Die is op haar teentjes getrapt vanwege haar cultuurtje, dus kraamt ze onzin uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef computergirl het volgende:
je bent ook wel errrrrrrg dom als je Wilders met Hitler vergelijkt. Terug naar het VMBO met dat king
waarom? Hij gaf haar het advies om eens wat aan haar geschiedenis kennis te doen. Meer energie moet je niet besteden aan zo'n dom wijf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
In plaats van dat hij haar met argumenten tegenspreekt, komt hij met een paar flauwe opmerkingen. Jammer.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Roi het volgende:
Extra cru die opmerking van de meisje wetende dat ze dit fragment aan het begin hebben laten zien.
Argumenten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
In plaats van dat hij haar met argumenten tegenspreekt, komt hij met een paar flauwe opmerkingen. Jammer.
Volkomen terecht hoe hij haar afserveerde. Wat een domme hoer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
Dat lijkt mij ook. Ik zou graag eens met hem naar de kroeg gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij reageert af en toe wel stekelig
En toch is het volgens mij een zeer aimabel mens.
Meisje kwam zelf ook niet met argumenten. Als met zo'n zware stelling (die altijd mank gaat) komt, verwacht ik wel dat je laat zien dat je er over nagedacht hebt. En uit dat gestamel bleek dat niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
Wel erg vermakelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef UncleDolan het volgende:
Grappige televisie op deze manier.
Inderdaad, maar Huys lost het ook wel snel en goed op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Moszkowicz heeft duidelijk de touwtjes in handen.
Ik vond het wel triest dat ie dan beelden zou uitzenden met een muziekje en 'dansende mensen' eronder of iets dergelijks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Huys lost het ook wel snel en goed op.
Hoop dat ik hem een keer kan zien, zou hem graag kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Die docu van Bram in het kamp is heel indrukwekkend.
Ik heb m al een paar keer op 4 mei op tv gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoop dat ik hem een keer kan zien, zou hem graag kijken
Oh dat meen je nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef UncleDolan het volgende:
Oh nu komt die Fatima bij Paul de Leeuw op bezoek...
Zeker, had van mij nog wel een uur mogen durenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh, best jammer dat t al afgelopen is
Kan ze haar domheid nog even verder etaleren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef UncleDolan het volgende:
Oh nu komt die Fatima bij Paul de Leeuw op bezoek...
Goeie tip voor iedereen die hem nog wilt zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al een paar keer op 4 mei op tv gezien
Dat dat nog zendtijd krijgtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou, es zien of Paul Fatima ook af gaat zeiken![]()
Faalfatima
Binnen haar mogelijkheden wellicht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ze had er nog goed over nagedacht ook.....
Joh...
Dat is ook logisch. Argumentum ad Hitlerem valt niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef Mendeljev het volgende:
Zo'n antwoord kun je ook verwachten van Abraham (Bram) die zelf van Joodse afkomst is. Dat die griet zo'n vergelijking maakt zonder goed uit haar woorden te komen gaf haar niet het voordeel van de twijfel maar Bram reageert op gelijke voet door te zeggen dat hij haar niet serieus nam zonder op het argument in te gaan.
Huh wat, leg uit, mijn TV is al weer uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh ze wilde het wel even precies weten, dus ze ging op zoek naar zn Facebook![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAA een stageplek.
Ze is nog dommer dan ik dacht
Ik heb zijn Hyves ook niet kunnen vinden!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh ze wilde het wel even precies weten, dus ze ging op zoek naar zn Facebook![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAAAAAAAAAAA een stageplek.
Ze is nog dommer dan ik dacht
Ja, en als iemand beweert dat er een enorme theepot in een baan om Jupiter draait, moet ik dat ook serieus nemen zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Mendeljev het volgende:
Het lijkt nu wel alsof het meisje gedissed is ofzo maar dat is dus niet het geval omdat er helemaal niets ontkracht is.
Tuurlijk wel. Juist door zo bevooroordeeld te zijn lopen dergelijke discussies dood. Wat is er mis met zon vergelijking?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:
Dat is ook logisch. Argumentum ad Hitlerem valt niet serieus te nemen.
Als daar goede argumenten voor zijn wel ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
Ja, en als iemand beweert dat er een enorme theepot in een baan om Jupiter draait, moet ik dat ook serieus nemen zeker?
No comment.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Juist door zo bevooroordeeld te zijn lopen dergelijke discussies dood. Wat is er mis met zon vergelijking?
Nou, ze zei dus, ja ik wilde wel nog contact met hem opnemen zodat hij het me uit kon leggen, maar ik kon hem niet vinden op Facebook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh wat, leg uit, mijn TV is al weer uit.
Dit zijn studenten en niet Pietje van de straat... je mag toch wel iets verwachten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Juist door zo bevooroordeeld te zijn lopen dergelijke discussies dood. Wat is er mis met zon vergelijking?
Nee, ze is begraven, de grond ingestampt en vervolgens onder de aarde bedolven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Mendeljev het volgende:
Het lijkt nu wel alsof het meisje gedissed is ofzo maar dat is dus niet het geval omdat er helemaal niets ontkracht is.
Het is wel Rechten hequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zijn studenten en niet Pietje van de straat... je mag toch wel iets verwachten?
Ik dacht even de Facebook van Hitler.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze zei dus, ja ik wilde wel nog contact met hem opnemen zodat hij het me uit kon leggen, maar ik kon hem niet vinden op Facebook.
Jaaaaaaa daaaaaaaaaaaaar ga je zoeken he.
www.moszkowicz.nl was al te moeilijk voor dr, of een telefoonboek of zo.
En dan ook nog zeggen ja mss kan hij het me nog uitleggen en heeft hij een stageplek voor me.
Kom op zeg.
Ze was dus nog dommer dan ik dacht
Je maakt hem zelf ook graag zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom is Hitler zo speciaal om buitengesloten te worden van de discussie? Zowel op positieve als negatieve zin staat het iedereen vrij om hem als uitgangspunt te nemen voor een discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zijn studenten en niet Pietje van de straat... je mag toch wel iets verwachten?
Paul viel me tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik dacht even de Facebook van Hitler.
Als het niet zo droevig was zou het hilarisch zijn.
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerumquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Waarom is Hitler zo speciaal om buitengesloten te worden van de discussie? Zowel op positieve als negatieve zin staat het iedereen vrij om hem als uitgangspunt te nemen voor een discussie.
Ik had niet anders van Paul verwachtquote:
Ja, hij wordt oud en saai (braaf vooral), daarom vind ik hem geen bal meer aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paul viel me tegen.
Mss had ie dr leuk op Adje niveau uit kunnen leggen wat het verschil is?
Neeeee hij had meelij
Nee maar mocht ik hem wel maken dan liet ik me niet zo afpoeieren als dat meisje die er ook nog bij gaat lachen. Iedereen is vrij om een statement te maken en dat is ook de reden dat Bram het proces van Wilders verdedigt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Je maakt hem zelf ook graag zeker?
Hij zegt toch ook niet dat ze dat niet mag zeggen? Hij acht het alleen niet zijn aandacht waardig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee maar mocht ik hem wel maken dan liet ik me niet zo afpoeieren als dat meisje die er ook nog bij gaat lachen. Iedereen is vrij om een statement te maken en dat is ook de reden dat Bram het proces van Wilders verdedigt.
Tis ook niet iets wat je op een college tour met studenten verwacht hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat ze dat niet mag zeggen? Hij acht het alleen niet zijn aandacht waardig.
Sorry maar als je niet uit je woorden kunt komen dan moet je niet op verkapte wijze een discussie afkappen. Ik ga niet allerlei wikimateriaal lezen om je argumenten te kunnen bijbenen voor zover je uberhaupt met argumenten komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Isegrim het volgende:
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Hij neemt haar niet serieus, dat is een belediging in grote mensentaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Hij zegt toch ook niet dat ze dat niet mag zeggen? Hij acht het alleen niet zijn aandacht waardig.
Dan oogst ze precies wat ze zaait toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hij neemt haar niet serieus, dat is een belediging in grote mensentaal.
Nou, hij had gelijk, ik neem haar ook niet serieus, en ze maakte het net al niet veel beter....quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Een gemiddelde Imam was treffender geweest. Al hebben die een hekel aan alle Joden ipv de rotte appelen aan te willen pakken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso sloeg die hele vergelijking van die geit al nergens op, omdat ie al honderd duizend keer duidelijk heeft aangegeven dat ie om persoonlijke redenen Hitler niet zou verdedigen.
Wilders is geen dictator en massamoordenaar, als ze nu Mubarak had genoemd of zo, kom op zeg
Klopt. Volledig terecht in dit geval. Haar opmerkingen zijn ook een belediging van zijn intellect.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Amen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Klopt. Volledig terecht in dit geval. Haar opmerkingen zijn ook een belediging van zijn intellect.
volgens mij geldt dat advies aan die student wat Moskowicz gaf ook voor jou...ga eens geschiedenis studeren en wo 2.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
ik ook, en Pisces ik heb hier ook nog een mooie docu voor je:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tip voor iedereen die hem nog wilt zienIk ga er op letten of ik hem zie dit jaar
Ik zeg toch ook niet dat het meisje gelijk heeft? Ik zeg alleen dat het meisje vrij staat om die vergelijking te maken op basis van haar overwegingen zonder daar direct voor weggezet te hoeven worden. Leer LEZEN!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:26 schreef sherezade het volgende:
volgens mij geldt dat advies aan die student wat Moskowicz gaf ook voor jou...ga eens geschiedenis studeren en wo 2.
Je kunt peren niet met appels vergelijken...
of zoek eens een docu op over Auswitschz
Nou als jij iets doms zegt dan staat het degene tegen wie jij dat zegt toch zeker ook vrij om daar gepast op te reagerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het meisje gelijk heeft? Ik zeg alleen dat het meisje vrij staat om die vergelijking te maken op basis van haar overwegingen zonder daar direct voor weggezet te hoeven worden. Leer LEZEN!
Thanks!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik ook, en Pisces ik heb hier ook nog een mooie docu voor je:
gaat om hetzelfde concentratiekamp als waar Moszkowicz is geweest
http://www.allesgemist.nl/video/Een+stukje+blauw+in+de+lucht/5952
Omdat ik zeg dat het iemand vrij staat om een discussie naar eigen invulling te voeren snap ik niets van geschiedenis af? Waar is de logica en het intellect gebleven? Heb je uberhaupt wel enige vorm van scholing genoten als je bovenstaande ziet als een causaal verband'?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou als jij iets doms zegt dan staat het degene tegen wie jij dat zegt toch zeker ook vrij om daar gepast op te reageren![]()
En ik vind echt dat ze net bij Paul de titel randdebiel wel waargemaakt heeft ook
Het niveau op het HBO is echt bedroevend. Ik kan het weten, want ik heb ook een HBO-opleiding gevolgd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amen.
( en van de gemiddelde HBO rechtenstudent ook, jezus fuck zeg)
Wil je zeggen dat het niveau van HBO luchtvaartkunde hetzelfde is als HBO vrijetijdsmanagement of rechten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het niveau op het HBO is echt bedroevend. Ik kan het weten, want ik heb ook een HBO-opleiding gevolgd.
Dat weet ik niet, want ik heb niet alle HBO-opleidingen gedaan. Maar het niveau van de studenten is iha bedroevend en het niveau van de opleidingen ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef Marlan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het niveau van HBO luchtvaartkunde hetzelfde is als HBO vrijetijdsmanagement of rechten?
Dank voor deze link. Zeer indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik ook, en Pisces ik heb hier ook nog een mooie docu voor je:
gaat om hetzelfde concentratiekamp als waar Moszkowicz is geweest
http://www.allesgemist.nl/video/Een+stukje+blauw+in+de+lucht/5952
Dit is iets anders, gaat over de Roma & Sinti in WOII.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga die link niet kijken, ik ken senior persoonlijk goed en ik vind het allemaal te erg om te zien
Alleen je taalgebruik al, kom op zeg, let it go pleasequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:39 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat het iemand vrij staat om een discussie naar eigen invulling te voeren snap ik niets van geschiedenis af? Waar is de logica en het intellect gebleven? Heb je uberhaupt wel enige vorm van scholing genoten als je bovenstaande ziet als een causaal verband'?
Ik heb er echt genoeg over gehoord uit de eerste hand, dat is voor mij voldoende.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit is iets anders, gaat over de Roma & Sinti in WOII.
Ik moet al slikken als ik dat kleine stukje tekst lees onder het video-gedeelte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dank voor deze link. Zeer indrukwekkend.
Het is ook niet leuk om te kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er echt genoeg over gehoord uit de eerste hand, dat is voor mij voldoende.
Ik kies er dan ook voor om het niet te doen....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om te kijken.
Ze sprak niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Bij Paul de Leeuw was ze best leuk, ze wilde zelfs stage lopen bij Bram.
Paul kwam gisteren ook met een Wilders en kampen grap, zijn VARA visie is duidelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:36 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ze sprak niet eens fatsoenlijk Nederlands.
En om haar daar 'moedig' te gaan noemen gaat ook wat ver lijkt me... Alsof ze ergens voor opkwam.
Ik vind hem juist erg veel humor hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:51 schreef golfer het volgende:
Interessante uitzending.
Bram zou wat meer humor moeten hebben, dat wel. En wat minder bevriend moeten zijn met die nog meer dan hem rechtse Leon de Winter.
Dit zijn ook verhalen uit eerste hand van roma & sinti die de oorlog en de kampen op het nippertje overleefd hebben maar wel hun familie hebben zien sterven in de kampen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er echt genoeg over gehoord uit de eerste hand, dat is voor mij voldoende.
Dat verhaal over die twee babietjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dit zijn ook verhalen uit eerste hand van roma & sinti die de oorlog en de kampen op het nippertje overleefd hebben maar wel hun familie hebben zien sterven in de kampen..
Ze gaan met zijn allen terug naar Auswitschz en worden geconfronteerd met allerlei beelden, ze zien zelfs koffertjes met hun familie namen erop....
Geloof me ik wist voor het zien van deze docu dat het vreselijk was maar in deze docu zijn veel dingen besproken die normaal taboe zijn om erover te spreken ivm culturele achtergonden.....
ja vreselijk, net zoals die vrouw wat verteldequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat verhaal over die twee babietjes.![]()
![]()
dat heb ik dan weer gemist,quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Paul kwam gisteren ook met een Wilders en kampen grap, zijn VARA visie is duidelijk.
Ze had actuele punten moeten pakken, dan had ze het best kunnen maken. "De PVV is een voorstander van het verbieden van hoofddoekjes in de bus, en het aanhouden van de dragers van hoofddoekjes in het openbaarvervoer en hebben dit als partijpunt voor Noord Holland. Dit is voor mij een standpunt dat thuis hoort in het regime van Hitler, of, zoals u zelf aangaf, "een van de andere dictatoriale boefjes die er nog genoeg rondlopen". Zou u ook de verdediging van Wilders nog op u nemen, als zijn beleid verder doortrekt in deze lijn, alleen gericht op moslims in plaats van joden?"quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar je kan Hitler ook no way vergelijken met Wilders.
Ik heb ook een schurfthekel aan Wilders hoor, maar kom op zeg
Een Godwin gaat in dit geval niet op, omdat het om een vergelijking gaat van politiek beleid. Het is niet dat ze zegt "Hitler at graag chocola, Wilders lust ook chocola, dus Wilders is een nazi". Een politieke vergelijking moet je juist altijd kunnen maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Argumentum ad Hitlerem valt niet serieus te nemen.
Heb je haar gezien bij Paul de Leeuw? Daar kwam veel nuttigs uit hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We weten het niet omdat Moszkowicz haar (letterlijk) de rug toekeerde.
Ik had het misquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Allemaal vragen over Eva denk ik
vond het dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zojuist gekeken..Paul vond het dat van Fatima!!
Zeg doe jij nou eens zelf rustig als iemand gewoon iets vraagtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rustig maarPaul vond het zielig voor Fatima.
Wat ik sneu vond, dat ze bij Paul nog veel dommer bleek dan ik had gedachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Met medelijden is zo'n meisje niet geholpen. Als ze keihard op d'r plaats gezet wordt kan het zijn dat ze die grijze cellen eens aan het werk zet en zich afvraagt wat er nou eigenlijk zo dom is aan wat ze zegt.
Ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ik sneu vond, dat ze bij Paul nog veel dommer bleek dan ik had gedacht
quote:
Nou ja lullig gezegd is zo'n beetje alles op tv dat tv maakt wel knuffelig voor de Moslims, dus ik zag de bui al hangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de Paul van vroeger, die is niet meer.
Ik mis mquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de Paul van vroeger, die is niet meer.
Heb je hem al op Feesboek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mis m![]()
Mss ga ik m maar es mailen.
Paul ?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor de opnames voor maandag
quote:Beste student,
Hiermee bevestigen wij je aanmelding voor de opname van het televisieprogramma College Tour met Maxime Verhagen. Wat leuk dat je erbij bent! Presentator Twan Huys zal samen met jou en vele andere studenten onze vicepremier interviewen.
Ik weet mijn vraag niet eens meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben er ook bij Stuurver. We gaan die christendemocraat flink aan de tand voelen.
Ik ga mijn vraag natuurlijk niet hier vertellen anders stel jij hem!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik weet mijn vraag niet eens meer
Dat dus. Stuitende domheid is helaas niet strafbaar in dit land, anders zou dat arme kind levenslang krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Eerst miepen dat ze bij Bram de kans niet kreeg om uit te leggen wat ze wilde zeggen, om vervolgens bij Paul echt alleen maar pure domheid uit te kramen.
Bram had dat heus wel meteen door, die heeft het meisje voor zichzelf in bescherming genomen door haar meteen de mond te snoeren.En daar maak ik geen grapje mee, ik geef Bram echt die credit en mensenkennis.
En ik ben heel erg teleurgesteld in Paul de Leeuw, want ik had van hem wel verwacht dat ie dr uiteindelijk ook te kakken zou zetten, na dr faalrelaas
Die facebook opmerking die deed het hem voor mij echtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef Scorpie het volgende:
'Jaaaaa,bahahahaaaaaaaaaaa, ik vind dus ehhhhhhhhhhhhhhhh wel dat ehhhhhhhh ja bahaaaaaaaaaaaaaaaaa, Wilders ook dingen wil verbieden enzooooooooooooooooooooo, en jaaaaaaaaa, dat deed Hitler ook, dus jaaaaaaaaaaaaaaaaa, behhhhhhhhhhhhhhhhhhhh'
Ik was er na 10 seconden al klaar mee.
Dank! Want ik zag het bij de gewone link ook niet. Ff kiekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan haar niet vinden in de uitzendinggemist van de MaDiWoDoVrijdagShow van gisteren.
Edit: Gefunden!
Eerst die Geschiedenis bijles-opmerking, toen de uitleg dat Wilders-Hitler vergelijking niet om uiterlijk of moorden gingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die facebook opmerking die deed het hem voor mij echt
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodigingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk ben ik nog op tijd met het inschrijven voor de college tour met Maxime Verhagen. Zag dat het op mijn school was ..
Krijg je die direct?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodiging
Heb de hele lijst met e-mailadressen die Quinten me toestuurde even snel doorgelezen, toch een hoop bekenden gespot.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Denk het wel want iedereen die ik ken en zich aangemeld heeft kreeg een uitnodiging
Ahquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
Ja, met Maxime Verhagen. Was bij de opnames aanwezig en het gaat een briljante aflevering worden
Nee nog niet, ik ga dit weekend kijken denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:53 schreef sherezade het volgende:
@ pisces heb je de docu nog bekeken laatst?
Eerste 'vraag' begint meteen goed inderdaad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:20 schreef Maraca het volgende:
Ja, met Maxime Verhagen. Was bij de opnames aanwezig en het gaat een briljante aflevering worden
Het voelde alsof ik bij TROS muziekfeest was beland door dat ritmische klappen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:06 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Eerste 'vraag' begint meteen goed inderdaad.
Ach, een beetje sfeer makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het voelde alsof ik bij TROS muziekfeest was beland door dat ritmische klappen.
ah oke , ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik ga dit weekend kijken denk ik
En ze draait oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hehe, die lelijkerd vind dat ze kritisch moet zijn!
Dat zit ik ook te denken gezien de dingen over haar relatie en zwangerschap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit ik naar een herhaling te kijken?
Ahquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
het gesprek was in september 2010..
En dat beeld is alleen nog maar versterkt na dit gesprekquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie, slimme, en oprechte vrouw lijkt me het
quote:
Dat is sowieso een herhaling, die heb ik gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Louis van Gaal volgende week!
Ik vraag een aanpassing van de TT aan.
Die gaat legendarisch worden die uitzending.Ben benieuwd of het al is opgenomen. Zou mooi zijn als de opnamen pas aankomende week zijn. Lekker pissig is hij dan ivm uitschakeling CL.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Maanden geleden al uitgezonden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die gaat legendarisch worden die uitzending.Ben benieuwd of het al is opgenomen. Zou mooi zijn als de opnamen pas aankomende week zijn. Lekker pissig is hij dan ivm uitschakeling CL.
Laat maar komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:De wereldberoemde topchef Alain Ducasse is voor het eerst te gast in een Nederlands televisieprogramma. 700 studenten krijgen de kans om onder leiding van Twan Huys, Alain Ducasse te interviewen over de meest uiteenlopende thema's, maar natuurlijk in de eerste plaats over het metier van de wereldberoemde meester: koken. Ducasse heeft als enige chef ter wereld drie driesterrenrestaurants en kan met zijn wereldwijde imperium van 27 restaurants gerust een instituut genoemd worden. Hij schreef talloze kookboeken en zijn culinaire meesterwerken worden bewonderd door zowel hobbykoks als volleerde en bekroonde sterrenchefs, wereldwijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |