousy) Engels denk, zinnetjes als dat vallen gewoon bijna niet uit te leggen
Ze hadden je een ban moeten geven...quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ik ben de 10.000 voorbij binnen 2 maanden
![]()
![]()
wie geeft me een spamslet oorkonde![]()
![]()
![]()
Als ik echt nog tijd over heb komt ie, help het me dan wel herinnerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierbij de officiele spamslet oorkonde!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik echt nog tijd over heb komt ie, help het me dan wel herinneren
Zelfs geen note gehadquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze hadden je een ban moeten geven...
neuj ik wil een echtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hierbij de officiele spamslet oorkonde!!
Je had er 5!quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zelfs geen note gehad
dat bewijst dat ik spam met inhoud![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |