ik zou wel 4 tot 5 willen. anders wel tot 6quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots van 13:00 tot 20:00 !!!
Wie wil?
ja ik weet het wou ff laten zien dat ik wel lief was gisterquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het toch tegen Paul? Anders zou ik jou wel quoten dacht ik zo
Nou eeh dit is voor het eerst dat ik het vergeet te zeggen. Dus het valt allemaal wel meequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik weet het wou ff laten zien dat ik wel lief was gister
Wat is het nou tot 5 of tot 6 ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:00 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zou wel 4 tot 5 willen. anders wel tot 6
Poging tot grappig doen op mijn eerste peukloze ochtend. Verstand zit in je tenen zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik weet het wou ff laten zien dat ik wel lief was gister
maar wel weer iemand die liever in de kroeg zitquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nou eeh dit is voor het eerst dat ik het vergeet te zeggen. Dus het valt allemaal wel mee
doe ook maar tot 6 uurquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is het nou tot 5 of tot 6 ?
[..]
Poging tot grappig doen op mijn eerste peukloze ochtend. Verstand zit in je tenen zeker?
Staat eropquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef dragems het volgende:
[..]
doe ook maar tot 6 uur
en ja ik ben al 3 uur wakker
Mag ik een keer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef dragems het volgende:
[..]
maar wel weer iemand die liever in de kroeg zit
jaaa tuurlijk. heb je nog een liedje gezongen daar? step right up of zo?quote:
Toevallig welquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:04 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaa tuurlijk. heb je nog een liedje gezongen daar? step right up of zo?
Lastig he zo'n odolquote:
Een neger hoort tot uur of 12 in bed te liggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:11 schreef Viro het volgende:
Ben ook al een aantal uurtjes wakker, blijf vandaag niet in mijn bed liggen anders val ik om 10/11 weer in slaap
Nog meer vooroordelen, sorry dat ik een uitzondering ben op alle vooroordelen over negersquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he zo'n odol
[..]
Een neger hoort tot uur of 12 in bed te liggen
Zekers als je moet schijten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he zo'n odol
[..]
Een neger hoort tot uur of 12 in bed te liggen
Die deed ik juist vanwege die opmerkingen van gisteren schatquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog meer vooroordelen, sorry dat ik een uitzondering ben op alle vooroordelen over negersverder ben je een schat van een vrouw huppelmuts
TMI!!quote:
weet ik lieve schat, mijn vorige post was sarcastische bedoeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die deed ik juist vanwege die opmerkingen van gisteren schat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |